Tja, stoer, als je maar genoeg roept wat veel mensen willen horen dan kom je een heel eindquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:01 schreef gomi het volgende:
[..]
idd en zonder back up die de andere grote partijen wel hebben.
vind t wel stoer van hem.
al zal hij nooit mijn stem krijgen
Ik heb ook niet op hem gestemd, maar heel veel mensen hier in de stad welquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:01 schreef gomi het volgende:
[..]
idd en zonder back up die de andere grote partijen wel hebben.
vind t wel stoer van hem.
al zal hij nooit mijn stem krijgen
ah maar t gaat me ff niet om de inhoud, maar t werk wat er ook allemaal achter zit en dan dat allemaal uitbouwen. dat werk heb ik respect voor.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:03 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, stoer, als je maar genoeg roept wat veel mensen willen horen dan kom je een heel eind
quote:
Stond achter m'n overburen, beetje mee zitten ouwehoeren.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Hoe ging het bij jou in het hokje, zag je ineens het licht?
hier minder dan bij jullie denk ik, al las ik wel dat ze populairder waren dan in vgl met de gemeenteraadsquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb ook niet op hem gestemd, maar heel veel mensen hier in de stad wel
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Stond achter m'n overburen, beetje mee zitten ouwehoeren.
In het hokje bedenkend dat ik het nog niet wist...
Uiteindelijk maar D66 gestemd, typisch zo'n 'ik weet het niet' partij.....
Wel gewonnen, maar toch ook weer niet. Altijd zo'n 'net niet' clubje/
Past precies bij mij eigenlijk
Ik heb geen idee hoe ze hier gestemd hebbenquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:04 schreef gomi het volgende:
[..]
hier minder dan bij jullie denk ik, al las ik wel dat ze populairder waren dan in vgl met de gemeenteraads
hier zal pvda wel meeste stemmen hebben
van mij ook maar een gokje hoor. maar amsterdam is traditioneel altijd pvdaquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe ze hier gestemd hebben
Ja regio Rotterdam zal wel PVV en VVD zijn inderdaadquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:04 schreef gomi het volgende:
[..]
hier minder dan bij jullie denk ik, al las ik wel dat ze populairder waren dan in vgl met de gemeenteraads
hier zal pvda wel meeste stemmen hebben
Volgens mijn vorig jaar vernieuwde passpoort welquote:
Hier zijn ze volgens mij CDAquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:07 schreef gomi het volgende:
[..]
van mij ook maar een gokje hoor. maar amsterdam is traditioneel altijd pvda
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |