Daar geeft team Cabouter geen drol om!quote:
Ik zie de eerste haarscheurtjes in Team C al verschijnen.quote:
Team Cc is geen team meer.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:02 schreef Duderella het volgende:
Ik zie de eerste haarscheurtjes in Team C al verschijnen.
Als jullie het al niet eens kunnen worden over de spelling...
Jawel Ole, Sylvie is gisteren vertrokken naar Afrika was bij Boulevard te zien..en vandaag vertrok de vrouw van Maarten Stekelenburg naar Afrika.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:26 schreef Ole het volgende:
![]()
Jammer dat Sylvie er niet is. Ik begreep dat ze allerlei opnamen heeft, en eventueel alleen bij de finale kan zijn. Goede reden voor Rafael om goed te spelen morgen
Ohw gelukkig. Ze gaat vast geluk brengen vanavondquote:Op maandag 5 juli 2010 20:28 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jawel Ole, Sylvie is gisteren vertrokken naar Afrika was bij Boulevard te zien..en vandaag vertrok de vrouw van Maarten Stekelenburg naar Afrika.
wie?quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:28 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jawel Ole, Sylvie is gisteren vertrokken naar Afrika was bij Boulevard te zien..en vandaag vertrok de vrouw van Maarten Stekelenburg naar Afrika.
Off topic maar ouch!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag Sylvie gister bij Boulevard en het eerste wat me opviel, wat draagt ze andere foundation de laatste tijd, 1 laag plastic op d'r gezicht(net als bij d'r bruiloft destijds, maar later zag ik het niet meer).
Ik hou echt van make-up, maar het is iets teveel van het goede en ze ziet er prachtig uit zonder...
Het is een mooie vrouw ja... maar het is allemaal een beetje TE... idd minder make-up zou beter zijn, en ik vind haar als ze wat voller is ook mooier.quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:18 schreef nummer_zoveel het volgende:
Een barbiepop die in haar doos vastzit.![]()
Toch vind ik Silvie een mooie vrouw hoor. Wat minder make-up zou haar veel beter staan.
Sylvie is ook veel afgevallen (ook voor de kanker), waardoor ze zo'n ingevallen koppie krijgt. Zonde zonde zonde!quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:44 schreef Maanvis het volgende:
Sylvie heeft kanker gehad, ze is nog steeds niet helemaal de oude.Vandaar dat ze er niet helemaal geweldig uit ziet. Ze moet ook idd nog aankomen, maarja als je zo doodziek bent geweest is het logisch dat je dan wat afvalt
.
Dus niet Sylvie afzeiken.
Ze was voor ze ziek werd ook al eng mager.quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:44 schreef Maanvis het volgende:
Sylvie heeft kanker gehad, ze is nog steeds niet helemaal de oude.Vandaar dat ze er niet helemaal geweldig uit ziet. Ze moet ook idd nog aankomen, maarja als je zo doodziek bent geweest is het logisch dat je dan wat afvalt
.
Dus niet Sylvie afzeiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |