SP is zo conservatief als de pest, mallerd.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:22 schreef ouderejongere het volgende:
Pechtold is zo ongelooflijk dom. Paars+ zonder D66 en met SP is een reëlere kans
Wanneer is hij opgestapt danquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:23 schreef ouderejongere het volgende:
[..]en CDA veruit de grootste, JP heeft te vroeg opgezegd.
Dan gaat er toch iets fout wat de PVV wel goed doet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toch hebben die een stem in Nederland. Het is stom dat de andere partijen de binding met die mensen verloren zijn.
Ik wist het nog nietquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:22 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Kwam in andere peilingen ook al naar voren
Ik denk steekproefsgewijs.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:23 schreef henrydg het volgende:
Hoe komt de NOS nou aan het inkomen van de stemmers
heb jij dat niet ingevuld dan?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:23 schreef henrydg het volgende:
Onzin.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:22 schreef ouderejongere het volgende:
Pechtold is zo ongelooflijk dom. Paars+ zonder D66 en met SP is een reëlere kans
ik ookquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:23 schreef Meddo het volgende:
Geert wilders = gargamel![]()
Ik dacht meer aan cohen
Gelukkig nog Pvda en Cda voor Vvd.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:22 schreef Tamashii het volgende:
In de Marne eerst PVDA, daarna CDA, daarna VVD.
Bij welke leeftijdsgroep scoort de PVV dan het beste?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:23 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik wist het nog niet
Had het niet verwacht
Tja, de NOS pretendeert objectief te zijn en niet gekleurd. Dus geen idee, nouja, ik weet het wel. De NOS zuigt wel eens dingen uit zijn duim.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:23 schreef henrydg het volgende:
Ja die bedoelen ze ook.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:23 schreef Meddo het volgende:
Geert wilders = gargamel![]()
Ik dacht meer aan cohen
PVV-ers houden van de slachtofferrolquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:23 schreef waht het volgende:
[..]
Gaat beginnen? Waar heb jij de afgelopen vier jaar gezeten????
De PVV weet een grote groep stemmers aan te spreken. Ik sta niet achter de standpunten maar ik begrijp wel waarom mensen de stap naar de PVV maken.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan gaat er toch iets fout wat de PVV wel goed doet.
En welke dan?quote:
Ik heb al een paar keer vandaag gezegd dat de SGP voor de derde zetel gaatquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:24 schreef Tamashii het volgende:
in Dirksland SGP de grootste, daarna VVD, daarna PVV.
Liekequote:Op woensdag 9 juni 2010 23:25 schreef livalo het volgende:
Is er al bekend hoe er gestemd is in Nijmegen en omgeving?
Rot hé, als iemand gelijk heeftquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:23 schreef YuckFou het volgende:
Rob Oudkerk
kan die niet afgeserveerd worden?
Dit gaat veels te snel voor zequote:Op woensdag 9 juni 2010 23:25 schreef ouderejongere het volgende:
Komt Fok! ook nog voorbij? Bij het vorige debat zijn we wel genoemd.
och, stoort me niet zo. Het stoort me meer dat de NOS mij wel geld kost en het verspilt....quote:
Gezien de lage opkomst zou dat mogelijk zijn.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:25 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik heb al een paar keer vandaag gezegd dat de SGP voor de derde zetel gaat
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:24 schreef detulp050 het volgende:
[..]
26,3% naar 24,9%
Wow, wat een winst!
Who cares wat jij vraagt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:25 schreef christiman het volgende:
Ik zou Mark Rutte de vraag willen stellen:
"En wat voor plannen heeft u voor de mensen in Nederland die het niet zo breed hebben?"
Gaat over Wilders.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:25 schreef ouderejongere het volgende:http://edition.cnn.com/20(...)ns/index.html?hpt=T2
verrek, Rutte is anti-islamitisch
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:26 schreef fratsman het volgende:
Wederom, mocht ie Fok! volgen; JE HEBT EEN KUT LELIJK OVERHEMD AAN!
Silverquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En welke dan?
New? (Want dat heb ik net gedaan)
antwoord : ga werken lulquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:25 schreef christiman het volgende:
Ik zou Mark Rutte de vraag willen stellen:
"En wat voor plannen heeft u voor de mensen in Nederland die het niet zo breed hebben?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |