Ze heeft gewoon een flinke voorgevel... daardoor lijkt ze mollig... en ze is wat aan de kleinere kant natuurlijk.quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:27 schreef Day het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar wil je dan even aangeven WAAR ze mollig is?
Nee hoor, dan zou ze slank zijn met een mooie boezemquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:36 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon een flinke voorgevel... daardoor lijkt ze mollig... en ze is wat aan de kleinere kant natuurlijk.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:37 schreef Ole het volgende:
Zullen we er een nieuw topic voor openen?
De echte voetbalvrouwen
Iedereen heeft wat dat betreft een eigen mening, zelf denk ik dat als ze op die foto kleinere borsten had gehad dat haar figuur er ook totaal anders uit gezien zou hebben...quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee hoor, dan zou ze slank zijn met een mooie boezemZe was echt mollig hoor.
Maar goed dat zal een ander wel slank noemen
quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:39 schreef Starlie het volgende:
[..]
Iedereen heeft wat dat betreft een eigen mening, zelf denk ik dat als ze op die foto kleinere borsten had gehad dat haar figuur er ook totaal anders uit gezien zou hebben...
eens hoor, ze is nu echt een sprietje tegenover vroegerquote:Op donderdag 8 juli 2010 15:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij moeten we naar het andere topicMaar nee hoor, kijk eens naar dat buikje, de heupen, die bolle wangen (als je vergelijkt met nu). Op dat filmpje zie je het ook goed. En ik schreef overigens ook "zoveel molliger dan nu". Iemand die dat niet vind heeft een andere sterkte bril denk ik, ze is bijna gehalveerd
Preciesquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:28 schreef Tinkepink het volgende:
Ben ik de enige die kont en tieten sexier vind dan geen kont en tieten? Vroeger straalde ze seks uit. Nu is ze modisch gezien misschien wel mooier, maar zeker niet sexy meer. Yolanthe straalt dat nog wel uit i.m.o.
quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:41 schreef Vivi het volgende:
Tijdens een innige omhelzing met de voetballer werd donderdag een gedeelte van de lichaamsversiering zichtbaar. De presentatrice heeft 'Te Agradezco dios por Wesley' -Ik dank God voor Wesley- op haar lichaam laten tatoeėren. Dat schrijft de Telegraaf vrijdag.
Yolanthe is momenteel in Zuid-Afrika, waar haar verloofde zich opmaakt voor de finale van het WK voetbal tegen Spanje. De presentatrice liet de tatoeage zetten als verrassing voor Wesleys 26e verjaardag in juni. De liefdesverklaring staat onder haar schouder en loopt tot haar middel.
Yolanthe en Wesley geven elkaar volgende week in Toscane het jawoord. Daarna volgt een feest van drie dagen.
Volgens mij is hij "subtiel" in de zin dat als ze normaal gekleed is dat je er dan niets van zietquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:59 schreef Copycat het volgende:
Ik dacht te hebben begrepen dat het een subtiele tatoeage was. Noem dat maar subtiel.
Goed punt... extensions zijn een ernstige turn-off.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:21 schreef Vivi het volgende:
Ik weet zeker dat ze extensions heeft hoor, heur haar is ineens weer tot op d'r heupen terwijl het een paar weken geleden tot net onder haar borsten hing. En niet dat dat geeft, maar ik wil het toch even gezegd hebben.
OMGquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:41 schreef Vivi het volgende:
Tijdens een innige omhelzing met de voetballer werd donderdag een gedeelte van de lichaamsversiering zichtbaar. De presentatrice heeft 'Te Agradezco dios por Wesley' -Ik dank God voor Wesley- op haar lichaam laten tatoeėren. Dat schrijft de Telegraaf vrijdag.
Yolanthe is momenteel in Zuid-Afrika, waar haar verloofde zich opmaakt voor de finale van het WK voetbal tegen Spanje. De presentatrice liet de tatoeage zetten als verrassing voor Wesleys 26e verjaardag in juni. De liefdesverklaring staat onder haar schouder en loopt tot haar middel.
Yolanthe en Wesley geven elkaar volgende week in Toscane het jawoord. Daarna volgt een feest van drie dagen.
quote:Niets ergers dan als er fouten in je tattoo staan. Als er letterlijk staat ’Te Agradezco dios por Wesley’ staan er namelijk 2 taalfouten in. Ten eerste "Agradezco" moet zonder hoofdletter en "dios" (God) moet met een hoofdletter....
Alejandro, Eindhoven | 09:34 | 09.07.10
quote:Maar goed dat Wesley geen tatoo hoeft te zetten, hij is maar 22 cm hoog, kun je nagaan hoe klein zijn vuvuzelaatje moet zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |