Ja dat met Sjors valt me ook op iddquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:14 schreef James1988 het volgende:
Dat sowieso ja.
En het viel me inderdaad op dat Sjors voortdurend een hand op haar zo-goed-als-platte buik legt. Ze is toch hoogzwanger? Ik ben vorig weekend met een collega en zijn zwangere vrouw (7 maanden) een weekend naar Malta geweest, en zij bewoog toch echt niet zo soepel als Sjors. En het was ook duidelijker te zien ook.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:14 schreef James1988 het volgende:
Dat sowieso ja.
En het viel me inderdaad op dat Sjors voortdurend een hand op haar zo-goed-als-platte buik legt. Ze is toch hoogzwanger? Ik ben vorig weekend met een collega en zijn zwangere vrouw (7 maanden) een weekend naar Malta geweest, en zij bewoog toch echt niet zo soepel als Sjors. En het was ook duidelijker te zien ook.
Inderdaad!quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
We kijken uit naar het ontslag van de schrijvers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
Tijd voor de comeback van Nickos!quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn god, Maxime is echt.. aargh. Ik hoopte zo dat ze nu in staat was zelfmoord te plegen
Met een gruwelijke moordscene. Ja, dat zou geweldig zijnquote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:40 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Inderdaad!
Wat is Danny toch een sukkel (nogmaals). Hij ongemakkelijk hij door t beeld loopt, doet, kijkt... Bah![]()
EnneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aids.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:08 schreef Mss het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
Toch jammer dat sommige personages pas leuk worden samen als ze er bijna uitgaanquote:
Wauw de aflevering begint met de ontknoping na de aanval van Alice de Boer op Helen Helminkquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:01 schreef PeterKelder het volgende:
http://www.youtube.com/gtstarchief
SEIZOEN 3!!!!
tis te hopen dat dit seizoen snel op dvd komt.
Er staat een Dino achter je naamquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wauw de aflevering begint met de ontknoping na de aanval van Alice de Boer op Helen Helmink
wahahahah hij gebruikt een fossiele layoutquote:
Wat ik hier inhoudelijk te zeggen heb ik is belangrijker dan hoe ik er op een digitaal forum uitzie, daar kunnen sommigen hier wat van lerenquote:
Nou en? Ik stam ook uit een fossiel tijdperkquote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:48 schreef Liquidist het volgende:
[..]
wahahahah hij gebruikt een fossiele layout
Kennelijk door de Fok! Silver layout te gebruiken, wat ik nog maar een tijdje zal blijven doen, ik ben er de persoon niet naar om me door dit soort basisschoolplein gedrag een andere lay- out aan te laten metenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 02:30 schreef Viswijfje het volgende:
Ik vind m coool!!!hoe krijg je die dino??
Ik ga dit topic niet verder vervuilen door over een lay-out te praten, ook de anderen zouden beter moeten weten, vooral diegenen die in het verleden naar een feedback topic renden zodra men even offtopic gingquote:Op vrijdag 11 juni 2010 02:33 schreef Viswijfje het volgende:
heb ik m nu ook?? en kan je m ook veranderen in een ander dier of een beesie ofzo??
Treinongelukje?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:29 schreef NouMooiNiet het volgende:
Martijn en Irene gaan een LAAAAAAANNNGGG weekend naar Parijs. Zullen ze gewoon niet meer terugkomen??
Charlie is familie van een andere parasiet, Barbaara.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Jack: 'Waar lag die container?'
Charlie: 'In de krikkersteeg'![]()
En inderdaad, die egocentrische, egoïstische kutcharlie van weleer probeert weer te domineren in het huis van Rik en Anita![]()
Het duurde vanaf toen pas een hele tijd voor hij weer rijk was overigensquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:47 schreef Frey het volgende:
Hier krijg je echt medelijden met Ludo.![]()
En vervolgens weer zo'n blik waar je de rillingen van krijgt.
Hedwigquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:47 schreef Frey het volgende:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:11 schreef James1988 het volgende:
Is Charlie ongesteld ofzo? Wat een viswijf.
Anita zag er toen zo'n stuk volwassener uit dan Rick, het leek zijn moeder welquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:47 schreef Frey het volgende:
Het is erg jammer dat de scriptschrijvers Lorena nog een beetje extra ruimte geven om haar leugens te blijven voortzetten, eigenlijk best goedkoop om een verhaallijn die al is afgelopen op deze manier proberen te verlengen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:18 schreef J_TM het volgende:
"We worden voetbalvrouwen".
Dan is Lorena Tanya Tucker; helaas gelooft Jack haar niet meer nu Charlie's echt is overvallen.
Ik ben blij dat ik dát gemist hebquote:Op zaterdag 12 juni 2010 02:12 schreef Sk00p het volgende:
(Danny in z'n ondergoed was wel cute en sexy trouwens)
Beste voorstel ooit. Dit is echt niks meer om naar te kijken, al die non-plotjesquote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:22 schreef fotostarter het volgende:
Wanneer gaat de stekker eruit bij gtst?
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 08:57 schreef PeterKelder het volgende:
Zie alleen al in het voorstukje drie spannende verhaallijnen, waarvan er eentje nog maatschappelijk belang heeft (discriminatie van Arthur).
Ik vond echt dat ze voor geen meter gelijk had, je trekt bij iemand in die in een woonsituatie zit waarbij meerdere mensen in dat huis wonen, je kan dat niet verwachten dat dat hetzelfde is als wanneer je samen een eigen huis hebt. Charlie stinkt gewoon weer ouderwets.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 02:12 schreef Sk00p het volgende:
Iedereen vindt Charlie irritant schijnbaar.. Maar vond wel dat ze gedeeltelijk gelijk had eigenlijk![]()
![]()
haha dan is t goedquote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vond echt dat ze voor geen meter gelijk had, je trekt bij iemand in die in een woonsituatie zit waarbij meerdere mensen in dat huis wonen, je kan dat niet verwachten dat dat hetzelfde is als wanneer je samen een eigen huis hebt. Charlie stinkt gewoon weer ouderwets.![]()
Dat ze het wil kan ik me voorstellen, maar de manier waarop ze als een vijswijf tekeer gaat (no offence naar users met die naam)
Precies.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:29 schreef Countess het volgende:
[..]
Beste voorstel ooit. Dit is echt niks meer om naar te kijken, al die non-plotjes
Jep, het is voor een hoop mensen ook gewoonte. Acht uur, kopje koffie, GTST. Als er iets sterkers komt op dat tijdsslot kan het zomaar instorten. Het is niet voor niets dat Big Brother destijds van acht naar zeven uur moest. En de serie in 1999 is een wereld van verschil met het GTST van nu, kun je nagaan.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:57 schreef fotostarter het volgende:
Het is allang de goede GTST niet meer. Men kijkt alleen nog omdat het een soort van gewoonte is geworden na al die jaren.
De oorspronkelijke verhaallijnen werden naar mijn gevoel beëindigd toen rond seizoen 5/6 de kern van beginspelers eruit ging: Arnie Alberts, Peter Kelder (definitief in seizoen 5), Martine Hafkamp en Frits van Houten. In seizoen 7-9 was de kracht er al een beetje uit, alleen merkte je het nog niet zo omdat er toch nog veel oudere personages aanwezig waren, maar de verhaallijnen voor ze waren een beetje op (Arthur Peters, Daniël, Suzanne Balk, Linda Dekker). Rond de periode 1999/2000 gingen ze er zo een beetje allemaal uit en sindsdien is het eigenlijk een hele andere serie geworden.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jep, het is voor een hoop mensen ook gewoonte. Acht uur, kopje koffie, GTST. Als er iets sterkers komt op dat tijdsslot kan het zomaar instorten. Het is niet voor niets dat Big Brother destijds van acht naar zeven uur moest. En de serie in 1999 is een wereld van verschil met het GTST van nu, kun je nagaan.
Marc de Waal, minaar van Martine Hafkamp en Annette van Thijn, vermoord door zijn ex-vrouw omdat ie haar en hun kinderen bedreigde en mishandelde.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:16 schreef fotostarter het volgende:
maurice de bruijn? Dat was toch Mark? Onee kut, dat was mark de waaltoch?
Ben de kluts kwijt
Marc de Waal was door Francine de Waal in zijn rug gestoken met een schaar, Annette was hoofdverdachte, maar bleek dus onschuldigquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:26 schreef fotostarter het volgende:
Ok, maar wie was het nou die door anette in zijn rug werd gestoken met een schaar?
Je hebt gelijk. Zoals ik al eerder zei, het werd een totaal andere serie. Het zag er beter uit, acteurs werden beter gecast, decors niet/nauwelijks wiebelig, maar de verhaallijnen werden ruk en de personages werden steeds saaier. Ik citeer Wim Zomer:quote:De oorspronkelijke verhaallijnen werden naar mijn gevoel beëindigd toen rond seizoen 5/6 de kern van beginspelers eruit ging: Arnie Alberts, Peter Kelder (definitief in seizoen 5), Martine Hafkamp en Frits van Houten.
quote:Op zondag 13 juni 2010 09:39 schreef NouMooiNiet het volgende:
Wow Heer_van_Bartolhoven, jij bent echt een kenner!!
quote:Op zondag 13 juni 2010 23:58 schreef sherezade het volgende:
nou hoe bescheiden, we kunnen wel ff een gtst quiz houden....durf te wedden dat je alle verhaallijnen uit je hoofd kent![]()
Stop gewoon met kijken, je gaat het echt niet missen hoor. Vooral niet als je hier leest wat er gebeurt, dan denk je alleen maar:quote:Op maandag 14 juni 2010 01:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja, voor mij is het inderdaad ook een gewoonte geworden
Wat mij betreft kappen ze ermee.. ik zoek wel een nieuwe gewoonte
Nou, behoorlijke actie vandaag!!quote:Op maandag 14 juni 2010 09:51 schreef alors het volgende:
[..]
Stop gewoon met kijken, je gaat het echt niet missen hoor. Vooral niet als je hier leest wat er gebeurt, dan denk je alleen maar:hoe heb ik dit zo lang kunnen aanzien???
Samequote:
Baggersite idd, ik heb liever geen rechten om de reclame te bekijkenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 03:21 schreef Perico het volgende:
Ik kan ook niet kijken op de GTST video sectie... "geen rechten", maar krijg wel reclame eerst.
En op RTL Gemist staat nog steeds "verwacht".
Het zou de tweede keer zijn, dat trek ik niet.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:19 schreef verleiding het volgende:
Ik kon gisteren idd ook niet terugkijken, straks nog maar eens proberen..
Zou Lorena er nu mee wegkomen?
Klagen is makkelijker.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:26 schreef Taurus het volgende:
Ik weet dat dit al vaker onderwerp van discussie is geweest, maar ik zeg het toch nog maar een keer: ik snap werkelijk niet hoe het kan dat jullie niet moe worden van jezelf. Waarom blijft het boeiend om in een GTST-topic te blijven herhalen dat het zo slecht is en dat het wel mag stoppen?
Daar ben ik het mee eens, maar blijkbaar vinden veel mensen de verhaallijnen van vroeger leuker/boeiender/interessanter, en gebruiken ze dit topic om vergelijkingen te trekken: Wat wel mág, dit is wel het GTST-topic en niet het GTST-adoratie-topic. Ik zou het wel jammer vinden als GTST stopt though. Tuurlijk zijn er verhaallijnen die me niet boeien, dingen die me storen en personages die me irriteren maar er is ook genoeg wat me wel boeit/trekt.quote:Van mij mag het helemaal niet stoppen en ik vind het een prima soap. Ik kijk het nu zo'n 15 jaar, maar ik verlang helemaal niet naar terug naar vroegere periodes. Vergelijken met vroegere tijden heeft geen enkel nut, de kijker wil tegenwoordig blijkbaar dit soort dingen. Soaps moeten met hun tijd mee gaan, elk tv programma doet dat. Rekenen jullie ook nog alles om in gulden?
Als 1 iemand iets negatiefs opmerkt, dan gaat de rest er al gauw op in. Wat niet slecht bedoeld is ofzo, ik doe er zelf ook aan mee, maar zo krijg je wel dat mensen het vaak over dezelfde negatieve dingen hebben. Denk ik.quote:Ik vind het zo'n raar gezicht, iedere keer als ik dit topic open gaat het zelden inhoudelijk over de soap maar wordt er altijd steen en been geklaagd over hoe 'ontzettend slecht het is', dan denk ik: kijk dan niet? (en blijf dan ook hier weg, uiteraard) Of open een topic in klaagbaak ofzo? Het lijkt inmiddels echt een klaagbaaktopic, namelijk. Dit is overigens een serieuze suggestie hoor, dat topic in klaagbaak, niet kijken en hier wegblijven. Ik bedoel het niet venijnig als in 'rot eens op hier', maar gewoon als voorstel. Ik begrijp het simpelweg niet.
De vorige keer won niet eens de aflevering met de meeste stemmen. Die gasten doen daar maar wat. En elke keer als ik wil spoelen, dan komt die vreselijke reclame eerst weer. Waardeloos kanaal.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:51 schreef Syb.ren het volgende:
Wint er een aflevering uit 2006 bij GTST classics op youtube
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |