Ja maar wel 22 zetels tot nog toequote:
ze hadden dieptepunt en kwamen terug na cohen idd. zakte weer ff beetje weg na begin van de debatten, maar kwamen daarna weer terug naar dit niveau.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:56 schreef crv het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het niet continue volg, woon in het buitenland, maar ik had het gevoel dat NL de PvdA net zo zat is als het CDA
quote:
Ik denk dat voor veel mensen CDA, met Balkie, de hoofddader is, en PvdA een stelletje meelopersquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:53 schreef crv het volgende:
[..]
OK![]()
Wat ik vreemd vind is dat de PvdA die net zo schuldig is aan de situatie de laatste jaren door enkel een wissel van Bos naar Cohen ineens meer stemmen scoren. Dat wil er bij mij niet in.
PvdA wordt door het volk als net zo schuldig gezien als het CDA
ik vind t wel knap van hem. zomaar uit t niets een partij neergezet. dan de kamer inkomen en daarna dus gewoon grof winnen.quote:
lol daar was ik al bang voor iddquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waar ik op heb gestemd heeft er niet eens 1
Dit geeft toch aan dat een behoorlijk deel van NL het ZAT isquote:
Tja hij flikt 't hem welquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:58 schreef gomi het volgende:
[..]
ik vind t wel knap van hem. zomaar uit t niets een partij neergezet. dan de kamer inkomen en daarna dus gewoon grof winnen.
heb jij op rita gestemd ?quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waar ik op heb gestemd heeft er niet eens 1
Ik denk dat er daarom ook juist op hem gestemd is, om een statement te maken, er moet iets veranderenquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:59 schreef crv het volgende:
[..]
Dit geeft toch aan dat een behoorlijk deel van NL het ZAT is
ff los van PVV, maar een groot deel hiervan geeft aan dat het toch anders moet
Hoe ging het bij jou in het hokje, zag je ineens het licht?quote:
Voor mij was het te veel moeite (wonend in het buitenland)quote:
idd en zonder back up die de andere grote partijen wel hebben.quote:
Ben je nog wel Nederlander?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:01 schreef crv het volgende:
[..]
Voor mij was het te veel moeite (wonend in het buitenland)
Wat mij verbaasde is dat ik niet eens een oproep heb gekregen
Niet?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:01 schreef crv het volgende:
[..]
Voor mij was het te veel moeite (wonend in het buitenland)
Wat mij verbaasde is dat ik niet eens een oproep heb gekregen
Preciesquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:01 schreef gomi het volgende:
[..]
ah maar dat sowieso. beter stemmen niet niets dan niet stemmen he
Tja, stoer, als je maar genoeg roept wat veel mensen willen horen dan kom je een heel eindquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:01 schreef gomi het volgende:
[..]
idd en zonder back up die de andere grote partijen wel hebben.
vind t wel stoer van hem.
al zal hij nooit mijn stem krijgen
Ik heb ook niet op hem gestemd, maar heel veel mensen hier in de stad welquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:01 schreef gomi het volgende:
[..]
idd en zonder back up die de andere grote partijen wel hebben.
vind t wel stoer van hem.
al zal hij nooit mijn stem krijgen
ah maar t gaat me ff niet om de inhoud, maar t werk wat er ook allemaal achter zit en dan dat allemaal uitbouwen. dat werk heb ik respect voor.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:03 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, stoer, als je maar genoeg roept wat veel mensen willen horen dan kom je een heel eind
quote:
Stond achter m'n overburen, beetje mee zitten ouwehoeren.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Hoe ging het bij jou in het hokje, zag je ineens het licht?
hier minder dan bij jullie denk ik, al las ik wel dat ze populairder waren dan in vgl met de gemeenteraadsquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb ook niet op hem gestemd, maar heel veel mensen hier in de stad wel
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Stond achter m'n overburen, beetje mee zitten ouwehoeren.
In het hokje bedenkend dat ik het nog niet wist...
Uiteindelijk maar D66 gestemd, typisch zo'n 'ik weet het niet' partij.....
Wel gewonnen, maar toch ook weer niet. Altijd zo'n 'net niet' clubje/
Past precies bij mij eigenlijk
Ik heb geen idee hoe ze hier gestemd hebbenquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:04 schreef gomi het volgende:
[..]
hier minder dan bij jullie denk ik, al las ik wel dat ze populairder waren dan in vgl met de gemeenteraads
hier zal pvda wel meeste stemmen hebben
van mij ook maar een gokje hoor. maar amsterdam is traditioneel altijd pvdaquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe ze hier gestemd hebben
Ja regio Rotterdam zal wel PVV en VVD zijn inderdaadquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:04 schreef gomi het volgende:
[..]
hier minder dan bij jullie denk ik, al las ik wel dat ze populairder waren dan in vgl met de gemeenteraads
hier zal pvda wel meeste stemmen hebben
Volgens mijn vorig jaar vernieuwde passpoort welquote:
Hier zijn ze volgens mij CDAquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:07 schreef gomi het volgende:
[..]
van mij ook maar een gokje hoor. maar amsterdam is traditioneel altijd pvda
Ik zie hem wel bij D. maar niet bij mijquote:
Er staat een dino achter je D.quote:
toch traditioneel ook redelijk pvda in die regio. ws ff minder maar laatste paar keer weer redelijk vaste basisquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja regio Rotterdam zal wel PVV en VVD zijn inderdaad
oh, jij had er net ook 1quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zie hem wel bij D. maar niet bij mij
Hey Kally, ben jij zojuist naar Bagger teruggestapt? Jouw dino is weg!quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zie hem wel bij D. maar niet bij mij
Ja dat is wel waar, ben eigenijk wel benieuwd hoe er hier gestemd is, ik verbaas me er wel eens over, wat er geroepen wordt in verhouding tot de stemmenquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:10 schreef gomi het volgende:
[..]
toch traditioneel ook redelijk pvda in die regio. ws ff minder maar laatste paar keer weer redelijk vaste basis
Nee dusquote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:11 schreef gomi het volgende:
alleen bij d zie ik die dino. hoe dat zo eigenlijk D?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:36 schreef GlowMouse het volgende:
Het wordt tijd dat er een plaatje komt van een fossiel bij iedere post van iemand die nog geen baggerlayout gebruikt.
quote:
Stap eens over naar Baggerquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:12 schreef crv het volgende:
[..]
Nee dus![]()
Vind dat wel raar. En dat terwijl ik afgelopen zomer nog in Stassbourg min ID card heb aangevraagd
Ik word gedicrimineerdquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:11 schreef gomi het volgende:
alleen bij d zie ik die dino. hoe dat zo eigenlijk D?
Ja die dino hoort dus bij Silverquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hey Kally, ben jij zojuist naar Bagger teruggestapt? Jouw dino is weg!
Ik ook, volgens mij komt er morgen een spoedbericht van Danny op FOK over hackers en zoquote:
yups. als ik af zou moeten gaan op wat ik hoorde zou de pvdd minimaal 10 zetels moeten hebbenquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat is wel waar, ben eigenijk wel benieuwd hoe er hier gestemd is, ik verbaas me er wel eens over, wat er geroepen wordt in verhouding tot de stemmen
Dat is inderdaad erg vreemd, alhoewel ik vanmorgen toen ik ging stemmen meer mensen hoorde die niets hadden ontvangen, ze gaven gauw de post de schuld bij het stembureauquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:12 schreef crv het volgende:
[..]
Nee dus![]()
Vind dat wel raar. En dat terwijl ik afgelopen zomer nog in Stassbourg min ID card heb aangevraagd
Je kan 'm vast neit zien in jouw lay-out? moet ik ff een screenshot voor je maken dat je eht kan zien?quote:
Geweldig.quote:
Ik heb jaren in de bagger gefokked en ben pas een uur over op Silver, maar dat is pas echt baggerquote:
Ben ik nu daddy loos?quote:
Bagger werkt weer normaalquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:14 schreef crv het volgende:
[..]
Ik heb jaren in de bagger gefokked en ben pas een uur over op Silver, maar dat is pas echt bagger
Nou woon ik in Frankrijk en staken is hier hooby/cultuur, maar post komt in principe altijd aan. Al is het met vertragingquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is inderdaad erg vreemd, alhoewel ik vanmorgen toen ik ging stemmen meer mensen hoorde die niets hadden ontvangen, ze gaven gauw de post de schuld bij het stembureau
I'm proud to be a dinosaurquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:14 schreef gomi het volgende:
[..]
de niet baggerlay out users worden aan de schandpaal genageld
Dan ga ik gauw weer terug de bagger inquote:
Graagquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je kan 'm vast neit zien in jouw lay-out? moet ik ff een screenshot voor je maken dat je eht kan zien?
Maar ik bedenk me ineens dat zou een complot kunnen zijn van de PvdAquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:16 schreef crv het volgende:
[..]
Nou woon ik in Frankrijk en staken is hier hooby/cultuur, maar post komt in principe altijd aan. Al is het met vertraging
Douche zequote:Op woensdag 9 juni 2010 23:17 schreef Koen66 het volgende:
ik ga ff douchenvoor diegenen die straks weg zijn
Dat ben ik, want ik ben er nu vandoorquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:17 schreef Koen66 het volgende:
ik ga ff douchenvoor diegenen die straks weg zijn
Daar zou je best eens gelijk in kunnen hebbenquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar ik bedenk me ineens dat zou een complot kunnen zijn van de PvdA
Truste D.(ino)quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:18 schreef D. het volgende:
[..]
Dat ben ik, want ik ben er nu vandoor
Welterusten allen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |