Het is erg jammer dat de scriptschrijvers Lorena nog een beetje extra ruimte geven om haar leugens te blijven voortzetten, eigenlijk best goedkoop om een verhaallijn die al is afgelopen op deze manier proberen te verlengen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:18 schreef J_TM het volgende:
"We worden voetbalvrouwen".
Dan is Lorena Tanya Tucker; helaas gelooft Jack haar niet meer nu Charlie's echt is overvallen.
Ik ben blij dat ik dát gemist hebquote:Op zaterdag 12 juni 2010 02:12 schreef Sk00p het volgende:
(Danny in z'n ondergoed was wel cute en sexy trouwens)
Beste voorstel ooit. Dit is echt niks meer om naar te kijken, al die non-plotjesquote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:22 schreef fotostarter het volgende:
Wanneer gaat de stekker eruit bij gtst?
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 08:57 schreef PeterKelder het volgende:
Zie alleen al in het voorstukje drie spannende verhaallijnen, waarvan er eentje nog maatschappelijk belang heeft (discriminatie van Arthur).
Ik vond echt dat ze voor geen meter gelijk had, je trekt bij iemand in die in een woonsituatie zit waarbij meerdere mensen in dat huis wonen, je kan dat niet verwachten dat dat hetzelfde is als wanneer je samen een eigen huis hebt. Charlie stinkt gewoon weer ouderwets.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 02:12 schreef Sk00p het volgende:
Iedereen vindt Charlie irritant schijnbaar.. Maar vond wel dat ze gedeeltelijk gelijk had eigenlijk![]()
![]()
haha dan is t goedquote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vond echt dat ze voor geen meter gelijk had, je trekt bij iemand in die in een woonsituatie zit waarbij meerdere mensen in dat huis wonen, je kan dat niet verwachten dat dat hetzelfde is als wanneer je samen een eigen huis hebt. Charlie stinkt gewoon weer ouderwets.![]()
Dat ze het wil kan ik me voorstellen, maar de manier waarop ze als een vijswijf tekeer gaat (no offence naar users met die naam)
Precies.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:29 schreef Countess het volgende:
[..]
Beste voorstel ooit. Dit is echt niks meer om naar te kijken, al die non-plotjes
Jep, het is voor een hoop mensen ook gewoonte. Acht uur, kopje koffie, GTST. Als er iets sterkers komt op dat tijdsslot kan het zomaar instorten. Het is niet voor niets dat Big Brother destijds van acht naar zeven uur moest. En de serie in 1999 is een wereld van verschil met het GTST van nu, kun je nagaan.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:57 schreef fotostarter het volgende:
Het is allang de goede GTST niet meer. Men kijkt alleen nog omdat het een soort van gewoonte is geworden na al die jaren.
De oorspronkelijke verhaallijnen werden naar mijn gevoel beëindigd toen rond seizoen 5/6 de kern van beginspelers eruit ging: Arnie Alberts, Peter Kelder (definitief in seizoen 5), Martine Hafkamp en Frits van Houten. In seizoen 7-9 was de kracht er al een beetje uit, alleen merkte je het nog niet zo omdat er toch nog veel oudere personages aanwezig waren, maar de verhaallijnen voor ze waren een beetje op (Arthur Peters, Daniël, Suzanne Balk, Linda Dekker). Rond de periode 1999/2000 gingen ze er zo een beetje allemaal uit en sindsdien is het eigenlijk een hele andere serie geworden.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jep, het is voor een hoop mensen ook gewoonte. Acht uur, kopje koffie, GTST. Als er iets sterkers komt op dat tijdsslot kan het zomaar instorten. Het is niet voor niets dat Big Brother destijds van acht naar zeven uur moest. En de serie in 1999 is een wereld van verschil met het GTST van nu, kun je nagaan.
Marc de Waal, minaar van Martine Hafkamp en Annette van Thijn, vermoord door zijn ex-vrouw omdat ie haar en hun kinderen bedreigde en mishandelde.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:16 schreef fotostarter het volgende:
maurice de bruijn? Dat was toch Mark? Onee kut, dat was mark de waaltoch?
Ben de kluts kwijt
Marc de Waal was door Francine de Waal in zijn rug gestoken met een schaar, Annette was hoofdverdachte, maar bleek dus onschuldigquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:26 schreef fotostarter het volgende:
Ok, maar wie was het nou die door anette in zijn rug werd gestoken met een schaar?
Je hebt gelijk. Zoals ik al eerder zei, het werd een totaal andere serie. Het zag er beter uit, acteurs werden beter gecast, decors niet/nauwelijks wiebelig, maar de verhaallijnen werden ruk en de personages werden steeds saaier. Ik citeer Wim Zomer:quote:De oorspronkelijke verhaallijnen werden naar mijn gevoel beëindigd toen rond seizoen 5/6 de kern van beginspelers eruit ging: Arnie Alberts, Peter Kelder (definitief in seizoen 5), Martine Hafkamp en Frits van Houten.
quote:Op zondag 13 juni 2010 09:39 schreef NouMooiNiet het volgende:
Wow Heer_van_Bartolhoven, jij bent echt een kenner!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |