quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:17 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook af. Nou, ik denk dat dat is omdat ze Wilders in hunzelf herkennen. Pauper bij pauper, zo moet je dat zien.
Je krijgt een dino?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:19 schreef ThePianoMan het volgende:
Wat is er zo goed aan FOK SILVER DAN?
Die was erg goed, jaquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:20 schreef marcodej het volgende:
"Zijn we Harry Potter eindelijk kwijt, krijgen we Gargamel ervoor terug."
Nee dank jequote:Op woensdag 9 juni 2010 23:20 schreef Seam het volgende:
Zuid Limburg wordt overspoeld door kutallochtone jeugd, neem maar eens een kijkje in Kerkrade of Geleen.
Vaals, de plek in Nederland waar horden Marokkaanse reljongeren met kromzwaarden al "Allah Akbar" roepende door de straten rennen.quote:
Dat ben ik met je eens.quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:20 schreef marcodej het volgende:
Ow, is dát het.. Hoe kom je daar aan dan?? (echt geen ideequote:Op woensdag 9 juni 2010 23:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Je gebruikt de nieuwe baggerlayout nog niet..
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:20 schreef marcodej het volgende:
Opzich wel.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:20 schreef zquing het volgende:
is dat twitter leuk om te volgen?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:19 schreef Bellatrix het volgende:
Zijn we van Harry Potter af, krijgen we gargamel terug.![]()
Dat blijft altijd lastig als het zo dichtbij elkaar ligt. De grote steden moeten nog komen en de kleine gemeentes zijn vaak niet representatief voor de rest van het land.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:20 schreef MrBadGuy het volgende:
Het ANP komt met een verkiezingsbeeld zodra er 40 gemeenten geteld zijn, die zou een indicatie kunnen zijn voor de echte uitslag.
100 kogels 100 gewerenquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:20 schreef Seam het volgende:
Zuid Limburg wordt overspoeld door kutallochtone jeugd, neem maar eens een kijkje in Kerkrade of Geleen.
Wie zei dat, over wie?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:20 schreef marcodej het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |