Wazig toch, Fok....quote:
Gewoon NOS kijken!quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:02 schreef PatriQue89 het volgende:
Ze gana echt om de 10 minuten naar de reclame..
Zijn er goede series op de publieke omroepen danquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
neee, want dan krijg je goede series met reclames
NOS heeft een Twitterende homo.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Maar ik vind suus zo'n leuk mens!, en er zit een soort van knappe jongen aan tafel bij rtl!
Cold Feet was best tofquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:09 schreef crv het volgende:
[..]
Zijn er goede series op de publieke omroepen dan
Ach gut, zielige poes....quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:10 schreef Kally het volgende:
Ik moest het eten van de katten weghalen, morgen wordt ze 'geholpen' en moet ze nuchter zijn, ze zijn boos
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:10 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, omdat ze anders niet in hun schil passen
Die is niet meerquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:09 schreef Rauzer het volgende:
Kally hoe doet je komkommerplant het?
Ik heb er al twee komkommers afgehaald, en er zitten er nu een stuk of negen in de groei!
Die was heel tofquote:
Ja maar ze is nu om de twee weken krols, dat vind ik ook zieligquote:
De rest groeit hartstikke goed, alleen die niet, heb er 1 komkommertje van gehadquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:13 schreef gomi het volgende:
[..]
huh?
mijn pepers groeien btw wel lekker nu.
Owquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:14 schreef Rauzer het volgende:
[..]
!
! Komende week nieuwe bij de Aldi, slechts drie euro!
Stel dat mensen die vaak geil waren ook 'geholpen' werdenquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar ze is nu om de twee weken krols, dat vind ik ook zielig
raar dat de rest t wel goed doet en die dan niet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:14 schreef Kally het volgende:
[quote]Op woensdag 9 juni 2010 22:13 schreef gomi het volgende:
[..]
huh?
mijn pepers groeien btw wel lekker nu.
[/quoteDe rest groeit hartstikke goed, alleen die niet, heb er 1 komkommertje van gehad
Ja maar mensen lopen niet de hele dag te trappelen met hun achterpoten, of miauwen niet de hele nachtquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Stel dat mensen die vaak geil waren ook 'geholpen' werden
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Stel dat mensen die vaak geil waren ook 'geholpen' werden
wil wilders wel zien.quote:
Ik Grommmmmmquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar mensen lopen niet de hele dag te trappelen met hun achterpoten, of miauwen niet de hele nacht
Ja ik vind het eigenlijk ook best leuk, ik had nu weer snijboonzaadjes (zegt tie) van oudste gekregen van de schooltuinen, ben benieuwdquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:16 schreef gomi het volgende:
[..]
raar dat de rest t wel goed doet en die dan niet.
ik heb besloten volgend jaar voor veel verschillende soorten pepers te gaan.
als die van dit jaar t goed blijft doen
Dat met die poten heb ik ook nooit zo begrepen....quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar mensen lopen niet de hele dag te trappelen met hun achterpoten, of miauwen niet de hele nacht
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
* PatriQue89 rent, met handen tussen de benen, gillend weg!
Beter dan de peiling? De laatste peilingen bedoel je dan, want hij heeft op een gegeven moment volgens mij zelfs bovenaan gestaanquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:17 schreef gomi het volgende:
[..]
wil wilders wel zien.
die heeft beter gescoord dan de peilingen en wint fors.
en hij kan wel speechen ook tbh
Niet?quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat met die poten heb ik ook nooit zo begrepen....
Als jij zo op straat zou rondlopen zou dat ook niet echt mannen trekken vermoed ik
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
* PatriQue89 rent, met handen tussen de benen, gillend weg!
zegt ie? dus je hebt kans dat je over een paar weken met zonnebloemen zitquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik vind het eigenlijk ook best leuk, ik had nu weer snijboonzaadjes (zegt tie) van oudste gekregen van de schooltuinen, ben benieuwd
ja de laatste weken idd. vorig jaar geloof ik stond hij idd bovenaan. maar na gemeenteraads zakte hij best ver weg. naar 16 a 17 zelfs en nu dan 23 en 3e partij van t land. vin dik wel knap van hem tbhquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:19 schreef D. het volgende:
[..]
Beter dan de peiling? De laatste peilingen bedoel je dan, want hij heeft op een gegeven moment volgens mij zelfs bovenaan gestaan
straks is het drugsquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik vind het eigenlijk ook best leuk, ik had nu weer snijboonzaadjes (zegt tie) van oudste gekregen van de schooltuinen, ben benieuwd
Ja ik heb geen idee hoe die zaadjes eruit zien, maar we hebben ze geplant en we zien het wel.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:20 schreef gomi het volgende:
[..]
zegt ie? dus je hebt kans dat je over een paar weken met zonnebloemen zit
maar ik vind dat klein spul wel leuk. blijft mooi overzichtelijk zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |