Dat ze dat ff lekker in d'r eigen tijd doet, maar toch niet zo op tv.quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Nou ik vind dat commentaar op Sylvie niet helemaal terecht. Als je de beelden op de Duitse tv hebt gezien waarin ze zelf commentator was en gezellig met Raf in gesprek ging, merk je toch wel degelijk dat ze van vlees en bloed is.
/carequote:Op woensdag 7 juli 2010 09:44 schreef Maanvis het volgende:
Sylvie heeft kanker gehad, ze is nog steeds niet helemaal de oude.Vandaar dat ze er niet helemaal geweldig uit ziet. Ze moet ook idd nog aankomen, maarja als je zo doodziek bent geweest is het logisch dat je dan wat afvalt
.
Dus niet Sylvie afzeiken.
Bij TMF was ze ook altijd heel beheersd. Niets mis mee.quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:21 schreef Leandra het volgende:
Eerlijk gezegd heb ik bij Sylvie niet het idee dat dat ooit anders is geweest, dus misschien is het wel gewoon hoe ze is, en kan ze wat moeilijker helemaal "los" gaan.... of zit het er gewoon niet in.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:58 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ze doet me veel aan Victoria Beckham denken.![]()
Ze lijkt me ook best een harde tante. Ook hoe ze met haar ziekte omgaat. Gewoon doorgaan, of er niks aan de hand is, proberend mooier uit te zien dan ooit.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:45 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ze was voor ze ziek werd ook al eng mager.
JUIST die beelden maken haar een wassenbeeld hoor...quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Nou ik vind dat commentaar op Sylvie niet helemaal terecht. Als je de beelden op de Duitse tv hebt gezien waarin ze zelf commentator was en gezellig met Raf in gesprek ging, merk je toch wel degelijk dat ze van vlees en bloed is. Waarna weer het commentaar komt dat ze een aansteller is. Het is - linksom of rechtsom- nooit goed.
Nee, liever Sylvie dan Yolanthe. Ik vind Yolanthe bijna `plomp´ naast een poppetje als Sylvie.quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:15 schreef Starlie het volgende:
[ afbeelding ]
Als je die twee zo ziet staan dan zie je toch 100x liever Yolanthe dan Sylvie? Yolanthe ziet er tenminste lekker gek uit met haar schmink (en later met haar AH pet) en Sylvia staat erbij als een Barbiepop die nog in haar doos vast zit....
Silvie vind ik veeeel te mager, echt fragiel ziet ze eruit. Zou het door haar ziekte komen?quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:00 schreef Countess het volgende:
[..]
Nee, liever Sylvie dan Yolanthe. Ik vind Yolanthe bijna `plomp´ naast een poppetje als Sylvie.
Yolanthe vind ik niet lelijk, maar Sylvie vind ik knap.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:47 schreef Duderella het volgende:
Hm, kiezen tussen te veel tandvlees en te veel foundation... lastig!
Nee, ik denk dat ze al anorectisch begon te doen voordat ze ziek werd..... En dan nog denk ik dat ze na de behandeling best aan zou kunnen komen als ze meer zou eten.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:42 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Silvie vind ik veeeel te mager, echt fragiel ziet ze eruit. Zou het door haar ziekte komen?
0:37 waar ze over de menigte heenkijkt met haar groenblauwe ogen!quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 07:55 schreef sherezade het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
dat is het dus wat me zo stoort aan haar, ik kon er me vinger niet op leggen maar nu weet ik het....dat stuk gummi in de mond van yolanthe
![]()
![]()
![]()
![]()
en nee gelukkig dat yolanthe geen plamuur draagt he [ afbeelding ]
[ [url=http://http://www.showbiznewz.nl/personen/album/33877.jpg]afbeelding[/url] ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
met haar eeuwige middenscheiding
Die gele jurk waarmee ze van het bootje afstaptquote:
Sorry hoor, maar wil je dan even aangeven WAAR ze mollig is?quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die gele jurk waarmee ze van het bootje afstapt, de tieten vallen er nog net niet uit en ze was zoveel molliger.
Nee ik vind haar zoals nu wel mooi, maar dan net een paar kilo meer
[ afbeelding ]
Oude foto...
Vroeg ik me ook al afquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:27 schreef Day het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar wil je dan even aangeven WAAR ze mollig is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |