Die hebben waarschijnlijk geen idee wat het daadwerkelijk inhoudt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:51 schreef TNA het volgende:
[..]
Wrs schrikken die nog van hun economische standpunten
"AOW? Is dat iets met vieze Marokkanen?"quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:52 schreef Seam het volgende:
[..]
Die hebben waarschijnlijk geen idee wat het daadwerkelijk inhoudt.
Ja ...quote:
nou en. het is vermakelijker dan het gebral van ferry.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:52 schreef TNA het volgende:
Dude, Rozendaal is helemaal niet belangrijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
Peilingen zijn nu eenmaal onbetrouwbaar. Als je dat nog niet door hebt, dan zal je het nooit doorhebben.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:48 schreef Jane het volgende:
[..]
Idd jammer, maar wel wat ik vanmiddag al voorspelde tegen een collega. Viel wat mij betreft echt wel te verwachten dat mensen óf niet eerlijk tegen de peilers waren geweest óf op het laatste moment alsnog weer terug waren gekeerd naar Wilders (na een tijdje een uitstapje naar de VVD gemaakt te hebben ofzo).
quote:''We hebben een ADHD-democratie.'' CDA-leider Jan Peter Balkenende in een interview met NRC Handelsblad over heen en weer schietende peilingen
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:53 schreef Jor_Dii het volgende:
Het is toch Roosendaal?Andere plaats. Roosendaal is 100% VVD nauturlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:53 schreef ThePianoMan het volgende:
[RTL] Ze weet wel hoe ze die mic vast moet houden zeg
Nee, dat is die pier in Scheveningen op dit momentquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:52 schreef Torrio het volgende:
Rozendaal, is dat niet dat instituut voor mongooltjes en gestoorden?
quote:
NIET Roosendaal, maar Rozendaal..quote:
Vervelend he, 3e partij van Nederland.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:54 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nee, dat is die pier in Scheveningen op dit moment
Omdat het kan!quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:55 schreef zquing het volgende:
maar kan iemand me vertellen waarom ik nu kijk naar gemeente uitslagen
Maarten van Rossemdaalquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
NIET Roosendaal, maar Rozendaal..
jajajaquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
NIET Roosendaal, maar Rozendaal..
Ook zo'n leuk weetjequote:
helaas is de quicktime stream wel trager dan Silverlightquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Helaas wel ja... Maar met Flip4Mac zou je de WMP stream in Quicktime kunnen openen... Die kan wel full screen op de andere monitor
SUKKEL!!!quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:55 schreef zquing het volgende:
dat is altijd zoquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:55 schreef zquing het volgende:
Volgens mij heeft hij dat wel doorquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
SUKKEL!!!
Omdat je je stem uitbrengt in een gemeente, en al die gemeenten hun stemmen stellen en dan doorgeven...
Hoe jong ben jij??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |