quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:39 schreef Desunoto het volgende:
Ik kan dit topic niet meer bijhouden man.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:39 schreef Sautor het volgende:
[..]
En als je het eens bent met de economische ideeen kan je net zo goed SP stemmen
eensquote:
Ik hoop met je mee.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:40 schreef Terreros85 het volgende:
Plasterk, hopelijk komt hij niet terug in het volgende kabinet.
Waar woon jij?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:40 schreef motorbloempje het volgende:
er wordt hier in de wijk tegenwoordig zelfs getoeterd om exit polls!
ja ff spammen om hem vol te krijgenquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:40 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
Nog lang niet in de buurt van de FOK!-records maar wel flink snel voor een topic over politiek volgens mij.
hoerrrrrrrrrrr.quote:
Toeteren doe je toch alleen als het Nederlands elftal scoort?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:40 schreef motorbloempje het volgende:
Leuke en goede politicusquote:
zijn speech aan het voorbereiden.quote:
Waarom hebben de anti PvdA'ers altijd van die idiote "grapjes" / argumenten?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:39 schreef Terreros85 het volgende:
Plasterk had ook kunnen roepen. De Graafschap is een geweldige club. Dan waren ze ook gaan juichen.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:40 schreef motorbloempje het volgende:
laatst een nieuwe nummer 1 door Sieneke hequote:Op woensdag 9 juni 2010 21:40 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
Nog lang niet in de buurt van de FOK!-records maar wel flink snel voor een topic over politiek volgens mij.
Als ze klaar zijn met tellenquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:40 schreef Falco het volgende:
Wanneer komt de uitslag van Renswoude, Schiermonnikoog en Laren (NH) binnen?
Komt goed!quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:40 schreef IHVK het volgende:
Plasterk wil Onderwijs weer terug zie ik.
in een hoekje, huilen dat zijn narcistische wereldbeeld geknakt is...quote:
dat moeten PVV stemmers zijnquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:40 schreef motorbloempje het volgende:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:41 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
[..]
Toeteren doe je toch alleen als het Nederlands elftal scoort?
Marokkaans/Turksquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:41 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
[..]
Toeteren doe je toch alleen als het Nederlands elftal scoort?
Whehehehe...quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
in een hoekje, huilen dat zijn narcistische wereldbeeld geknakt is...@ RTL... Fucking reclame
1.95m lang. Denk het niet helaasquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:42 schreef alors het volgende:dat PVV gedoe
Wilders heeft volgens mij echt een hele kleine piemel....
Kunnen ze wel een keer of zes oefenen voor maandagquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat dacht ik ook ja!
Wellicht zijn ze slechts aan het oefenen, dat zou ook nog kunnen
Wilders ligt Agema nog even flink te palen vooraleer hij zijn overwinningsspeech gaat afleveren!quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:41 schreef Quyxz_ het volgende:
PVV is ook echt een eenmanspartij man, wtf.
Je kan zeggen wat je wil, maar het is wel iemand die weer kleur aan de politiek heeft gegeven. En op een aantal punten na zijn zijn ideeën zo slecht nog nietquote:
Helaas hebben die ook stemrecht.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Inderdaad. Helaas zijn er teveel mensen in dit land die doen doen en niet denken.
69quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:43 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wilders ligt Agema nog even flink te palen vooraleer hij zijn overwinningsspeech gaat afleveren!
Slaat echt nergens opquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:42 schreef alors het volgende:
dat PVV gedoe
Wilders heeft volgens mij echt een hele kleine piemel....
Kleine mannen moet je altijd voor oppassen, die hebben wat te compenseren. Een wetmatigheid die nooit verbroken wordt...quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:43 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Helaas? Wat maakt jouw de lengte van de pik van Wilders nou uit
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:42 schreef Smoofie het volgende:
Plasterk is helaas van de PvdA en niet de VVDEn lol @ de turken die PvdA niet kunnen uitpsreken maar er wel op stemmen.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:43 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wilders ligt Agema nog even flink te palen vooraleer hij zijn overwinningsspeech gaat afleveren!
De naam.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:45 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen Ned1 en Politiek24.
Naam rechts boven in beeld?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:45 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen Ned1 en Politiek24.
Rouvoet en homo's hè.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:45 schreef ouderejongere het volgende:
CU is toch wel verbazend. In de peilingen stonden ze stabiel op 8.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:45 schreef ThePianoMan het volgende:
RT @JoostVullings #tk2010
Hey you, all over the world stop twittering. We have elections over hiero #tk2010 twitter is our playground now. Thnx the dutchies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |