Waar kijk je?quote:
quote:Dat is van de paar gemeenten die nu binnen zijn, dropveter.
Heerlijk, die schattige scheldkanonnades.quote:Wat ben je nu weer poep aan het praten
Thuis wedstrijdquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:32 schreef Ambrosius het volgende:
Limburg is duidelijk Wilders' provincie.
Samen met Grunn graag, zijn we van die rooie zooi af daarquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zullen we Limburg aan Duitsland of België weggeven?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:32 schreef Seam het volgende:
Als jullie eens in limbo land kwamen wisten jullie wel hoe erg het is.
Heej, heej, niet alle Limburgers over 1 kam scheren hequote:Op woensdag 9 juni 2010 23:32 schreef -Willempie- het volgende:
Rechtse rakkers daar in Limburg, ik zeg afstoten die provincie.
Dat dacht ik ookquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:32 schreef capricia het volgende:
Hero heeft gedronken?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:30 schreef Kirov het volgende:
[..]
Volgens mij kijk je naar een andere uitslag als wij
Zoiets is gewoon te triest voor woorden. Overal vertellen hoe belangrijk stemmen is, en dan ervoor zorgen dat degene die komen niet allemaal kúnnen stemmen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:30 schreef zquing het volgende:
[..]
ik snap niet hoe je als gemeente zo hard kan falen
primaquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:32 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Samen met Grunn graag, zijn we van die rooie zooi af daar
Kunnen we zuid-holland, Friesland, Drenthe, Zwolle, Overijssel, Zeeland, Flevoland ook meteen wegdoen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:32 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Samen met Grunn graag, zijn we van die rooie zooi af daar
Die hou ik erin.quote:
Het gaat echt enorm traag hoor. Dit zegt nog niks.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:33 schreef ReWinD het volgende:
PvdA nu de grootste, na 1,7% v/d stemmen:
[ afbeelding ]
Dit. Niet alle mensen trouwens.quote:
Dat hoef je niet te vertellen hoor. Mooie provincie, maar die limburgers he..quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:32 schreef Seam het volgende:
Als jullie eens in limbo land kwamen wisten jullie wel hoe erg het is.
Tuurlijk niet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:33 schreef Hard_Feesten het volgende:
Zijn er eigenlijk wel moslims in Limburg?
Meaui.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:33 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SGP van 18,8% naar 0?!
Teveelquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:33 schreef Hard_Feesten het volgende:
oja, whehehehequote:
De score van de SGP geeft wel aan hoe serieus je dit kunt nemenquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:33 schreef ReWinD het volgende:
PvdA nu de grootste, na 1,7% v/d stemmen:
[ afbeelding ]
Hehe, precies.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:34 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat hoef je niet te vertellen hoor. Mooie provincie, maar die limburgers he..
ik zeg vlaanderen annexerenquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:34 schreef Hephaistos. het volgende:
Als Vlaanderen onafhankelijk wordt geven we ze Limburg cadeau
Nee maar het is wel eng natuurlijk. Wilders zal alles oplossen. Van werkloosheid tot fictieve vijanden.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:33 schreef Hard_Feesten het volgende:
Er zijn meer factoren in zuid-limburg die meespelen. Economisch gaat het daar ook erg moeizaam.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:33 schreef Hard_Feesten het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |