SP is zo conservatief als de pest, mallerd.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:22 schreef ouderejongere het volgende:
Pechtold is zo ongelooflijk dom. Paars+ zonder D66 en met SP is een reëlere kans
Wanneer is hij opgestapt danquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:23 schreef ouderejongere het volgende:
[..]en CDA veruit de grootste, JP heeft te vroeg opgezegd.
Dan gaat er toch iets fout wat de PVV wel goed doet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toch hebben die een stem in Nederland. Het is stom dat de andere partijen de binding met die mensen verloren zijn.
Ik wist het nog nietquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:22 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Kwam in andere peilingen ook al naar voren
Ik denk steekproefsgewijs.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:23 schreef henrydg het volgende:
Hoe komt de NOS nou aan het inkomen van de stemmers
heb jij dat niet ingevuld dan?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:23 schreef henrydg het volgende:
Onzin.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:22 schreef ouderejongere het volgende:
Pechtold is zo ongelooflijk dom. Paars+ zonder D66 en met SP is een reëlere kans
ik ookquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:23 schreef Meddo het volgende:
Geert wilders = gargamel![]()
Ik dacht meer aan cohen
Gelukkig nog Pvda en Cda voor Vvd.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:22 schreef Tamashii het volgende:
In de Marne eerst PVDA, daarna CDA, daarna VVD.
Bij welke leeftijdsgroep scoort de PVV dan het beste?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:23 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik wist het nog niet
Had het niet verwacht
Tja, de NOS pretendeert objectief te zijn en niet gekleurd. Dus geen idee, nouja, ik weet het wel. De NOS zuigt wel eens dingen uit zijn duim.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:23 schreef henrydg het volgende:
Ja die bedoelen ze ook.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:23 schreef Meddo het volgende:
Geert wilders = gargamel![]()
Ik dacht meer aan cohen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |