Wel de beste vrouw die je kunt krijgen, maar nee dankjewel.quote:
Mingelen haalde anders in zijn eentje wel die zware stoel weg.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:38 schreef Gulo het volgende:
Ik zit m'n televisie zo maar uit denk ik. Ik loop me echter enorm te ergeren aan die pauper Mingele.![]()
Kunnen ze echt niet iemand beters vinden?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
SGP en fatsoenlijk in 1 zin
Impossible.........
Ik weet niet eens wat het betekentquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:38 schreef henrydg het volgende:
Waarom heb ik geen fossieltje achter mijn naam.
vrijdag 5 februari 2010 @ 14:42quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:38 schreef henrydg het volgende:
Waarom heb ik geen fossieltje achter mijn naam.
Houden zo, kthxbyequote:Op woensdag 9 juni 2010 23:37 schreef Igen het volgende:
Tussenstand na 5% van de gemeenten (rekening houdend met verschillen tussen gemeenten!) op grond van dit:
[ afbeelding ]
Kap nou toch eindelijk eens met die persoon af te kraken. Iedereen zwalmt hier maar wat door elkaar.quote:
Ik vind een man meer macht uitstralen eerlijk gezegd, heeft meer met de huidige status te maken dan met kwalificaties hoorquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hou toch op man, je kunt alles van z zeggen maar vrouwen als Merkel en vroeger Tatcher werden echt wel serieus genomen.
CDA+PVV+VVDquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:37 schreef Igen het volgende:
Tussenstand na 5% van de gemeenten (rekening houdend met verschillen tussen gemeenten!) op grond van dit:
[ afbeelding ]
Ik wel een dino dan? Schijn je niet te kunnen zien in Silverquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:39 schreef internal het volgende:
[..]
vrijdag 5 februari 2010 @ 14:42
Daarom
Oude lay-out.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:37 schreef henrydg het volgende:
Waarom staan er van die rode figuurtjes achter sommigen namen?
doeiquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:39 schreef ThePianoMan het volgende:
Ik wilde al in het buitenland studeren, maar nu is het wel vrijwel zeker. Gadverdamme, waar gaat het heen met dit land.
dadelijk even kijken, mijn vader heeft daar PVV gestemdquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:39 schreef Jor_Dii het volgende:
Bergen (Limburg): PVV de grootste met 24%
Topic verwijderen uit MyATquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:37 schreef henrydg het volgende:
Waarom staan er van die rode figuurtjes achter sommigen namen?
RTquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:39 schreef RvLaak het volgende:
Applaus op RTL @ het bericht dat VVD-CDA-PVV het niet redt
Het leek me wat overbodig om iedere gemeente hier vetgedrukt de plaatsen, dat is alles. Verder zijn wij PvdA-vriendjesquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:39 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Kap nou toch eindelijk eens met die persoon af te kraken. Iedereen zwalmt hier maar wat door elkaar.
Dus ook die persoon mag wat zeggen.
Alvast bedankt.
Hoe kan een partij die mensen uitsluit op grond van geslacht uberhaupt fatsoenlijk zijn? Onmogelijk.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:39 schreef zquing het volgende:
[..]
Veruit de meest fatsoenlijke partij die er is
Jaquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik wel een dino dan? Schijn je niet te kunnen zien in Silver
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:40 schreef capricia het volgende:
Veel partijen willen niet meedoen aan het slotdebat..
Jaquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik wel een dino dan? Schijn je niet te kunnen zien in Silver
Gedoogsteun wellicht? SGP wil wel drastisch bezuinigen en heeft veel gemeen met wilders en zn joods-christelijke strijd tegen de islam.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:38 schreef zquing het volgende:
[..]
wedje leggen? Voor dat beetje wat ik van ze ken zijn er niet om te regeren
Dit kun je echt niet menenquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:39 schreef zquing het volgende:
[..]
Veruit de meest fatsoenlijke partij die er is
Totaal logisch ook. Wat kan je bespreken verder? Niets.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:40 schreef capricia het volgende:
Waar zie je dat?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:40 schreef capricia het volgende:
Logisch natuurlijk, we hebben alleen maar een exitpoll en een aantal kleine gemeentes.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:40 schreef capricia het volgende:
Mijn excuses TNA.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:40 schreef TNA het volgende:
[..]
Het leek me wat overbodig om iedere gemeente hier vetgedrukt de plaatsen, dat is alles. Verder zijn wij PvdA-vriendjes
Kom op. Zo'n gesprek is een beetje een formaliteit. Je feliciteert de winnaars etc.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
Totaal logisch ook. Wat kan je bespreken verder? Niets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |