quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:17 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook af. Nou, ik denk dat dat is omdat ze Wilders in hunzelf herkennen. Pauper bij pauper, zo moet je dat zien.
Je krijgt een dino?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:19 schreef ThePianoMan het volgende:
Wat is er zo goed aan FOK SILVER DAN?
Die was erg goed, jaquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:20 schreef marcodej het volgende:
"Zijn we Harry Potter eindelijk kwijt, krijgen we Gargamel ervoor terug."
Nee dank jequote:Op woensdag 9 juni 2010 23:20 schreef Seam het volgende:
Zuid Limburg wordt overspoeld door kutallochtone jeugd, neem maar eens een kijkje in Kerkrade of Geleen.
Vaals, de plek in Nederland waar horden Marokkaanse reljongeren met kromzwaarden al "Allah Akbar" roepende door de straten rennen.quote:
Dat ben ik met je eens.quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:20 schreef marcodej het volgende:
Ow, is dát het.. Hoe kom je daar aan dan?? (echt geen ideequote:Op woensdag 9 juni 2010 23:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Je gebruikt de nieuwe baggerlayout nog niet..
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:20 schreef marcodej het volgende:
Opzich wel.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:20 schreef zquing het volgende:
is dat twitter leuk om te volgen?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:19 schreef Bellatrix het volgende:
Zijn we van Harry Potter af, krijgen we gargamel terug.![]()
Dat blijft altijd lastig als het zo dichtbij elkaar ligt. De grote steden moeten nog komen en de kleine gemeentes zijn vaak niet representatief voor de rest van het land.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:20 schreef MrBadGuy het volgende:
Het ANP komt met een verkiezingsbeeld zodra er 40 gemeenten geteld zijn, die zou een indicatie kunnen zijn voor de echte uitslag.
100 kogels 100 gewerenquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:20 schreef Seam het volgende:
Zuid Limburg wordt overspoeld door kutallochtone jeugd, neem maar eens een kijkje in Kerkrade of Geleen.
Wie zei dat, over wie?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:20 schreef marcodej het volgende:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:20 schreef gelly het volgende:
[..]
Vaals, de plek in Nederland waar horden Marokkaanse reljongeren met kromzwaarden al "Allah Akbar" roepende door de straten rennen.
instellingenquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ow, is dát het.. Hoe kom je daar aan dan?? (echt geen idee)
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:21 schreef ThePianoMan het volgende:
Regen had veel invloed vandaag. SGP vrouwen mochten vandaag niet stemmen omdat ze anders nat werden. #t 010
Ik loop hier al bijna een jaar en altijd de baggerlayout gehad.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:21 schreef Seam het volgende:
[..]
instellingenZo nieuw is hij trouwens ook niet hoor
Via 'opties'quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ow, is dát het.. Hoe kom je daar aan dan?? (echt geen idee)
Zou ook kunnen idd.quote:
Ga weg met je SPquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:22 schreef ouderejongere het volgende:
Pechtold is zo ongelooflijk dom. Paars+ zonder D66 en met SP is een reëlere kans
Kwam in andere peilingen ook al naar vorenquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:22 schreef Desunoto het volgende:
PVV scoort niet bij de jeugd.
Slechts 7% in de leeftijd 18-24 (of zoiets)
Verrassend!
drmquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik loop hier al bijna een jaar en altijd de baggerlayout gehad.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
http://www.verkiezingskaart.nl/#
CU stijgt![]()
![]()
Toch hebben die een stem in Nederland. Het is stom dat de andere partijen de binding met die mensen verloren zijn.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:22 schreef zquing het volgende:
alleen laag en middenopgeleide mensen bij de PVV
Ik denk dat ze daar mis zijn met Duitsers.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:20 schreef gelly het volgende:
[..]
Vaals, de plek in Nederland waar horden Marokkaanse reljongeren met kromzwaarden al "Allah Akbar" roepende door de straten rennen.
HBO + is hoogopgeleidquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:22 schreef horned_reaper het volgende:
Wanneer ben je laag, midden of hoog volgens de NOS ?
Geef je verlies toe.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:22 schreef zquing het volgende:
alleen laag en middenopgeleide mensen bij de PVV
nou hardinxveld is dan volledig overdekt (sgp is grootste partij daar)quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:21 schreef ThePianoMan het volgende:
Regen had veel invloed vandaag. SGP vrouwen mochten vandaag niet stemmen omdat ze anders nat werden. #t 010
Gaat beginnen? Waar heb jij de afgelopen vier jaar gezeten????quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |