Waarom niet? Iedereen heeft recht op zijn eigen standpunten, het gaat erom hoe je ze uitquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hoe kan een partij die mensen uitsluit op grond van geslacht uberhaupt fatsoenlijk zijn? Onmogelijk.
Ja.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:42 schreef TNA het volgende:
Van drie kanten gefeliciteerd, en dan tegen homo's zijn
Tamashii is zo'n meisje dat geil wordt van verkiezingen. Sop sop.quote:
Dus een onfatsoenlijk standpunt lang genoeg vasthouden maakt het tot fatsoen? Bijzonder.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:42 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
De SGP draait tenminste niet zoals de rest van de partijen. Daarin is de SGP zeer fatsoenlijk. De SGP blijft zich houden aan het woord Gods.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:43 schreef capricia het volgende:
[..]
Das voor conservatieve mensen:
http://uploads.kexx.net/1616color.png
http://uploads.kexx.net/1616color.png
Dat wint Fleur met gemak uiteraard, Die lust Thieme rauw.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:42 schreef Seam het volgende:
Anders wil ik wel een debat zien tussen Agema en Thieme
En dat woord gods hoorde ik door de telefoon toen 1456 beldequote:Op woensdag 9 juni 2010 23:42 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
De SGP draait tenminste niet zoals de rest van de partijen. Daarin is de SGP zeer fatsoenlijk. De SGP blijft zich houden aan het woord Gods.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:43 schreef Seam het volgende:
[..]
Niet op ingaan mensen, ik herken een KLB troll als ik er eentje zie.
SGP gaat tegen de grondwet in. Hoe kan dat nou in de politiek zitten?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:43 schreef zquing het volgende:
[..]
Waarom niet? Iedereen heeft recht op zijn eigen standpunten, het gaat erom hoe je ze uit
Vandaarquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:43 schreef ThePianoMan het volgende:
Lucas1962
Tellers hier tegenover mijn huis staan steeds buiten te roken. Uitslag Utrecht laat waarschijnlijk nog even op zich wachten #tk2010
Ik ben in dit geval geen troll, ik heb daadwerkelijk respect voor de SGP en steun ze in de gevochten strijd tegen de uitspraak van de hoge raadquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:43 schreef Seam het volgende:
[..]
Niet op ingaan mensen, ik herken een KLB troll als ik er eentje zie.
Je kunt niet lezenquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dus een onfatsoenlijk standpunt lang genoeg vasthouden maakt het tot fatsoen? Bijzonder.
quote:
PvdA blijft in Noord oost Groningen toch echt de grootste hoor!quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:42 schreef Tarak het volgende:
Het valt me wel op dat de PVV ook zo hoog scoort in de gebieden waar vroeger de CPN juist zo hoog scoorde. Noord-Oost Groningen bedoel ik dan.
Past prima binnen onze democratiequote:Op woensdag 9 juni 2010 23:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
SGP gaat tegen de grondwet in. Hoe kan dat nou in de politiek zitten?
PVV gaat ook tegen de grondwet in, toch hebben zij ook de illusie te kunnen regeren.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
SGP gaat tegen de grondwet in. Hoe kan dat nou in de politiek zitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |