quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:39 schreef Desunoto het volgende:
Ik kan dit topic niet meer bijhouden man.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:39 schreef Sautor het volgende:
[..]
En als je het eens bent met de economische ideeen kan je net zo goed SP stemmen
eensquote:
Ik hoop met je mee.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:40 schreef Terreros85 het volgende:
Plasterk, hopelijk komt hij niet terug in het volgende kabinet.
Waar woon jij?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:40 schreef motorbloempje het volgende:
er wordt hier in de wijk tegenwoordig zelfs getoeterd om exit polls!
ja ff spammen om hem vol te krijgenquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:40 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
Nog lang niet in de buurt van de FOK!-records maar wel flink snel voor een topic over politiek volgens mij.
hoerrrrrrrrrrr.quote:
Toeteren doe je toch alleen als het Nederlands elftal scoort?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:40 schreef motorbloempje het volgende:
Leuke en goede politicusquote:
zijn speech aan het voorbereiden.quote:
Waarom hebben de anti PvdA'ers altijd van die idiote "grapjes" / argumenten?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:39 schreef Terreros85 het volgende:
Plasterk had ook kunnen roepen. De Graafschap is een geweldige club. Dan waren ze ook gaan juichen.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:40 schreef motorbloempje het volgende:
laatst een nieuwe nummer 1 door Sieneke hequote:Op woensdag 9 juni 2010 21:40 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
Nog lang niet in de buurt van de FOK!-records maar wel flink snel voor een topic over politiek volgens mij.
Als ze klaar zijn met tellenquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:40 schreef Falco het volgende:
Wanneer komt de uitslag van Renswoude, Schiermonnikoog en Laren (NH) binnen?
Komt goed!quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:40 schreef IHVK het volgende:
Plasterk wil Onderwijs weer terug zie ik.
in een hoekje, huilen dat zijn narcistische wereldbeeld geknakt is...quote:
dat moeten PVV stemmers zijnquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:40 schreef motorbloempje het volgende:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:41 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
[..]
Toeteren doe je toch alleen als het Nederlands elftal scoort?
Marokkaans/Turksquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:41 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
[..]
Toeteren doe je toch alleen als het Nederlands elftal scoort?
Whehehehe...quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
in een hoekje, huilen dat zijn narcistische wereldbeeld geknakt is...@ RTL... Fucking reclame
1.95m lang. Denk het niet helaasquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:42 schreef alors het volgende:dat PVV gedoe
Wilders heeft volgens mij echt een hele kleine piemel....
Kunnen ze wel een keer of zes oefenen voor maandagquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat dacht ik ook ja!
Wellicht zijn ze slechts aan het oefenen, dat zou ook nog kunnen
Wilders ligt Agema nog even flink te palen vooraleer hij zijn overwinningsspeech gaat afleveren!quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:41 schreef Quyxz_ het volgende:
PVV is ook echt een eenmanspartij man, wtf.
Je kan zeggen wat je wil, maar het is wel iemand die weer kleur aan de politiek heeft gegeven. En op een aantal punten na zijn zijn ideeën zo slecht nog nietquote:
Helaas hebben die ook stemrecht.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Inderdaad. Helaas zijn er teveel mensen in dit land die doen doen en niet denken.
69quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:43 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wilders ligt Agema nog even flink te palen vooraleer hij zijn overwinningsspeech gaat afleveren!
Slaat echt nergens opquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:42 schreef alors het volgende:
dat PVV gedoe
Wilders heeft volgens mij echt een hele kleine piemel....
Kleine mannen moet je altijd voor oppassen, die hebben wat te compenseren. Een wetmatigheid die nooit verbroken wordt...quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:43 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Helaas? Wat maakt jouw de lengte van de pik van Wilders nou uit
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:42 schreef Smoofie het volgende:
Plasterk is helaas van de PvdA en niet de VVDEn lol @ de turken die PvdA niet kunnen uitpsreken maar er wel op stemmen.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:43 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wilders ligt Agema nog even flink te palen vooraleer hij zijn overwinningsspeech gaat afleveren!
De naam.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:45 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen Ned1 en Politiek24.
Naam rechts boven in beeld?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:45 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen Ned1 en Politiek24.
Rouvoet en homo's hè.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:45 schreef ouderejongere het volgende:
CU is toch wel verbazend. In de peilingen stonden ze stabiel op 8.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:45 schreef ThePianoMan het volgende:
RT @JoostVullings #tk2010
Hey you, all over the world stop twittering. We have elections over hiero #tk2010 twitter is our playground now. Thnx the dutchies
De laatste is online te bekijkenquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:45 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen Ned1 en Politiek24?
Vreemd ja, zeker omdat het CDA ook zoveel verliest en de SGP er niks bijkrijgt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:45 schreef ouderejongere het volgende:
CU is toch wel verbazend. In de peilingen stonden ze stabiel op 8.
zullen we het weer over politiek hebben ipv de lengte van een piemel?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:45 schreef kingmob het volgende:
[..]
Kleine mannen moet je altijd voor oppassen, die hebben wat te compenseren. Een wetmatigheid die nooit verbroken wordt...
http://nos.nl/dossier/141463-nederland-kiest/tab/46/live/ lijkt me nuttigerquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:45 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
http://www.spixtv.nl/index.php?page=nederland1
6 partijenquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:46 schreef Asskicker14 het volgende:
Over links:
PVDA 31
SP 16
GroenLinks 11
D66 10
ChristenUnie 5
PvdD 1
74 zetels.
Links is echt gegroeidquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:46 schreef Asskicker14 het volgende:
Over links:
PVDA 31
SP 16
GroenLinks 11
D66 10
ChristenUnie 5
PvdD 1
74 zetels.
pics or it didn't happenquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:47 schreef ouderejongere het volgende:
Ik hoop toch zo dat PvdA er nog een zetel bij krijgt. Op nr 32 staat Myrthe
picsquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:47 schreef ouderejongere het volgende:
Ik hoop toch zo dat PvdA er nog een zetel bij krijgt. Op nr 32 staat Myrthe
niet alleen in de debatten, ook in de regering...quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:46 schreef pberends het volgende:
Rouvoet was ook onzichtbaar in de debatten.
Plugin installerenquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:47 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Nederland 1 ook hoor.
http://www.spixtv.nl/index.php?page=nederland1
Idd jammer, maar wel wat ik vanmiddag al voorspelde tegen een collega. Viel wat mij betreft echt wel te verwachten dat mensen óf niet eerlijk tegen de peilers waren geweest óf op het laatste moment alsnog weer terug waren gekeerd naar Wilders (na een tijdje een uitstapje naar de VVD gemaakt te hebben ofzo).quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:46 schreef Nipples het volgende:
Jammer van de PVV. Maar zoek de schuld bij de andere partijen.
Onmogelijk.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:46 schreef Asskicker14 het volgende:
Over links:
PVDA 31
SP 16
GroenLinks 11
D66 10
ChristenUnie 5
PvdD 1
74 zetels.
http://nos.nl/dossier/141463-nederland-kiest/tab/46/live/ is in Silverlight, werkt perfect op de Macquote:
???quote:
Op zo'n geile snollie had ik best kunnen stemmenquote:
Preciesquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:48 schreef Nipples het volgende:
In ieder geval fijn te zien dat automatisch CDA stemmen verleden tijd is
wmpquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:48 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
???
niet hoor
je kunt eronder toch klikken op open in windows media player
dan opent deze link: http://livestreams.omroep.nl/npo/ned1
Windowsquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:48 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
???
niet hoor
je kunt eronder toch klikken op open in windows media player
dan opent deze link: http://livestreams.omroep.nl/npo/ned1
Als dit de regering wordt emigreer ik onee woon al in het buitenlandquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:46 schreef Asskicker14 het volgende:
Over links:
PVDA 31
SP 16
GroenLinks 11
D66 10
ChristenUnie 5
PvdD 1
74 zetels.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:48 schreef Seam het volgende:
[..]
Op zo'n geile snollie had ik best kunnen stemmen
PVV is economisch links, maar echt geen linkse partij. Zo lust ik er nog wel een paar.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:49 schreef capricia het volgende:
Op veel gebieden vind ik de PVV bijna even links als de SP. Zeker als het gaat over economie, sociale voorzieningen, AOW-leeftijd etc.
Ik moet dus bekennen dat de verkiezingen een grote overwinning voor links laten zien.
Dit is al vaker voorgekomen, laten we hopen dat het nu voorgoed wegblijft (dat automatisch stemmen dus, dat mensen op die partij stemmen moeten ze zelf weten).quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:48 schreef Nipples het volgende:
In ieder geval fijn te zien dat automatisch CDA stemmen verleden tijd is
Kun je teminste nog in full screen kijken op andere monitor, met Silverlight pleurt fullscreen meteen weer uit als je internet op andere monitorquote:
De SGP kun je er helemaal buiten laten. Wint geen zetels van andere partijen en verliest niet aan andere partijen. Ook niet aan de CU.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:46 schreef Krambo het volgende:
[..]
Vreemd ja, zeker omdat het CDA ook zoveel verliest en de SGP er niks bijkrijgt.
Toch meer dan 3x zoveel.. het is maar dat ik geen champagne hebquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:48 schreef Sideshowbobbie het volgende:
D66 maar 10 zetels
Hoewel het wel een enorme verbetering is tov 2006
Ik las 'snorrie'.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:48 schreef Seam het volgende:
[..]
Op zo'n geile snollie had ik best kunnen stemmen
Aan de andere kant: Er waren een paar maanden geleden peilingen van de PVV met 30 zetels.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:48 schreef Jane het volgende:
[..]
Idd jammer, maar wel wat ik vanmiddag al voorspelde tegen een collega. Viel wat mij betreft echt wel te verwachten dat mensen óf niet eerlijk tegen de peilers waren geweest óf op het laatste moment alsnog weer terug waren gekeerd naar Wilders (na een tijdje een uitstapje naar de VVD gemaakt te hebben ofzo).
Ik zie ze nog steeds die derde zetel pakkenquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:50 schreef Jane het volgende:
[..]
De SGP kun je er helemaal buiten laten. Wint geen zetels van andere partijen en verliest niet aan andere partijen. Ook niet aan de CU.
gewoon jammer want ze verdienen toch meer dan dat.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
Toch meer dan 3x zoveel.. het is maar dat ik geen champagne hebanders ging die knallen
Misschien keer ik wel terugquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:49 schreef Tware het volgende:
[..]
Als dit de regering wordt emigreer ik onee woon al in het buitenland
Hij valt op mannen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:50 schreef ThePianoMan het volgende:
Boris van der Ham, Groupie, hij paalt al die jailbaits daarachter
Heb je ook D66 gestemd?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
Toch meer dan 3x zoveel.. het is maar dat ik geen champagne hebanders ging die knallen
Liever D66. Sociaal waar het moet, liberaal waar het kan.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:49 schreef Seam het volgende:
Die trend van links is echt kut zeg, moet niet veel gekker worden zeg
Jammer dat waarschijnlijk 75% van de mensen die op PVV gestemd heeft het vooral om de rechtse ideeën heeft gedaan.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:49 schreef capricia het volgende:
Op veel gebieden vind ik de PVV bijna even links als de SP. Zeker als het gaat over economie, sociale voorzieningen, AOW-leeftijd etc.
Ik moet dus bekennen dat de verkiezingen een grote overwinning voor links laten zien.
Helaas wel ja... Maar met Flip4Mac zou je de WMP stream in Quicktime kunnen openen... Die kan wel full screen op de andere monitorquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:50 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Kun je teminste nog in full screen kijken op andere monitor, met Silverlight pleurt fullscreen meteen weer uit als je internet op andere monitor
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
Jan kan beter rekenen dan Cohen merk ikquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:50 schreef TNA het volgende:
"Zestien zetels is het dubbele van acht", bedankt Jan!
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Liever D66. Sociaal waar het moet, liberaal waar het kan.
Wrs schrikken die nog van hun economische standpuntenquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:51 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Jammer dat waarschijnlijk 75% van de mensen die op PVV gestemd heeft het vooral om de rechtse ideeën heeft gedaan.
Haha, zou wat wezenquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:51 schreef fratsman het volgende:
Staat Prem daar nou Agnes Kant te versieren?!?
Eh, eh,quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:51 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Jan kan beter rekenen dan Cohen merk ik
Die hebben waarschijnlijk geen idee wat het daadwerkelijk inhoudt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:51 schreef TNA het volgende:
[..]
Wrs schrikken die nog van hun economische standpunten
"AOW? Is dat iets met vieze Marokkanen?"quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:52 schreef Seam het volgende:
[..]
Die hebben waarschijnlijk geen idee wat het daadwerkelijk inhoudt.
Ja ...quote:
nou en. het is vermakelijker dan het gebral van ferry.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:52 schreef TNA het volgende:
Dude, Rozendaal is helemaal niet belangrijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
Peilingen zijn nu eenmaal onbetrouwbaar. Als je dat nog niet door hebt, dan zal je het nooit doorhebben.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:48 schreef Jane het volgende:
[..]
Idd jammer, maar wel wat ik vanmiddag al voorspelde tegen een collega. Viel wat mij betreft echt wel te verwachten dat mensen óf niet eerlijk tegen de peilers waren geweest óf op het laatste moment alsnog weer terug waren gekeerd naar Wilders (na een tijdje een uitstapje naar de VVD gemaakt te hebben ofzo).
quote:''We hebben een ADHD-democratie.'' CDA-leider Jan Peter Balkenende in een interview met NRC Handelsblad over heen en weer schietende peilingen
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:53 schreef Jor_Dii het volgende:
Het is toch Roosendaal?Andere plaats. Roosendaal is 100% VVD nauturlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:53 schreef ThePianoMan het volgende:
[RTL] Ze weet wel hoe ze die mic vast moet houden zeg
Nee, dat is die pier in Scheveningen op dit momentquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:52 schreef Torrio het volgende:
Rozendaal, is dat niet dat instituut voor mongooltjes en gestoorden?
quote:
NIET Roosendaal, maar Rozendaal..quote:
Vervelend he, 3e partij van Nederland.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:54 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nee, dat is die pier in Scheveningen op dit moment
Omdat het kan!quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:55 schreef zquing het volgende:
maar kan iemand me vertellen waarom ik nu kijk naar gemeente uitslagen
Maarten van Rossemdaalquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
NIET Roosendaal, maar Rozendaal..
jajajaquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
NIET Roosendaal, maar Rozendaal..
Ook zo'n leuk weetjequote:
helaas is de quicktime stream wel trager dan Silverlightquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Helaas wel ja... Maar met Flip4Mac zou je de WMP stream in Quicktime kunnen openen... Die kan wel full screen op de andere monitor
SUKKEL!!!quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:55 schreef zquing het volgende:
dat is altijd zoquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:55 schreef zquing het volgende:
Volgens mij heeft hij dat wel doorquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
SUKKEL!!!
Omdat je je stem uitbrengt in een gemeente, en al die gemeenten hun stemmen stellen en dan doorgeven...
Hoe jong ben jij??
gemeenteuitslagen zijn toch niet interessant voor landelijke verkiezingenquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
SUKKEL!!!
Omdat je je stem uitbrengt in een gemeente, en al die gemeenten hun stemmen stellen en dan doorgeven...
Hoe jong ben jij??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |