Posts, daar draait het bij betreffende user om.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:36 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dropveter, wat zit je nou telkens door te geven? Die tussenstanden doen er totaal niet toe nu er nog maar 3% van de stemmen geteld zijn.
Cijfertjesquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ferry sopt bij al die cijfertjes
Wij hebben ook internet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:37 schreef Tamashii het volgende:
We zitten nu op 2%.
In Schijndel, VVD de grootste, CDA en PVV daarna met 18%
Dat zijn de fok dinosaurussen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:37 schreef henrydg het volgende:
Waarom staan er van die rode figuurtjes achter sommigen namen?
WAHHAA STOEL IN DE WEGquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:36 schreef Hard_Feesten het volgende:
Die stoel! Kijk hem er ook van genieten
Wow, had echt SP toch wel hoog verwacht.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:37 schreef Tamashii het volgende:
We zitten nu op 2%.
In Schijndel, VVD de grootste, CDA en PVV daarna met 18%
wedje leggen? Voor dat beetje wat ik van ze ken zijn er niet om te regerenquote:
Aah, de grote zus uit Brussel.quote:
Met Neelie gaat 't wel lukken hoorquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:38 schreef Seam het volgende:
Geen vrouw als premier aub, dan kun je moeilijk serieus genomen worden.
5%? We zitten pas op 2%.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:37 schreef Igen het volgende:
Tussenstand na 5% van de gemeenten (rekening houdend met verschillen tussen gemeenten!) op grond van dit:
[ afbeelding ]
Ga ook maar zo pittenquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:38 schreef -Willempie- het volgende:
Het gaat echt zo traag allemaal, ik heb er het geduld niet voor.
Ga jij je mening eens ergens anders gevenquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:38 schreef Seam het volgende:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:38 schreef -Willempie- het volgende:
Het gaat echt zo traag allemaal, ik heb er het geduld niet voor.
Hou toch op man, je kunt alles van z zeggen maar vrouwen als Merkel en vroeger Tatcher werden echt wel serieus genomen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:38 schreef Seam het volgende:
Wel de beste vrouw die je kunt krijgen, maar nee dankjewel.quote:
Mingelen haalde anders in zijn eentje wel die zware stoel weg.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:38 schreef Gulo het volgende:
Ik zit m'n televisie zo maar uit denk ik. Ik loop me echter enorm te ergeren aan die pauper Mingele.![]()
Kunnen ze echt niet iemand beters vinden?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
SGP en fatsoenlijk in 1 zin
Impossible.........
Ik weet niet eens wat het betekentquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:38 schreef henrydg het volgende:
Waarom heb ik geen fossieltje achter mijn naam.
vrijdag 5 februari 2010 @ 14:42quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:38 schreef henrydg het volgende:
Waarom heb ik geen fossieltje achter mijn naam.
Houden zo, kthxbyequote:Op woensdag 9 juni 2010 23:37 schreef Igen het volgende:
Tussenstand na 5% van de gemeenten (rekening houdend met verschillen tussen gemeenten!) op grond van dit:
[ afbeelding ]
Kap nou toch eindelijk eens met die persoon af te kraken. Iedereen zwalmt hier maar wat door elkaar.quote:
Ik vind een man meer macht uitstralen eerlijk gezegd, heeft meer met de huidige status te maken dan met kwalificaties hoorquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hou toch op man, je kunt alles van z zeggen maar vrouwen als Merkel en vroeger Tatcher werden echt wel serieus genomen.
CDA+PVV+VVDquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:37 schreef Igen het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |