Nee hoorquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:23 schreef PatriQue89 het volgende:
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH bagger doet het weer normaal
Bagger Fokquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:25 schreef Kally het volgende:
En weer terug naar Silver want hij deed weer raar
kon je ook niet meer quoten in bagger?quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:25 schreef Kally het volgende:
En weer terug naar Silver want hij deed weer raar
We zijn nog niet geflitst, dus niet te hardquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:24 schreef Dalando het volgende:
Hoe snel is deze SC wel nie?
0.2 %quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:27 schreef Fir3fly het volgende:
Hoe zit het met die verkiezingsuitslag, VVD al de grootste?
Neequote:Op woensdag 9 juni 2010 22:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
kon je ook niet meer quoten in bagger?
Valt een beetje tegenquote:
gelijk met pvda, denk dat pvda uiteindelijk grootste zal worden door restzetel. door lijstverbinding met gl geef ik ze goede kans op een restzetelquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:27 schreef Fir3fly het volgende:
Slaap lekker Bosquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:28 schreef Bos81 het volgende:
Moe, stressed, slapen.
Gelukkig nietquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:27 schreef Fir3fly het volgende:
Die heeft bij de NOSz'n toespraak al gehad.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:29 schreef PatriQue89 het volgende:
potverdikke.. waarom laten ze geert gordijn nou niet aan het woord bij rtl..
Dan wordt die malloot van een Cohen dus premierquote:Op woensdag 9 juni 2010 @ 22:28 schreef gomi het volgende:
[..]
gelijk met pvda, denk dat pvda uiteindelijk grootste zal worden door restzetel. door lijstverbinding met gl geef ik ze goede kans op een restzetel
bij mij dus net andersom.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:29 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Gelukkig niet.
Aardbeien doen het hier goed, nog geen hele vruchten maar wel voldoende bloesems! Tomaten laten het hier afweten helaas
Ze gaat er wel al vanuit jaquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:30 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dan wordt die malloot van een Cohen dus premier?
Oh god, straks komt GL nog in de coalitie.
denk paars plus idd.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:30 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dan wordt die malloot van een Cohen dus premier?
Oh god, straks komt GL nog in de coalitie.
nee, geert GORDIJN, niet feert WILDERS..quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:29 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Die heeft bij de NOSz'n toespraak al gehad.
Groen Links en VVD samen, dat wordt toch nooit werkbaar...quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:31 schreef gomi het volgende:
[..]
denk paars plus idd.
zie zo 1,2,3 niet echt een werkbare coalitie.
Nou misschien wel op economisch gebied. Maar dat milieugezeur gaat voor problemen zorgen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 @ 22:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Groen Links en VVD samen, dat wordt toch nooit werkbaar...
Jij baalt zeker ook dat Wouter Bos niet meedeed, anders had je op hem gestemdquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
nee, geert GORDIJN, niet feert WILDERS..
geert gordijn is verslaggever, en lekker(vooral als ie een pak aanheeft!)
zou je op eerste gezicht niet denken idd. maar ms juist wel als ze een strak akkoord sluiten.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Groen Links en VVD samen, dat wordt toch nooit werkbaar...
haha nee! als Geert Gordijn de politiek in zou gaan wel(op geert dan hequote:Op woensdag 9 juni 2010 22:34 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Jij baalt zeker ook dat Wouter Bos niet meedeed, anders had je op hem gestemd?
idd, dat laatste is imo ook een groter probleem dan t 1e als t op een akkoord aankomtquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:34 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nou misschien wel op economisch gebied. Maar dat milieugezeur gaat voor problemen zorgen.
Dat gaat er gelukkig nooit doorkomen.quote:
Als GL alleen gedoogd wordt om een meerderheid te halen idd nietquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:36 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat gaat er gelukkig nooit doorkomen.
mwah t is ook niet zoiets waar ze een halszaak van zullen maken imoquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als GL alleen gedoogd wordt om een meerderheid te halen idd niet
Ook op 4quote:
O rly?quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:41 schreef gomi het volgende:
[..]
is daar een stuk minder feestelijk dan bij paar andere partijen die ik net zag
Ja denk ook wel dat het hem echt wel wat doetquote:
PvdD ?quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:42 schreef gomi het volgende:
de partij die mijn stem heeft gekregen is vandaag gehalveerd
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:42 schreef Bellatrix het volgende:
Gaat ie aftreden?
SGP?quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:42 schreef gomi het volgende:
de partij die mijn stem heeft gekregen is vandaag gehalveerd
Hij zal wel richting europa gaanquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:42 schreef Bellatrix het volgende:
Gaat ie aftreden?
europa kans is ook al geweest. denk dat t net zoals kok wat commissariaten zal wordenquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:45 schreef crv het volgende:
[..]
Hij zal wel richting europa gaan
Ben misschien wel een beetje complotdenker, maar ik geloof er geen reet van dat de PvdA zo hoog scoort, daar is ergens gesjoemeld
Dat wordt natellenquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:45 schreef crv het volgende:
[..]
Ben misschien wel een beetje complotdenker, maar ik geloof er geen reet van dat de PvdA zo hoog scoort, daar is ergens gesjoemeld
Is de uitslag al binnen dan?quote:Op woensdag 9 juni 2010 @ 22:45 schreef crv het volgende:
[..]
Alles boven de 25 vind ik verdachtquote:
quote:
Ik bedoelde zetels he niet "jaar"quote:
Ik snapte jequote:
OKquote:
ze scoren nu gewoon zoals ze al een tijdje deden in de peiling.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:53 schreef crv het volgende:
[..]
OK![]()
Wat ik vreemd vind is dat de PvdA die net zo schuldig is aan de situatie de laatste jaren door enkel een wissel van Bos naar Cohen ineens meer stemmen scoren. Dat wil er bij mij niet in.
PvdA wordt door het volk als net zo schuldig gezien als het CDA
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:53 schreef crv het volgende:
[..]
OK![]()
Wat ik vreemd vind is dat de PvdA die net zo schuldig is aan de situatie de laatste jaren door enkel een wissel van Bos naar Cohen ineens meer stemmen scoren. Dat wil er bij mij niet in.
Ja ik heb in mijn omgeving ook van niemand gehoord dat ze op de PvdA gingen stemmenquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:53 schreef crv het volgende:
[..]
OK![]()
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het niet continue volg, woon in het buitenland, maar ik had het gevoel dat NL de PvdA net zo zat is als het CDAquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:54 schreef gomi het volgende:
[..]
ze scoren nu gewoon zoals ze al een tijdje deden in de peiling.
op zich dus geen rare uitslag.
mijn vriendin stemde pvdaquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik heb in mijn omgeving ook van niemand gehoord dat ze op de PvdA gingen stemmen![]()
Sterker nog alles behalve PvdA en CDA
Ja maar wel 22 zetels tot nog toequote:
ze hadden dieptepunt en kwamen terug na cohen idd. zakte weer ff beetje weg na begin van de debatten, maar kwamen daarna weer terug naar dit niveau.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:56 schreef crv het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het niet continue volg, woon in het buitenland, maar ik had het gevoel dat NL de PvdA net zo zat is als het CDA
quote:
Ik denk dat voor veel mensen CDA, met Balkie, de hoofddader is, en PvdA een stelletje meelopersquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:53 schreef crv het volgende:
[..]
OK![]()
ik vind t wel knap van hem. zomaar uit t niets een partij neergezet. dan de kamer inkomen en daarna dus gewoon grof winnen.quote:
lol daar was ik al bang voor iddquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waar ik op heb gestemd heeft er niet eens 1
Dit geeft toch aan dat een behoorlijk deel van NL het ZAT isquote:
Tja hij flikt 't hem welquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:58 schreef gomi het volgende:
[..]
ik vind t wel knap van hem. zomaar uit t niets een partij neergezet. dan de kamer inkomen en daarna dus gewoon grof winnen.
heb jij op rita gestemd ?quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waar ik op heb gestemd heeft er niet eens 1
Ik denk dat er daarom ook juist op hem gestemd is, om een statement te maken, er moet iets veranderenquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:59 schreef crv het volgende:
[..]
Dit geeft toch aan dat een behoorlijk deel van NL het ZAT is
ff los van PVV, maar een groot deel hiervan geeft aan dat het toch anders moet
Hoe ging het bij jou in het hokje, zag je ineens het licht?quote:
Voor mij was het te veel moeite (wonend in het buitenland)quote:
idd en zonder back up die de andere grote partijen wel hebben.quote:
Ben je nog wel Nederlander?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:01 schreef crv het volgende:
[..]
Voor mij was het te veel moeite (wonend in het buitenland)
Wat mij verbaasde is dat ik niet eens een oproep heb gekregen
Niet?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:01 schreef crv het volgende:
[..]
Voor mij was het te veel moeite (wonend in het buitenland)
Wat mij verbaasde is dat ik niet eens een oproep heb gekregen
Preciesquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:01 schreef gomi het volgende:
[..]
ah maar dat sowieso. beter stemmen niet niets dan niet stemmen he
Tja, stoer, als je maar genoeg roept wat veel mensen willen horen dan kom je een heel eindquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:01 schreef gomi het volgende:
[..]
idd en zonder back up die de andere grote partijen wel hebben.
vind t wel stoer van hem.
al zal hij nooit mijn stem krijgen
Ik heb ook niet op hem gestemd, maar heel veel mensen hier in de stad welquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:01 schreef gomi het volgende:
[..]
idd en zonder back up die de andere grote partijen wel hebben.
vind t wel stoer van hem.
al zal hij nooit mijn stem krijgen
ah maar t gaat me ff niet om de inhoud, maar t werk wat er ook allemaal achter zit en dan dat allemaal uitbouwen. dat werk heb ik respect voor.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:03 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, stoer, als je maar genoeg roept wat veel mensen willen horen dan kom je een heel eind
quote:
Stond achter m'n overburen, beetje mee zitten ouwehoeren.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Hoe ging het bij jou in het hokje, zag je ineens het licht?
hier minder dan bij jullie denk ik, al las ik wel dat ze populairder waren dan in vgl met de gemeenteraadsquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb ook niet op hem gestemd, maar heel veel mensen hier in de stad wel
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Stond achter m'n overburen, beetje mee zitten ouwehoeren.
In het hokje bedenkend dat ik het nog niet wist...
Uiteindelijk maar D66 gestemd, typisch zo'n 'ik weet het niet' partij.....
Wel gewonnen, maar toch ook weer niet. Altijd zo'n 'net niet' clubje/
Past precies bij mij eigenlijk
Ik heb geen idee hoe ze hier gestemd hebbenquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:04 schreef gomi het volgende:
[..]
hier minder dan bij jullie denk ik, al las ik wel dat ze populairder waren dan in vgl met de gemeenteraads
hier zal pvda wel meeste stemmen hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |