Alhoewel, op handen en voeten lopen, billen omhoog en trappelen gaat geheid wel de aandacht trekkenquote:
Die zijn nog samen aan het tafelvoetballen denk ik.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:21 schreef Bellatrix het volgende:
Laat nou Rutte maar eens horen. En Pechtold.
ik heb nergens last vanquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:21 schreef Rauzer het volgende:
Hoezo hebben jullie problemen met de layout? Is er iets veranderd?
In bagger zijn de preview en invoer knop verdwenen, bij mij danquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:21 schreef Rauzer het volgende:
Hoezo hebben jullie problemen met de layout? Is er iets veranderd?
en nu dan?quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:22 schreef Kally het volgende:
[..]
In bagger zijn de preview en invoer knop verdwenen, bij mij dan
Jaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:23 schreef PatriQue89 het volgende:
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH bagger doet het weer normaal
de aardbeien hebben t bij niet weten te overleven. geloof dat de slakken ze ook lekker vonden. de plantjes dan. heb er geen 1 van overquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik heb geen idee hoe die zaadjes eruit zien, maar we hebben ze geplant en we zien het wel.
Het is een leuk hoekje op balkon zo![]()
En de aardbeien zijn echt lekker
Ja tomaten heb je echt in vreselijk veel soorten, dat zag ik bij het tuincentrum alquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:23 schreef gomi het volgende:
[..]
de aardbeien hebben t bij niet weten te overleven. geloof dat de slakken ze ook lekker vonden. de plantjes dan. heb er geen 1 van over![]()
tomaten doen t wel ok ook.
dat wil ik ms volgend jaar ook doen. heb zo een site gevonden met tig verschillende soorten. en nu wil ik dar een deel van hebben
quote:
Zo snel als je moederquote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:25 schreef Kally het volgende:
En weer terug naar Silver want hij deed weer raar
ik kende de meest simpele soorten alleen. maar zag nu in allerlei kleuren. en smaakomschrijving erbij zag er zo goed uit dat ik ze allemaal wel wilde hebben.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja tomaten heb je echt in vreselijk veel soorten, dat zag ik bij het tuincentrum al
Nee hoorquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:23 schreef PatriQue89 het volgende:
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH bagger doet het weer normaal
Bagger Fokquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:25 schreef Kally het volgende:
kon je ook niet meer quoten in bagger?quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:25 schreef Kally het volgende:
We zijn nog niet geflitst, dus niet te hardquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:24 schreef Dalando het volgende:
Hoe snel is deze SC wel nie?
0.2 %quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:27 schreef Fir3fly het volgende:
Hoe zit het met die verkiezingsuitslag, VVD al de grootste?
Neequote:Op woensdag 9 juni 2010 22:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
kon je ook niet meer quoten in bagger?
Valt een beetje tegenquote:
gelijk met pvda, denk dat pvda uiteindelijk grootste zal worden door restzetel. door lijstverbinding met gl geef ik ze goede kans op een restzetelquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:27 schreef Fir3fly het volgende:
Slaap lekker Bosquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:28 schreef Bos81 het volgende:
Moe, stressed, slapen.
Gelukkig nietquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:27 schreef Fir3fly het volgende:
Die heeft bij de NOSz'n toespraak al gehad.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:29 schreef PatriQue89 het volgende:
potverdikke.. waarom laten ze geert gordijn nou niet aan het woord bij rtl..
Dan wordt die malloot van een Cohen dus premierquote:Op woensdag 9 juni 2010 @ 22:28 schreef gomi het volgende:
[..]
gelijk met pvda, denk dat pvda uiteindelijk grootste zal worden door restzetel. door lijstverbinding met gl geef ik ze goede kans op een restzetel
bij mij dus net andersom.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:29 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Gelukkig niet.
Aardbeien doen het hier goed, nog geen hele vruchten maar wel voldoende bloesems! Tomaten laten het hier afweten helaas
Ze gaat er wel al vanuit jaquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:30 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dan wordt die malloot van een Cohen dus premier?
Oh god, straks komt GL nog in de coalitie.
denk paars plus idd.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:30 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dan wordt die malloot van een Cohen dus premier?
Oh god, straks komt GL nog in de coalitie.
nee, geert GORDIJN, niet feert WILDERS..quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:29 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Die heeft bij de NOSz'n toespraak al gehad.
Groen Links en VVD samen, dat wordt toch nooit werkbaar...quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:31 schreef gomi het volgende:
[..]
denk paars plus idd.
zie zo 1,2,3 niet echt een werkbare coalitie.
Nou misschien wel op economisch gebied. Maar dat milieugezeur gaat voor problemen zorgen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 @ 22:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Groen Links en VVD samen, dat wordt toch nooit werkbaar...
Jij baalt zeker ook dat Wouter Bos niet meedeed, anders had je op hem gestemdquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
nee, geert GORDIJN, niet feert WILDERS..
geert gordijn is verslaggever, en lekker(vooral als ie een pak aanheeft!)
zou je op eerste gezicht niet denken idd. maar ms juist wel als ze een strak akkoord sluiten.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Groen Links en VVD samen, dat wordt toch nooit werkbaar...
haha nee! als Geert Gordijn de politiek in zou gaan wel(op geert dan hequote:Op woensdag 9 juni 2010 22:34 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Jij baalt zeker ook dat Wouter Bos niet meedeed, anders had je op hem gestemd?
idd, dat laatste is imo ook een groter probleem dan t 1e als t op een akkoord aankomtquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:34 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nou misschien wel op economisch gebied. Maar dat milieugezeur gaat voor problemen zorgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |