ohwquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:09 schreef Kally het volgende:
OMG mijn moeder viel daarnet, arm gebroken
Is nu met mijn broer naar het ziekenhuis
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:09 schreef Kally het volgende:
quote:
Dank je mopquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Willem-Jan van Puffelen
Ook namens mijquote:
Das niet handig zo vlak voor het WK. Wie moet dan het bier en de chips verzorgen en de frituur bedienenquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:09 schreef Kally het volgende:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:39 schreef Rauzer het volgende:
Ik vind het wel grappig hoe positief Ultra isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:42 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ook namens mij.
Kally, wil je haar expliciet melden dat Rauzer van het FOK!forum haar sterkte wenst?
Jullie praten in codetaalquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig hoe positief Ultra is
Dank jequote:
Nou ja aangezien ik al 16 jaar op mezelf woon, zal ik dat nu ook wel zelf moeten doenquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:43 schreef crv het volgende:
[..]
Das niet handig zo vlak voor het WK. Wie moet dan het bier en de chips verzorgen en de frituur bedienen
Serieus, sterkte hopenlijk is het niet gecompliceerd
Ik zal het zeker zeggenquote:
Dat oranje gips zie ik haar best nog doenquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:43 schreef crv het volgende:
[..]
Das niet handig zo vlak voor het WK. Wie moet dan het bier en de chips verzorgen en de frituur bedienen
Serieus, sterkte hopenlijk is het niet gecompliceerd
Oh en wel oranje gips vragen natuurlijk he
[AANVRAAG] Apart forum voor...quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:49 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat ik geen punt van static zie en niet weet wie/wat Ultra is
OK, Ik ga toch een paar keer bij mijn schoonouders kijken hoorquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja aangezien ik al 16 jaar op mezelf woon, zal ik dat nu ook wel zelf moeten doen
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:49 schreef D. het volgende:
[..]
Kally tegen moeder: Die D. he, da's een aparte
Tja ik denk niet dat ik bij mijn ex-schoonouders hoef te kijken, maar een feestje maak ik er wel vanquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:50 schreef crv het volgende:
[..]
OK, Ik ga toch een paar keer bij mijn schoonouders kijken hoor![]()
Scheelt afwas en troep![]()
En ik neem mijn oranjeversieringen gewoon mee dan
Nou ja, in Nederland kan ik me daar wat bij voorstellenquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:51 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Mijn broer belt net, hij mocht niet mee naar binnen, maar ze gingen natuurlijk foto's maken, en ze trok wit weg toen ze hoorde dat als hij niet netjes gebroken was ze een operatie kreeg![]()
Die is zo anti-ziekenhuis
Niet netjes gebroken?quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:51 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Mijn broer belt net, hij mocht niet mee naar binnen, maar ze gingen natuurlijk foto's maken, en ze trok wit weg toen ze hoorde dat als hij niet netjes gebroken was ze een operatie kreeg![]()
Nou ja ik ga er ook niet voor mijn plezier heenquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:53 schreef crv het volgende:
[..]
Nou ja, in Nederland kan ik me daar wat bij voorstellen
Ik denk dat hij helemaal door is, haar hand lag een stuk hoger zeg maarquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:54 schreef D. het volgende:
[..]
Niet netjes gebroken?
Hopen dat het toch nog meevalt
Bella beebquote:
auwquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk dat hij helemaal door is, haar hand lag een stuk hoger zeg maar
dat is shitquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:09 schreef Kally het volgende:
quote:
Ja sorrrrieeeeeeequote:
Niet dat de rest nou zoveel beter isquote:
Och Germ die moeke tochquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:51 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Wat heb jij gestemd?quote:
Ja ik weet het, maar ik denk dat er gewoon gips omgaat hoorquote:
BRABANTquote:
Ik hoop het.......en dat ze vl maar dr hakjes uitlaatquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik weet het, maar ik denk dat er gewoon gips omgaat hoor
Goed hoor schattekipje.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:54 schreef Bellatrix het volgende:
Konijnepoepie, ik heb net D66 gestemd.
Nah nee net nie...maar mnquote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik hoop het.......en dat ze vl maar dr hakjes uitlaat
Die idioot heeft toch geen enkele macht binnen FOK! behalve topics sluiten zoals elke moderator kan.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:06 schreef iBenny het volgende:
Wat een gaar figuur die Static
[AANVRAAG] Apart forum voor...
Ons pap.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nah nee net nie...maar mnwel....
en ons pap was een limburger dus een echt allegaartje...want mn Rrrrrrrrrrrrrrr mag er ook wezen
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:08 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Net gestemd.
'Hermen van Tongerlo ?'
'Ja'
'Wat is uw roepnaam ?'
'Herman, maar met carnaval Suzanne.'
Dat is ook flink kutquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Goed hoor schattekipje.
M'n enkel hield het goed, maar conditioneel lijkt het me niet goed om zaterdag de 5km te lopen. Dus waarschijnlijk een streep door dat plan.
Ze lagen ook dubbel.quote:
Goeiemorgen.
Net gestemd.
'Hermen van Tongerlo ?'
'Ja'
'Wat is uw roepnaam ?'
Goeiemorgen.
Net gestemd.
'Hermen van Tongerlo ?'
'Ja'
'Wat is uw roepnaam ?'
Goeiemorgen.
Net gestemd.
'Hermen van Tongerlo ?'
'Ja'
'Wat is uw roepnaam ?'
Mij vroegen ze heul niet naar mn naam...quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:08 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Net gestemd.
'Hermen van Tongerlo ?'
'Ja'
'Wat is uw roepnaam ?'
Dijenkletser.quote:
Niet eens?quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mij vroegen ze heul niet naar mn naam...
Ik heb nog niet definitief de knoop doorgehakt. Maar de hele situatie is wel jammer ja. Had me er wel op verheugd, maar dit zal snel 'self destruction' zijn. Niet de bedoeling.quote:
Ik kreegt ooit een week ban van Danny zelf omdat ik hem een dictator noemde.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:15 schreef Bellatrix het volgende:
Kun je geband worden als je een mod een idioot noemt?
Jaquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:15 schreef Bellatrix het volgende:
Vrijheids van meningsuiting bestaat dus niet op FOK! Had ik eigenlijk ook wel kunnen verwachten.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kreegt ooit een week ban van Danny zelf omdat ik hem een dictator noemde.
Modbashing is idd verboden.
Nou ja dat weet ik niet, als je wel gaat heb je kans dat het bij jou ook weer terug naar af isquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb nog niet definitief de knoop doorgehakt. Maar de hele situatie is wel jammer ja. Had me er wel op verheugd, maar dit zal snel 'self destruction' zijn. Niet de bedoeling.
Maar goed, dit staat in geen verhouding met die lieve moeder van Kally met een gebroken arm.
Juistquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Vrijheids van meningsuiting bestaat dus niet op FOK! Had ik eigenlijk ook wel kunnen verwachten.
Andersom mag wel. Dus je kunt ook eerst mod worden en het dan doenquote:Op woensdag 9 juni 2010 @ 20:15 schreef Bellatrix het volgende:
Een mening mag welquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Vrijheids van meningsuiting bestaat dus niet op FOK! Had ik eigenlijk ook wel kunnen verwachten.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kreegt ooit een week ban van Danny zelf omdat ik hem een dictator noemde.
Modbashing is idd verboden.
Eerder kon ik dit op routine. Nu kom ik erachter dat dat zelfs niet meer lukt. Je hebt gelijk en ik denk dat ik maar eens heel snel moet beslissen niet te gaan.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja dat weet ik niet, als je wel gaat heb je kans dat het bij jou ook weer terug naar af is
Dat wist ik ja, dat schandaal.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Juist
Maar kijk uit ze lezen overal mee.
Zelfs je PM kunnen ze lezen.
wat heb je eigenlijk aan je enkel?quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Eerder kon ik dit op routine. Nu kom ik erachter dat dat zelfs niet meer lukt. Je hebt gelijk en ik denk dat ik maar eens heel snel moet beslissen niet te gaan.
Nee. Ik zou het alleen sowieso niet doen, zou niet goed zijn daar nu een rel te beginnen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:15 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb m'n enkel 2 weken geleden verstuikt. Nu is het weer goed, maar ik mis overduidelijk de 2 weken aan trainingsarbeid.quote:
Nja, het is wel vervelendquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb nog niet definitief de knoop doorgehakt. Maar de hele situatie is wel jammer ja. Had me er wel op verheugd, maar dit zal snel 'self destruction' zijn. Niet de bedoeling.
Maar goed, dit staat in geen verhouding met die lieve moeder van Kally met een gebroken arm.
Doe ik dat voortaan.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:20 schreef D. het volgende:
[..]
Een mening mag wel
'Jij bent een idioot' mag niet, maar 'ik vind jou een idioot' weer wel
Iddquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar dan zit er ook wel een verschil tussen een dictator en een idioot
Omdat ze het hier net zeiquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:22 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee. Ik zou het alleen sowieso niet doen, zou niet goed zijn daar nu een rel te beginnen.
ah k. gewoon weer lekker rustig opbouwen dan. veel beter dan ineens teveel willen doen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb m'n enkel 2 weken geleden verstuikt. Nu is het weer goed, maar ik mis overduidelijk de 2 weken aan trainingsarbeid.
Tja op langere termijn lijkt dat me verstandig jaquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Eerder kon ik dit op routine. Nu kom ik erachter dat dat zelfs niet meer lukt. Je hebt gelijk en ik denk dat ik maar eens heel snel moet beslissen niet te gaan.
Je gaat gewoon niet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb m'n enkel 2 weken geleden verstuikt. Nu is het weer goed, maar ik mis overduidelijk de 2 weken aan trainingsarbeid.
Eigenlijk zou static geband moeten worden voor die laatste opmerking, wat een venijn zegquote:Op woensdag 9 juni 2010 @ 20:22 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee. Ik zou het alleen sowieso niet doen, zou niet goed zijn daar nu een rel te beginnen.
Heb je ookquote:
quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die idioot heeft toch geen enkele macht binnen FOK! behalve topics sluiten zoals elke moderator kan.
Geband om 'bullshit'quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:24 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Eigenlijk zou static geband moeten worden voor die laatste opmerking, wat een venijn zeg.
quote:
Eh nee, die daar boven.quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
ow en nu ik zo'n nieuw onhanding ding krijg mag ik op tassenjacht om er toch nog een beetje fatsoenlijk bij te lopen....hoe goed is dat excuus dan
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:15 schreef Bellatrix het volgende:
Dat mag ook wel...quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Laat me even rustig afscheid nemen van het meedoe-idee.
Lijkt me wel spannend hoor, zo geband worden.quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lijkt me wel spannend hoor, zo geband worden.![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lijkt me wel spannend hoor, zo geband worden.![]()
Heb jij zoveel bans gehad dan?quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Mij haal je toch niet in qua bantijd. Dus laat maar mooi.
48 uur de coffeeshop in natuurlijk, duhhhquote:
Nou ik zou eerst een leven zoeken, en dan zou ik waarschijnlijk in mezelf gaan snijden en elke keer als ik mijn gezicht zou zien zou ik in de spiegel slaan en ik zou mijn handen afhakken en ritueel verbranden en dan zouden die 48 uur wel weer voorbij zijn.quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:15 schreef Bellatrix het volgende:
Wat had je gedaan?quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Gewoon een hele lange van een half jaar. Meer niet, geen heel dossier.
gezelligquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nou ik zou eerst een leven zoeken, en dan zou ik waarschijnlijk in mezelf gaan snijden en elke keer als ik mijn gezicht zou zien zou ik in de spiegel slaan en ik zou mijn handen afhakken en ritueel verbranden en dan zouden die 48 uur wel weer voorbij zijn.
Heb het al gedaan, maar hij komt hier toch niet geloof ik.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ze zijn er best streng op...
En ik vind het veel te gezellig dat je er bent, dus niet doen
Mietjequote:Op woensdag 9 juni 2010 20:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nou ik zou eerst een leven zoeken, en dan zou ik waarschijnlijk in mezelf gaan snijden en elke keer als ik mijn gezicht zou zien zou ik in de spiegel slaan en ik zou mijn handen afhakken en ritueel verbranden en dan zouden die 48 uur wel weer voorbij zijn.
Steun betuigen aan medemods die ik niet kende, ik had het staken iets te ludiek ingezien.quote:
Die hebben we hier niet..quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:31 schreef Kally het volgende:
[..]
48 uur de coffeeshop in natuurlijk, duhhh
Zijn daar überhaupt statistieken vanquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Mij haal je toch niet in qua bantijd. Dus laat maar mooi.
Je handen afhakken?quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat kost maar een uurtjequote:Op woensdag 9 juni 2010 20:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
WTF?quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Steun betuigen aan medemods die ik niet kende, ik had het staken iets te ludiek ingezien.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die hebben we hier niet..ken wel iemand met planten in de tuin dus daar mee even heen gaan.
Ah, de stakingquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Steun betuigen aan medemods die ik niet kende, ik had het staken iets te ludiek ingezien.
ehm, je kan ermee doorquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Vind je Lot nou ook een knappe vrouw, Benny?
Heb je groene vingers?quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die hebben we hier niet..ken wel iemand met planten in de tuin dus daar mee even heen gaan.
bij ons in de buurt heeft iedereen planten in de tuinquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Van het PM schandaal?quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Na het geroken te hebben welquote:
Die Flora en Fauna modjes, iets met logs en weet ik veel wat. Ik wist er niets van, maar ik werd wel als bedreiging gezien. Dus toen ben ik het klooster ingegaan en heb ik m'n zonden daar weg laten bidden.quote:
Wat een onzin Sym, voor idioot krijg je geen ban.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ze zijn er best streng op...
En ik vind het veel te gezellig dat je er bent, dus niet doen
Ik had het over narcissen, natuurlijk. Wat denken jullie wel niet van me.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:37 schreef D. het volgende:
[..]
bij ons in de buurt heeft iedereen planten in de tuin
Of doel je op specifieke planten?
Daar hou ik wel van.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die Flora en Fauna modjes, iets met logs en weet ik veel wat. Ik wist er niets van, maar ik werd wel als bedreiging gezien. Dus toen ben ik het klooster ingegaan en heb ik m'n zonden daar weg laten bidden.
maar daar ben je beetje laat voor.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik had het over narcissen, natuurlijk. Wat denken jullie wel niet van me.![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die Flora en Fauna modjes, iets met logs en weet ik veel wat. Ik wist er niets van, maar ik werd wel als bedreiging gezien. Dus toen ben ik het klooster ingegaan en heb ik m'n zonden daar weg laten bidden.
Narcissen zijn bloemen, geen plantenquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik had het over narcissen, natuurlijk. Wat denken jullie wel niet van me.![]()
Ik heb nog de geniale note "Nooit meer crew!" meegekregen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Daar hou ik wel van.Maar een half jaar.
Heul niet, ik ben te braaf weet je nogquote:
Mjaa, ik word er wel een beetje egoistisch van. En ik begin op mezelf te geilen, maar verder.quote:
Zo denk ik ook. Ik vind haar wel erg stoer.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
ehm, je kan ermee door
Niet bepaald lelijk, maar echt knap...?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb nog de geniale note "Nooit meer crew!" meegekregen.
En daar een half jaar voor?quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik moet er dus ook maar eens aan beginnen, klinkt goed.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mjaa, ik word er wel een beetje egoistisch van. En ik begin op mezelf te geilen, maar verder.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zo denk ik ook. Ik vind haar wel erg stoer.
Stuk of 15 meen ik.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
En daar een half jaar voor?
Lijkt me niet dat je de enige was met zo'n lange ban?
Ik las iets over crewbashen, daar reageerde ik eigenlijk op.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:39 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Wat een onzin Sym, voor idioot krijg je geen ban.
gelukkig was nooit meer erg relatief....quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb nog de geniale note "Nooit meer crew!" meegekregen.
Dus ik mag jullie een idioot noemen?quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:39 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Wat een onzin Sym, voor idioot krijg je geen ban.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pfwe...gelukkig maar....kan ze mooi morgen toch de kat wegbrengenquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:44 schreef Kally het volgende:
Oke broer belt net, het is een mooie breuk, gaat gips om, ze is bijna klaar, ze kan alweer grapjes maken en lachen
Jeejquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:44 schreef Kally het volgende:
Oke broer belt net, het is een mooie breuk, gaat gips om, ze is bijna klaar, ze kan alweer grapjes maken en lachen
Een Bugs Bunny boxer?quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zit hier in m'n boxer achter de pc, nog aan het afkoelen van de warme douche.
Inderdaad.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gelukkig was nooit meer erg relatief....
Mooi zoquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:44 schreef Kally het volgende:
Uhhh, ze mag niet autorijdenquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Pfwe...gelukkig maar....kan ze mooi morgen toch de kat wegbrengen![]()
![]()
Haha nee. Eentje van Cavello. De gabberaars onder jullie moeten het merk nog wel kennen.quote:
Inclusief wortel.quote:
Spannendquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zit hier in m'n boxer achter de pc, nog aan het afkoelen van de warme douche.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Inclusief wortel.Sorry moest hem inkoppen.
Een mooie breukquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:44 schreef Kally het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik heb voor het eerst gestemd net![]()
Ik doe het voor een goed doel, als ik straks geband ben en jullie fijn in het nieuwe forum kletsen, denk nog eens aan mijquote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:49 schreef PatriQue89 het volgende:
Kallyy.. vervelend voor je moederGeef d'r maar een dikke
van me!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik heb voor het eerst gestemd net![]()
Tnx Kittykat
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
dat forum moet dan maar Fir hetenquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik doe het voor een goed doel, als ik straks geband ben en jullie fijn in het nieuwe forum kletsen, denk nog eens aan mij?
Zo ver zal het niet komenquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik doe het voor een goed doel, als ik straks geband ben en jullie fijn in het nieuwe forum kletsen, denk nog eens aan mij?
We wachten dan met open armen op jequote:Op woensdag 9 juni 2010 20:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Sssst!quote:
Static is toch zo'n mannetje dat snel op zijn tenen is getrapt hoorde ik?quote:
gelukkig maarquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:44 schreef Kally het volgende:
waar vindt die discussie plaats?quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ben benieuwd, hoop dat D66 wat zeteltjes erbij heeft.quote:
Uhm Fok! is ook een naamquote:
denk datze redelijk zullen scoren, denk dat pvda en vvd redelijk dichtbijelkaar zullen liggen 31 om 34 ofzo en cda beter dan de verwachting met 27 ofzoquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ben benieuwd, hoop dat D66 wat zeteltjes erbij heeft.
In dat geval ben ik voor een naamforum.quote:
hehequote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:58 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
In dat geval ben ik voor een naamforum.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:58 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het zal wel goedkomen, de VVD'ers moesten natuurlijk gewoon werken vandaag dus stemden laat.quote:Op woensdag 9 juni 2010 @ 21:01 schreef Kally het volgende:
VVD en PVDA nog gelijk op in de voorlopige prognose
Zeikwijfquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:58 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Geniaal.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:07 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het zal wel goedkomen, de VVD'ers moest natuurlijk gewoon werken vandaag dus stemden laat.
Yeahquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:11 schreef Kally het volgende:
Ik moet jullie van mijn moeder bedanken voor alle reacties![]()
![]()
Heb jullie allemaal apart genoemd
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:11 schreef Kally het volgende:
![]()
Van CDA meer verwacht?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:12 schreef gomi het volgende:
vvd, valt me toch beetje tegen tbh. cda had ik ook meer van verwacht
Dat is wel weer waar natuurlijkquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:07 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het zal wel goedkomen, de VVD'ers moesten natuurlijk gewoon werken vandaag dus stemden laat.
Ze moest vreselijk lachenquote:
En herkende ze me nog?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:11 schreef Kally het volgende:
![]()
Bij welke namen keek ze het meest op?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:11 schreef Kally het volgende:
![]()
lage peiling en dan dat mensen in t stemhokje toch maar weer vertrouwd stemmen. dat idee.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Van CDA meer verwacht?
Na vanavond is Balkie weg
Hoe kan ze jou nou vergetenquote:
Laysa, want die kent ze met een andere naamquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Bij welke namen keek ze het meest op?
De tijd zal het lerenquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:15 schreef -Vaduz- het volgende:
(4 jaar geloof ik niet in)
yups, maar ook dom van balkenende zelf. die had dat zelf ook moeten inzien.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Echt dom van CDA om Balkie weer te laten prutsen. Nu moeten ze een paar jaar brommen. (4 jaar geloof ik niet in)
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Laysa, want die kent ze met een andere naam![]()
En van die van mij
Ik heb het niet gevraagdquote:
Koentjequote:
Ik neem geen risico meer met der, straks breekt ze de andere arm ook nogquote:
Haha, prachtig.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Laysa, want die kent ze met een andere naam![]()
En van die van mij
da's behoorlijk wat, ging het zo hard?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik neem geen risico meer met der, straks breekt ze de andere arm ook nog![]()
Hij zat er 2 cm. naast trouwens
Auw auwquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik neem geen risico meer met der, straks breekt ze de andere arm ook nog![]()
Hij zat er 2 cm. naast trouwens
Ze viel bovenop die armquote:
Ik heb static een idioot genoemd.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:22 schreef Koen66 het volgende:
Heb ik nog wat leukigheden, sappige roddels of andere wetenswaardigheden gemist vandaag?
Ben alleen thuis nu dus dat gaat primaquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hee! Gaat het thuis alweer wat beter?
Ik wilde zeggen dat dat logisch was, maar ben ooit op mijn hoofd gevallen en had toen 2 armen gebrokenquote:
Owee... Toch wat fout gegaan, gevaarlijke bezigheid, klussenquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:27 schreef D. het volgende:
[..]
Kally's moeder, toen ze bij Kally aan het klussen was
Jij bent niet logisch, dus dit is logisch bij jou.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:26 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen dat dat logisch was, maar ben ooit op mijn hoofd gevallen en had toen 2 armen gebroken
Dan zit er iets niet helemaal goedquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:28 schreef Kally het volgende:
Mijn moeder![]()
ik kan niet meer quoten, ben mijn invoeren en preview knoppen kwijt
Uitzetten in opties en weer aanzetten? Had ik ook een keer....quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:28 schreef Kally het volgende:
Mijn moeder![]()
ik denk dat Danny bezig is, ik was de knopjes net ook kwijt...quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:28 schreef Kally het volgende:
Mijn moeder![]()
Danny heeft het op Kally gemunt?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik denk dat Danny bezig is, ik was de knopjes net ook kwijt...
En op mij.quote:
Probeer anders eens de Silver layout?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:36 schreef Kally het volgende:
Ik heb alleen een volg topic knop, helemaal onder het tekstveld door
Met een andere layout lukt het welquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Danny moet van Kally afblijven.![]()
Kally is van ons.
GMTAquote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:37 schreef Bellatrix het volgende:
Geest van Danny waart hier rond.
Hij deed heul niks meerquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:38 schreef gomi het volgende:
ik heb dat ook weleens ga dan als een gek refreshen en soms is dan ineens alles weer terug.
ws gewoon meer geluk dan wijsheid
dat van die layout ga ik nu iig wel onthouden voor de volgende keer. werkt sneller dan f5 f5 f5quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij deed heul niks meer![]()
En nu moet ik even wennen aan die ander layout
Ik had bagger, nu silver ach dan maar zoquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:38 schreef Koen66 het volgende:
Vaag, ik heb geen enkel probleem..... Welke layout gebruik je Kally?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:39 schreef gomi het volgende:
[..]
dat van die layout ga ik nu iig wel onthouden voor de volgende keer. werkt sneller dan f5 f5 f5
quote:
Nog waziger, niks mis met Bagger hierquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik had bagger, nu silver ach dan maar zo
Silver is de goeistequote:Op woensdag 9 juni 2010 21:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik had bagger, nu silver ach dan maar zo
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nog waziger, niks mis met Bagger hier
Misschien worden leden een voor een aangepakt ofzo
Teveel vrede op Fok is ook niet goed hequote:Op woensdag 9 juni 2010 21:42 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Iedereen beweert dat ik braaf en lief ben enzo, waarom word ik aangepakt dan
ze beginnen met wat zij ms als makkelijker target zien?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:42 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Misschien ben jij wel liefquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:42 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Behoorlijk irritant ookquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:43 schreef crv het volgende:
Nu ook maar een andere layout en ze zijn weer terug. maar in andere forums deed ie het wel goed..... vreemd
Het verkeerde merk pc, heel aannemelijkquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Misschien ben jij wel liefmaar is je pc stout
en wordt nu gestraft?
Owquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:43 schreef gomi het volgende:
[..]
ze beginnen met wat zij ms als makkelijker target zien?
Is dat zo noemenswaardig?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb static een idioot genoemd.![]()
Benny stemt lijst 17
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |