quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:39 schreef Desunoto het volgende:
Ik kan dit topic niet meer bijhouden man.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:39 schreef Sautor het volgende:
[..]
En als je het eens bent met de economische ideeen kan je net zo goed SP stemmen
eensquote:
Ik hoop met je mee.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:40 schreef Terreros85 het volgende:
Plasterk, hopelijk komt hij niet terug in het volgende kabinet.
Waar woon jij?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:40 schreef motorbloempje het volgende:
er wordt hier in de wijk tegenwoordig zelfs getoeterd om exit polls!
ja ff spammen om hem vol te krijgenquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:40 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
Nog lang niet in de buurt van de FOK!-records maar wel flink snel voor een topic over politiek volgens mij.
hoerrrrrrrrrrr.quote:
Toeteren doe je toch alleen als het Nederlands elftal scoort?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:40 schreef motorbloempje het volgende:
Leuke en goede politicusquote:
zijn speech aan het voorbereiden.quote:
Waarom hebben de anti PvdA'ers altijd van die idiote "grapjes" / argumenten?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:39 schreef Terreros85 het volgende:
Plasterk had ook kunnen roepen. De Graafschap is een geweldige club. Dan waren ze ook gaan juichen.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:40 schreef motorbloempje het volgende:
laatst een nieuwe nummer 1 door Sieneke hequote:Op woensdag 9 juni 2010 21:40 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
Nog lang niet in de buurt van de FOK!-records maar wel flink snel voor een topic over politiek volgens mij.
Als ze klaar zijn met tellenquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:40 schreef Falco het volgende:
Wanneer komt de uitslag van Renswoude, Schiermonnikoog en Laren (NH) binnen?
Komt goed!quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:40 schreef IHVK het volgende:
Plasterk wil Onderwijs weer terug zie ik.
in een hoekje, huilen dat zijn narcistische wereldbeeld geknakt is...quote:
dat moeten PVV stemmers zijnquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:40 schreef motorbloempje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |