Ik wel een dino dan? Schijn je niet te kunnen zien in Silverquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:39 schreef internal het volgende:
[..]
vrijdag 5 februari 2010 @ 14:42
Daarom
Oude lay-out.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:37 schreef henrydg het volgende:
Waarom staan er van die rode figuurtjes achter sommigen namen?
doeiquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:39 schreef ThePianoMan het volgende:
Ik wilde al in het buitenland studeren, maar nu is het wel vrijwel zeker. Gadverdamme, waar gaat het heen met dit land.
dadelijk even kijken, mijn vader heeft daar PVV gestemdquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:39 schreef Jor_Dii het volgende:
Bergen (Limburg): PVV de grootste met 24%
Topic verwijderen uit MyATquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:37 schreef henrydg het volgende:
Waarom staan er van die rode figuurtjes achter sommigen namen?
RTquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:39 schreef RvLaak het volgende:
Applaus op RTL @ het bericht dat VVD-CDA-PVV het niet redt
Het leek me wat overbodig om iedere gemeente hier vetgedrukt de plaatsen, dat is alles. Verder zijn wij PvdA-vriendjesquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:39 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Kap nou toch eindelijk eens met die persoon af te kraken. Iedereen zwalmt hier maar wat door elkaar.
Dus ook die persoon mag wat zeggen.
Alvast bedankt.
Hoe kan een partij die mensen uitsluit op grond van geslacht uberhaupt fatsoenlijk zijn? Onmogelijk.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:39 schreef zquing het volgende:
[..]
Veruit de meest fatsoenlijke partij die er is
Jaquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik wel een dino dan? Schijn je niet te kunnen zien in Silver
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:40 schreef capricia het volgende:
Veel partijen willen niet meedoen aan het slotdebat..
Jaquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik wel een dino dan? Schijn je niet te kunnen zien in Silver
Gedoogsteun wellicht? SGP wil wel drastisch bezuinigen en heeft veel gemeen met wilders en zn joods-christelijke strijd tegen de islam.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:38 schreef zquing het volgende:
[..]
wedje leggen? Voor dat beetje wat ik van ze ken zijn er niet om te regeren
Dit kun je echt niet menenquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:39 schreef zquing het volgende:
[..]
Veruit de meest fatsoenlijke partij die er is
Totaal logisch ook. Wat kan je bespreken verder? Niets.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:40 schreef capricia het volgende:
Waar zie je dat?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:40 schreef capricia het volgende:
Logisch natuurlijk, we hebben alleen maar een exitpoll en een aantal kleine gemeentes.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:40 schreef capricia het volgende:
Mijn excuses TNA.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:40 schreef TNA het volgende:
[..]
Het leek me wat overbodig om iedere gemeente hier vetgedrukt de plaatsen, dat is alles. Verder zijn wij PvdA-vriendjes
Kom op. Zo'n gesprek is een beetje een formaliteit. Je feliciteert de winnaars etc.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
Totaal logisch ook. Wat kan je bespreken verder? Niets.
Jij bent geen fossiel.quote:
Vond het al zo vreemd.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:41 schreef eriksd het volgende:
Maarja, zo'n debat nu heeft eigenlijk geen zin inderdaad.
Op zijn beeldbuis gok ik?quote:
De SGP draait tenminste niet zoals de rest van de partijen. Daarin is de SGP zeer fatsoenlijk. De SGP blijft zich houden aan het woord Gods.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dit kun je echt niet menen
We leven in 2010 hoor, en er is meer recht als een aanrecht...
Dit.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:41 schreef eriksd het volgende:
Maarja, zo'n debat nu heeft eigenlijk geen zin inderdaad.
Lijkt me beter ja, er moet natuurlijk ook wat drank inquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:42 schreef Ambrosius het volgende:
Debat gewoon om 02.00u doen imo.
Idd, met de snelheid van de uitslagen zoals het nu gaat....quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:42 schreef Wilskracht het volgende:
Ze kunnen het debat beter morgenavond houden
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:42 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
De SGP draait tenminste niet zoals de rest van de partijen. Daarin is de SGP zeer fatsoenlijk. De SGP blijft zich houden aan het woord Gods.
Das voor conservatieve mensen:quote:
Niet op ingaan mensen, ik herken een KLB troll als ik er eentje zie.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:42 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
De SGP draait tenminste niet zoals de rest van de partijen. Daarin is de SGP zeer fatsoenlijk. De SGP blijft zich houden aan het woord Gods.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:42 schreef Seam het volgende:
Anders wil ik wel een debat zien tussen Agema en Thieme
Waarom niet? Iedereen heeft recht op zijn eigen standpunten, het gaat erom hoe je ze uitquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hoe kan een partij die mensen uitsluit op grond van geslacht uberhaupt fatsoenlijk zijn? Onmogelijk.
Ja.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:42 schreef TNA het volgende:
Van drie kanten gefeliciteerd, en dan tegen homo's zijn
Tamashii is zo'n meisje dat geil wordt van verkiezingen. Sop sop.quote:
Dus een onfatsoenlijk standpunt lang genoeg vasthouden maakt het tot fatsoen? Bijzonder.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:42 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:43 schreef capricia het volgende:
[..]
Das voor conservatieve mensen:
http://uploads.kexx.net/1616color.png
http://uploads.kexx.net/1616color.png
Dat wint Fleur met gemak uiteraard, Die lust Thieme rauw.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:42 schreef Seam het volgende:
Anders wil ik wel een debat zien tussen Agema en Thieme
En dat woord gods hoorde ik door de telefoon toen 1456 beldequote:Op woensdag 9 juni 2010 23:42 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:43 schreef Seam het volgende:
[..]
Niet op ingaan mensen, ik herken een KLB troll als ik er eentje zie.
SGP gaat tegen de grondwet in. Hoe kan dat nou in de politiek zitten?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:43 schreef zquing het volgende:
[..]
Waarom niet? Iedereen heeft recht op zijn eigen standpunten, het gaat erom hoe je ze uit
Vandaarquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:43 schreef ThePianoMan het volgende:
Lucas1962
Tellers hier tegenover mijn huis staan steeds buiten te roken. Uitslag Utrecht laat waarschijnlijk nog even op zich wachten #tk2010
Ik ben in dit geval geen troll, ik heb daadwerkelijk respect voor de SGP en steun ze in de gevochten strijd tegen de uitspraak van de hoge raadquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:43 schreef Seam het volgende:
[..]
Niet op ingaan mensen, ik herken een KLB troll als ik er eentje zie.
Je kunt niet lezenquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dus een onfatsoenlijk standpunt lang genoeg vasthouden maakt het tot fatsoen? Bijzonder.
quote:
PvdA blijft in Noord oost Groningen toch echt de grootste hoor!quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:42 schreef Tarak het volgende:
Het valt me wel op dat de PVV ook zo hoog scoort in de gebieden waar vroeger de CPN juist zo hoog scoorde. Noord-Oost Groningen bedoel ik dan.
Past prima binnen onze democratiequote:Op woensdag 9 juni 2010 23:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
SGP gaat tegen de grondwet in. Hoe kan dat nou in de politiek zitten?
PVV gaat ook tegen de grondwet in, toch hebben zij ook de illusie te kunnen regeren.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
SGP gaat tegen de grondwet in. Hoe kan dat nou in de politiek zitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |