Hij zal wel richting europa gaanquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:42 schreef Bellatrix het volgende:
Gaat ie aftreden?
europa kans is ook al geweest. denk dat t net zoals kok wat commissariaten zal wordenquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:45 schreef crv het volgende:
[..]
Hij zal wel richting europa gaan
Ben misschien wel een beetje complotdenker, maar ik geloof er geen reet van dat de PvdA zo hoog scoort, daar is ergens gesjoemeld
Dat wordt natellenquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:45 schreef crv het volgende:
[..]
Ben misschien wel een beetje complotdenker, maar ik geloof er geen reet van dat de PvdA zo hoog scoort, daar is ergens gesjoemeld
Is de uitslag al binnen dan?quote:Op woensdag 9 juni 2010 @ 22:45 schreef crv het volgende:
[..]
Alles boven de 25 vind ik verdachtquote:
quote:
Ik bedoelde zetels he niet "jaar"quote:
Ik snapte jequote:
OKquote:
ze scoren nu gewoon zoals ze al een tijdje deden in de peiling.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:53 schreef crv het volgende:
[..]
OK![]()
Wat ik vreemd vind is dat de PvdA die net zo schuldig is aan de situatie de laatste jaren door enkel een wissel van Bos naar Cohen ineens meer stemmen scoren. Dat wil er bij mij niet in.
PvdA wordt door het volk als net zo schuldig gezien als het CDA
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:53 schreef crv het volgende:
[..]
OK![]()
Wat ik vreemd vind is dat de PvdA die net zo schuldig is aan de situatie de laatste jaren door enkel een wissel van Bos naar Cohen ineens meer stemmen scoren. Dat wil er bij mij niet in.
Ja ik heb in mijn omgeving ook van niemand gehoord dat ze op de PvdA gingen stemmenquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:53 schreef crv het volgende:
[..]
OK![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |