quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 14:26 schreef Taurus het volgende:Ik weet dat dit al vaker onderwerp van discussie is geweest, maar ik zeg het toch nog maar een keer: ik snap werkelijk niet hoe het kan dat jullie niet moe worden van jezelf. Waarom blijft het boeiend om in een GTST-topic te blijven herhalen dat het zo slecht is en dat het wel mag stoppen?
Klagen is makkelijker.
quote:
Van mij mag het helemaal niet stoppen en ik vind het een prima soap. Ik kijk het nu zo'n 15 jaar, maar ik verlang helemaal niet naar terug naar vroegere periodes. Vergelijken met vroegere tijden heeft geen enkel nut, de kijker wil tegenwoordig blijkbaar dit soort dingen. Soaps moeten met hun tijd mee gaan, elk tv programma doet dat. Rekenen jullie ook nog alles om in gulden?
Daar ben ik het mee eens, maar blijkbaar vinden veel mensen de verhaallijnen van vroeger leuker/boeiender/interessanter, en gebruiken ze dit topic om vergelijkingen te trekken: Wat wel mág, dit is wel het GTST-topic en niet het GTST-adoratie-topic. Ik zou het wel jammer vinden als GTST stopt though. Tuurlijk zijn er verhaallijnen die me niet boeien, dingen die me storen en personages die me irriteren maar er is ook genoeg wat me wel boeit/trekt.
quote:
Ik vind het zo'n raar gezicht, iedere keer als ik dit topic open gaat het zelden inhoudelijk over de soap maar wordt er altijd steen en been geklaagd over hoe 'ontzettend slecht het is', dan denk ik: kijk dan niet? (en blijf dan ook hier weg, uiteraard) Of open een topic in klaagbaak ofzo? Het lijkt inmiddels echt een klaagbaaktopic, namelijk. Dit is overigens een serieuze suggestie hoor, dat topic in klaagbaak, niet kijken en hier wegblijven. Ik bedoel het niet venijnig als in 'rot eens op hier', maar gewoon als voorstel. Ik begrijp het simpelweg niet.
Als 1 iemand iets negatiefs opmerkt, dan gaat de rest er al gauw op in. Wat niet slecht bedoeld is ofzo, ik doe er zelf ook aan mee, maar zo krijg je wel dat mensen het vaak over dezelfde negatieve dingen hebben. Denk ik.