Dat ze dat ff lekker in d'r eigen tijd doet, maar toch niet zo op tv.quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Nou ik vind dat commentaar op Sylvie niet helemaal terecht. Als je de beelden op de Duitse tv hebt gezien waarin ze zelf commentator was en gezellig met Raf in gesprek ging, merk je toch wel degelijk dat ze van vlees en bloed is.
/carequote:Op woensdag 7 juli 2010 09:44 schreef Maanvis het volgende:
Sylvie heeft kanker gehad, ze is nog steeds niet helemaal de oude.Vandaar dat ze er niet helemaal geweldig uit ziet. Ze moet ook idd nog aankomen, maarja als je zo doodziek bent geweest is het logisch dat je dan wat afvalt
.
Dus niet Sylvie afzeiken.
Bij TMF was ze ook altijd heel beheersd. Niets mis mee.quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:21 schreef Leandra het volgende:
Eerlijk gezegd heb ik bij Sylvie niet het idee dat dat ooit anders is geweest, dus misschien is het wel gewoon hoe ze is, en kan ze wat moeilijker helemaal "los" gaan.... of zit het er gewoon niet in.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:58 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ze doet me veel aan Victoria Beckham denken.![]()
Ze lijkt me ook best een harde tante. Ook hoe ze met haar ziekte omgaat. Gewoon doorgaan, of er niks aan de hand is, proberend mooier uit te zien dan ooit.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:45 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ze was voor ze ziek werd ook al eng mager.
JUIST die beelden maken haar een wassenbeeld hoor...quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Nou ik vind dat commentaar op Sylvie niet helemaal terecht. Als je de beelden op de Duitse tv hebt gezien waarin ze zelf commentator was en gezellig met Raf in gesprek ging, merk je toch wel degelijk dat ze van vlees en bloed is. Waarna weer het commentaar komt dat ze een aansteller is. Het is - linksom of rechtsom- nooit goed.
Nee, liever Sylvie dan Yolanthe. Ik vind Yolanthe bijna `plomp´ naast een poppetje als Sylvie.quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:15 schreef Starlie het volgende:
[ afbeelding ]
Als je die twee zo ziet staan dan zie je toch 100x liever Yolanthe dan Sylvie? Yolanthe ziet er tenminste lekker gek uit met haar schmink (en later met haar AH pet) en Sylvia staat erbij als een Barbiepop die nog in haar doos vast zit....
Silvie vind ik veeeel te mager, echt fragiel ziet ze eruit. Zou het door haar ziekte komen?quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:00 schreef Countess het volgende:
[..]
Nee, liever Sylvie dan Yolanthe. Ik vind Yolanthe bijna `plomp´ naast een poppetje als Sylvie.
Yolanthe vind ik niet lelijk, maar Sylvie vind ik knap.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:47 schreef Duderella het volgende:
Hm, kiezen tussen te veel tandvlees en te veel foundation... lastig!
Nee, ik denk dat ze al anorectisch begon te doen voordat ze ziek werd..... En dan nog denk ik dat ze na de behandeling best aan zou kunnen komen als ze meer zou eten.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:42 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Silvie vind ik veeeel te mager, echt fragiel ziet ze eruit. Zou het door haar ziekte komen?
0:37 waar ze over de menigte heenkijkt met haar groenblauwe ogen!quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 07:55 schreef sherezade het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
dat is het dus wat me zo stoort aan haar, ik kon er me vinger niet op leggen maar nu weet ik het....dat stuk gummi in de mond van yolanthe
![]()
![]()
![]()
![]()
en nee gelukkig dat yolanthe geen plamuur draagt he [ afbeelding ]
[ [url=http://http://www.showbiznewz.nl/personen/album/33877.jpg]afbeelding[/url] ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
met haar eeuwige middenscheiding
Die gele jurk waarmee ze van het bootje afstaptquote:
Sorry hoor, maar wil je dan even aangeven WAAR ze mollig is?quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die gele jurk waarmee ze van het bootje afstapt, de tieten vallen er nog net niet uit en ze was zoveel molliger.
Nee ik vind haar zoals nu wel mooi, maar dan net een paar kilo meer
[ afbeelding ]
Oude foto...
Vroeg ik me ook al afquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:27 schreef Day het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar wil je dan even aangeven WAAR ze mollig is?
Ze heeft gewoon een flinke voorgevel... daardoor lijkt ze mollig... en ze is wat aan de kleinere kant natuurlijk.quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:27 schreef Day het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar wil je dan even aangeven WAAR ze mollig is?
Nee hoor, dan zou ze slank zijn met een mooie boezemquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:36 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon een flinke voorgevel... daardoor lijkt ze mollig... en ze is wat aan de kleinere kant natuurlijk.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:37 schreef Ole het volgende:
Zullen we er een nieuw topic voor openen?
De echte voetbalvrouwen
Iedereen heeft wat dat betreft een eigen mening, zelf denk ik dat als ze op die foto kleinere borsten had gehad dat haar figuur er ook totaal anders uit gezien zou hebben...quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee hoor, dan zou ze slank zijn met een mooie boezemZe was echt mollig hoor.
Maar goed dat zal een ander wel slank noemen
quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:39 schreef Starlie het volgende:
[..]
Iedereen heeft wat dat betreft een eigen mening, zelf denk ik dat als ze op die foto kleinere borsten had gehad dat haar figuur er ook totaal anders uit gezien zou hebben...
eens hoor, ze is nu echt een sprietje tegenover vroegerquote:Op donderdag 8 juli 2010 15:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij moeten we naar het andere topicMaar nee hoor, kijk eens naar dat buikje, de heupen, die bolle wangen (als je vergelijkt met nu). Op dat filmpje zie je het ook goed. En ik schreef overigens ook "zoveel molliger dan nu". Iemand die dat niet vind heeft een andere sterkte bril denk ik, ze is bijna gehalveerd
Preciesquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:28 schreef Tinkepink het volgende:
Ben ik de enige die kont en tieten sexier vind dan geen kont en tieten? Vroeger straalde ze seks uit. Nu is ze modisch gezien misschien wel mooier, maar zeker niet sexy meer. Yolanthe straalt dat nog wel uit i.m.o.
quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:41 schreef Vivi het volgende:
Tijdens een innige omhelzing met de voetballer werd donderdag een gedeelte van de lichaamsversiering zichtbaar. De presentatrice heeft 'Te Agradezco dios por Wesley' -Ik dank God voor Wesley- op haar lichaam laten tatoeëren. Dat schrijft de Telegraaf vrijdag.
Yolanthe is momenteel in Zuid-Afrika, waar haar verloofde zich opmaakt voor de finale van het WK voetbal tegen Spanje. De presentatrice liet de tatoeage zetten als verrassing voor Wesleys 26e verjaardag in juni. De liefdesverklaring staat onder haar schouder en loopt tot haar middel.
Yolanthe en Wesley geven elkaar volgende week in Toscane het jawoord. Daarna volgt een feest van drie dagen.
Volgens mij is hij "subtiel" in de zin dat als ze normaal gekleed is dat je er dan niets van zietquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:59 schreef Copycat het volgende:
Ik dacht te hebben begrepen dat het een subtiele tatoeage was. Noem dat maar subtiel.
Goed punt... extensions zijn een ernstige turn-off.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:21 schreef Vivi het volgende:
Ik weet zeker dat ze extensions heeft hoor, heur haar is ineens weer tot op d'r heupen terwijl het een paar weken geleden tot net onder haar borsten hing. En niet dat dat geeft, maar ik wil het toch even gezegd hebben.
OMGquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:41 schreef Vivi het volgende:
Tijdens een innige omhelzing met de voetballer werd donderdag een gedeelte van de lichaamsversiering zichtbaar. De presentatrice heeft 'Te Agradezco dios por Wesley' -Ik dank God voor Wesley- op haar lichaam laten tatoeëren. Dat schrijft de Telegraaf vrijdag.
Yolanthe is momenteel in Zuid-Afrika, waar haar verloofde zich opmaakt voor de finale van het WK voetbal tegen Spanje. De presentatrice liet de tatoeage zetten als verrassing voor Wesleys 26e verjaardag in juni. De liefdesverklaring staat onder haar schouder en loopt tot haar middel.
Yolanthe en Wesley geven elkaar volgende week in Toscane het jawoord. Daarna volgt een feest van drie dagen.
quote:Niets ergers dan als er fouten in je tattoo staan. Als er letterlijk staat ’Te Agradezco dios por Wesley’ staan er namelijk 2 taalfouten in. Ten eerste "Agradezco" moet zonder hoofdletter en "dios" (God) moet met een hoofdletter....
Alejandro, Eindhoven | 09:34 | 09.07.10
quote:Maar goed dat Wesley geen tatoo hoeft te zetten, hij is maar 22 cm hoog, kun je nagaan hoe klein zijn vuvuzelaatje moet zijn.
Maar is dat een reactie op de tattoo of op het artikel dat de tattoo (verkeerd?) quote?quote:
Op de tattoo, als die ook geschreven is zoals in het artikel....quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:49 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Maar is dat een reactie op de tattoo of op het artikel dat de tattoo (verkeerd?) quote?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:21 schreef Vivi het volgende:
Ik weet zeker dat ze extensions heeft hoor, heur haar is ineens weer tot op d'r heupen terwijl het een paar weken geleden tot net onder haar borsten hing. En niet dat dat geeft, maar ik wil het toch even gezegd hebben.
Ach waarom zonde?Als zij het mooi vind?!Zulke tattoo s kunnen best heel mooi en sexy staanquote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:16 schreef Jojoortje het volgende:
Tatoeage van Yolanthe vanaf haar schouderblad tot aan haar bil.. Hoezo hele rug verneukt, wat zonde
In een roman las ik net toevallig een leuke theorie over het zetten van tatoeages en de verborgen boodschap die erachter schuilgaat. In theorie zijn tatoeages kenmerkend voor de onderklasse. Tegenwoordig hebben ongelooflijk veel mensen een tatoeage, en daarmee willen ze zeggen: 'Ik ben onderklasse, en ik ben er trots op. En ik weet heus wel dat mensen me beoordelen als ze een slang boven mijn kraag zien uitkomen, of onder mijn mouw vandaan. Maar wat maakt het nog uit? Schijt eraan. We zijn met velen, en we krijgen die bovenklassers nog wel."quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:16 schreef Jojoortje het volgende:
Tatoeage van Yolanthe vanaf haar schouderblad tot aan haar bil.. Hoezo hele rug verneukt, wat zonde
dat dusquote:Op zaterdag 10 juli 2010 02:54 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Volgens mij valt de tatoeage van Yolante in de categorie 'slang boven de kraag uit'![]()
Of je kunt zeggen dat de onderklasse veel groter is geworden. Wat ik vandaag op het strand ook weer merkte.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 02:54 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
In een roman las ik net toevallig een leuke theorie over het zetten van tatoeages en de verborgen boodschap die erachter schuilgaat. In theorie zijn tatoeages kenmerkend voor de onderklasse. Tegenwoordig hebben ongelooflijk veel mensen een tatoeage, en daarmee willen ze zeggen: 'Ik ben onderklasse, en ik ben er trots op. En ik weet heus wel dat mensen me beoordelen als ze een slang boven mijn kraag zien uitkomen, of onder mijn mouw vandaan. Maar wat maakt het nog uit? Schijt eraan. We zijn met velen, en we krijgen die bovenklassers nog wel."
Inmiddels zie je ook steeds meer mensen uit andere maatschappelijke lagen rondlopen met tatoeages, dus die theorie lijkt toch niet helemaal op te gaan. Maar in de roman wordt uitgelegd dat er een verschil is tussen de grootte van de tatoeages. Mensen uit de middenklasse (en een enkeling uit de bovenklasse) kiest voor een kleinere, subtiele tatoeage: op de heup of binnenkant enkel: "Te tonen als het kan, te verbergen als het beter uitkomt."
En dat wordt 'salonrebellie' genoemd: de bovenlaag kan risicoloos gewoontes overnemen van de onderlaag, omdat het klasseverschil onoverbrugbaar is.
Volgens mij valt de tatoeage van Yolante in de categorie 'slang boven de kraag uit'![]()
Klasse, zowel onder- als boven-, wordt niet gekendmerkt door salaris hoor. Stijl is niet te koop.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:49 schreef Vivi het volgende:
Ach, zolang die onderklasse gekenmerkt wordt door het salaris van Wes en Yo zullen ze daar idd lak aan hebben schat ik zo in. ik krijg altijd een beetje jeuk van elitair geneuzel over "onderklasse" etc..zeker zolang Rachel Hazes er niet mee in 1 zin genoemd wordt.... Onderklasse kan wmb uit een geweldig "nest"komen hoor.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:35 schreef Duderella het volgende:
[..]
Klasse, zowel onder- als boven-, wordt niet gekendmerkt door salaris hoor. Stijl is niet te koop.
Dat had Yo al bewezen met haar zijden kunstbloemen.
quote:Op zondag 11 juli 2010 07:22 schreef Salvad0R het volgende:
Iedereen die zich bezig houdt met dit soort figuren en irrelevante details, is gedoemd om te verhongeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wát een toeval, in hetzelfde vliegtuig weerquote:Buisonjé en bijgelovige voetballers
Uitgegeven: 9 juli 2010 16:21
Laatst gewijzigd: 9 juli 2010 16:27
Op Nu.nl elke week een overzicht van de meest actuele roddelbladen Privé, Weekend, Story en Party. Met daarin deze week dat Yo Jan ontwijkt, X-factor Jaap droomt van succes, Maxima’s koninklijke kinnebak en BN-zangers feesten op Ibiza.
Alle doelpunten maakte Wesley Sneijder voor zijn aanstaande bruid Yolanthe. Hij blies de ene kushand na de ander de lucht in. Yolanthe zat op de tribune in Zuid-Afrika en genoot, dat kan niet anders. Haar vlucht verliep helaas minder probleemloos, weet Story.
Want wie zaten er in hetzelfde vliegtuig? Jan Smit en zijn zwangere Liza! Jan wilde graag de voetbalwedstrijd zien en toog naar het wereldkampioenschap. Volgens een getuige was er geen enkele vorm van begroeting, zelfs geen knikje.
Een jaar geleden riepen ze nog dat ze ‘altijd van elkaar zouden houden’, maar daar is weinig van over. Liza is zwanger van Jan en Yolanthe trouwt deze maand nog met haar voetballer. Je zou denken: iedereen weer gelukkig. Maar blijkbaar kunnen de exen elkaar niet luchten of zien.
Dat beweer ik ook nergens, ik denk alleen dat Wes en Yo daar maling aan hebbenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:35 schreef Duderella het volgende:
[..]
Klasse, zowel onder- als boven-, wordt niet gekendmerkt door salaris hoor. Stijl is niet te koop.
Met dank (NOTquote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:46 schreef Griebus het volgende:
Wie heeft het ook gezien? De ware reden van Yolanthe om met Wesley te trouwen?
Tijdens de uitzending van de huldiging, toen Guus Meeuwis net van het podium was, klonk André Hazes: Nederland oh Nederland.
Toen ze bij het refrein aankwamen ineens een zoom op Yolanthe waarin ze duidelijk meezong:
'wij houden van Oranje, om zijn daden en zijn POEN!!'![]()
![]()
![]()
Ik heb het meerdere keren teruggespoeld en zie het haar gewoon zeggen maar misschien is er een liplezert op Fok! die het kan bevestigen? Sorry dat ik geen beelden heb, ze zullen er vást zijn!
Wat een sneue Freudiaanse verspreking! En wat rot voor Wes zo vlak voor zijn (enigszins dure) trouwerijtje
Niet echt verrassend toch. En die arme tuinkabouter trapt er zo in.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:01 schreef Griebus het volgende:
[..]
Met dank (NOT) aan static, die dacht dat het hier gepost zou moeten worden
Nou ja, da's toch heel normaal? Dat je het een beetje anders wil, zeg maar?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:02 schreef Haaibaaike het volgende:
Wolter Kroes mag niet optreden bij het huwelijk van Wesley en Yolanthe zeiden ze bij Boulevard!! Want Wolter Kroes had eenmaal opgetreden tijdens Wesley's eerste huwelijk.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:48 schreef dalaiblama het volgende:
Yolante grabbelgauw van cashdwergen heeft het wel degelijk gezegd. Iedereen zag het. Ze zei 'POEN' en dat was lollig bedoeld.
Ik vind het ook wel een hilarisch koppel. Laten we ervan genieten, het duurt niet lang voor ook Ma Sneijder haar citruspers terug eist bij Shownieuws.
Ja maar hoe die Albert het zei..Hij heeft gelijk dat ie andere artiesten wilt.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Nou ja, da's toch heel normaal? Dat je het een beetje anders wil, zeg maar?
Hoe weet jij hoe ze dat bedoelde?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:48 schreef dalaiblama het volgende:
Yolante grabbelgauw van cashdwergen heeft het wel degelijk gezegd. Iedereen zag het. Ze zei 'POEN' en dat was lollig bedoeld.
Ik vind het ook wel een hilarisch koppel. Laten we ervan genieten, het duurt niet lang voor ook Ma Sneijder haar citruspers terug eist bij Shownieuws.
Albert durft gewoon alles te zeggen.quote:
Geniaal.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:48 schreef dalaiblama het volgende:
Yolante grabbelgauw van cashdwergen
Maar kan zelf niets hebbenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Albert durft gewoon alles te zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:23 schreef Vivi het volgende:
En elk lekker wijf ziet dat Yo het grappig bedoelde. Ons kent ons.
Over welke grap heb je het?quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:13 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het een kinderachtige grap, voor kindjes tussen de zes en tien. Niet voor een vrouw 'van de wereld'.
De vermeende Poen-verspreking. Als het klopt, dus. Die vind ik lagere schoolplein-waardig.quote:
Jij denkt dat zij echt denkt dat de tekst zo gaat?quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Mensen die denken dat het een grapje is.
Nee dat niet, maar ze doet het toch gewoon voor het geld, waar anders voor. Ik heb het trouwens niet gezien, maar als iedereen zegt dat ze dat zegt dan is dat toch zo.quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij denkt dat zij echt denkt dat de tekst zo gaat?
Ik heb er trouwens niks van gezien, dus lul als gewoonlijk weer lekker mee zonder voorkennis.
En daarom houden wij van jouquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:41 schreef Copycat het volgende:
dus lul als gewoonlijk weer lekker mee zonder voorkennis.
Geintje moet kunnen toch? Zie de lol er wel van in eigenlijkquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
De vermeende Poen-verspreking. Als het klopt, dus. Die vind ik lagere schoolplein-waardig.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:51 schreef Copycat het volgende:
En dus verwerk je dat in het Wilhelmus. Juist.
Oh jaquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:43 schreef Lovechild het volgende:
![]()
Schat, die tekst zit toch niet in het Wilhelmus?!
Wat heeft de jostiband er nou weer mee te maken.quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh ja.
![]()
Het is een Hazes rijmelarij, dan is het hilarisch. met Prisma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |