Ja dat met Sjors valt me ook op iddquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:14 schreef James1988 het volgende:
Dat sowieso ja.
En het viel me inderdaad op dat Sjors voortdurend een hand op haar zo-goed-als-platte buik legt. Ze is toch hoogzwanger? Ik ben vorig weekend met een collega en zijn zwangere vrouw (7 maanden) een weekend naar Malta geweest, en zij bewoog toch echt niet zo soepel als Sjors. En het was ook duidelijker te zien ook.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:14 schreef James1988 het volgende:
Dat sowieso ja.
En het viel me inderdaad op dat Sjors voortdurend een hand op haar zo-goed-als-platte buik legt. Ze is toch hoogzwanger? Ik ben vorig weekend met een collega en zijn zwangere vrouw (7 maanden) een weekend naar Malta geweest, en zij bewoog toch echt niet zo soepel als Sjors. En het was ook duidelijker te zien ook.
Inderdaad!quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
We kijken uit naar het ontslag van de schrijvers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
Tijd voor de comeback van Nickos!quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn god, Maxime is echt.. aargh. Ik hoopte zo dat ze nu in staat was zelfmoord te plegen
Met een gruwelijke moordscene. Ja, dat zou geweldig zijnquote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:40 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Inderdaad!
Wat is Danny toch een sukkel (nogmaals). Hij ongemakkelijk hij door t beeld loopt, doet, kijkt... Bah![]()
EnneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aids.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 12:08 schreef Mss het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
Toch jammer dat sommige personages pas leuk worden samen als ze er bijna uitgaanquote:
Wauw de aflevering begint met de ontknoping na de aanval van Alice de Boer op Helen Helminkquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:01 schreef PeterKelder het volgende:
http://www.youtube.com/gtstarchief
SEIZOEN 3!!!!
tis te hopen dat dit seizoen snel op dvd komt.
Er staat een Dino achter je naamquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wauw de aflevering begint met de ontknoping na de aanval van Alice de Boer op Helen Helmink
wahahahah hij gebruikt een fossiele layoutquote:
Wat ik hier inhoudelijk te zeggen heb ik is belangrijker dan hoe ik er op een digitaal forum uitzie, daar kunnen sommigen hier wat van lerenquote:
Nou en? Ik stam ook uit een fossiel tijdperkquote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:48 schreef Liquidist het volgende:
[..]
wahahahah hij gebruikt een fossiele layout
Kennelijk door de Fok! Silver layout te gebruiken, wat ik nog maar een tijdje zal blijven doen, ik ben er de persoon niet naar om me door dit soort basisschoolplein gedrag een andere lay- out aan te laten metenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 02:30 schreef Viswijfje het volgende:
Ik vind m coool!!!hoe krijg je die dino??
Ik ga dit topic niet verder vervuilen door over een lay-out te praten, ook de anderen zouden beter moeten weten, vooral diegenen die in het verleden naar een feedback topic renden zodra men even offtopic gingquote:Op vrijdag 11 juni 2010 02:33 schreef Viswijfje het volgende:
heb ik m nu ook?? en kan je m ook veranderen in een ander dier of een beesie ofzo??
Treinongelukje?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 08:29 schreef NouMooiNiet het volgende:
Martijn en Irene gaan een LAAAAAAANNNGGG weekend naar Parijs. Zullen ze gewoon niet meer terugkomen??
Charlie is familie van een andere parasiet, Barbaara.quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Jack: 'Waar lag die container?'
Charlie: 'In de krikkersteeg'![]()
En inderdaad, die egocentrische, egoïstische kutcharlie van weleer probeert weer te domineren in het huis van Rik en Anita![]()
Het duurde vanaf toen pas een hele tijd voor hij weer rijk was overigensquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:47 schreef Frey het volgende:
Hier krijg je echt medelijden met Ludo.![]()
En vervolgens weer zo'n blik waar je de rillingen van krijgt.
Hedwigquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:47 schreef Frey het volgende:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:11 schreef James1988 het volgende:
Is Charlie ongesteld ofzo? Wat een viswijf.
Anita zag er toen zo'n stuk volwassener uit dan Rick, het leek zijn moeder welquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:47 schreef Frey het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |