Je gaat gewoon niet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb m'n enkel 2 weken geleden verstuikt. Nu is het weer goed, maar ik mis overduidelijk de 2 weken aan trainingsarbeid.
Eigenlijk zou static geband moeten worden voor die laatste opmerking, wat een venijn zegquote:Op woensdag 9 juni 2010 @ 20:22 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee. Ik zou het alleen sowieso niet doen, zou niet goed zijn daar nu een rel te beginnen.
Heb je ookquote:
quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die idioot heeft toch geen enkele macht binnen FOK! behalve topics sluiten zoals elke moderator kan.
Geband om 'bullshit'quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:24 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Eigenlijk zou static geband moeten worden voor die laatste opmerking, wat een venijn zeg.
quote:
Eh nee, die daar boven.quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
ow en nu ik zo'n nieuw onhanding ding krijg mag ik op tassenjacht om er toch nog een beetje fatsoenlijk bij te lopen....hoe goed is dat excuus dan
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:15 schreef Bellatrix het volgende:
Kun je geband worden als je een mod een idioot noemt?
Dat mag ook wel...quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Laat me even rustig afscheid nemen van het meedoe-idee.
Lijkt me wel spannend hoor, zo geband worden.quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lijkt me wel spannend hoor, zo geband worden.![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lijkt me wel spannend hoor, zo geband worden.![]()
Heb jij zoveel bans gehad dan?quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Mij haal je toch niet in qua bantijd. Dus laat maar mooi.
48 uur de coffeeshop in natuurlijk, duhhhquote:
Nou ik zou eerst een leven zoeken, en dan zou ik waarschijnlijk in mezelf gaan snijden en elke keer als ik mijn gezicht zou zien zou ik in de spiegel slaan en ik zou mijn handen afhakken en ritueel verbranden en dan zouden die 48 uur wel weer voorbij zijn.quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:15 schreef Bellatrix het volgende:
Kun je geband worden als je een mod een idioot noemt?
Wat had je gedaan?quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Gewoon een hele lange van een half jaar. Meer niet, geen heel dossier.
gezelligquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nou ik zou eerst een leven zoeken, en dan zou ik waarschijnlijk in mezelf gaan snijden en elke keer als ik mijn gezicht zou zien zou ik in de spiegel slaan en ik zou mijn handen afhakken en ritueel verbranden en dan zouden die 48 uur wel weer voorbij zijn.
Heb het al gedaan, maar hij komt hier toch niet geloof ik.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ze zijn er best streng op...
En ik vind het veel te gezellig dat je er bent, dus niet doen
Mietjequote:Op woensdag 9 juni 2010 20:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nou ik zou eerst een leven zoeken, en dan zou ik waarschijnlijk in mezelf gaan snijden en elke keer als ik mijn gezicht zou zien zou ik in de spiegel slaan en ik zou mijn handen afhakken en ritueel verbranden en dan zouden die 48 uur wel weer voorbij zijn.
Steun betuigen aan medemods die ik niet kende, ik had het staken iets te ludiek ingezien.quote:
Die hebben we hier niet..quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:31 schreef Kally het volgende:
[..]
48 uur de coffeeshop in natuurlijk, duhhh
Zijn daar überhaupt statistieken vanquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Mij haal je toch niet in qua bantijd. Dus laat maar mooi.
Je handen afhakken?quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat kost maar een uurtjequote:Op woensdag 9 juni 2010 20:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
WTF?quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Steun betuigen aan medemods die ik niet kende, ik had het staken iets te ludiek ingezien.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die hebben we hier niet..ken wel iemand met planten in de tuin dus daar mee even heen gaan.
Ah, de stakingquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Steun betuigen aan medemods die ik niet kende, ik had het staken iets te ludiek ingezien.
ehm, je kan ermee doorquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Vind je Lot nou ook een knappe vrouw, Benny?
Heb je groene vingers?quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die hebben we hier niet..ken wel iemand met planten in de tuin dus daar mee even heen gaan.
bij ons in de buurt heeft iedereen planten in de tuinquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Van het PM schandaal?quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Na het geroken te hebben welquote:
Die Flora en Fauna modjes, iets met logs en weet ik veel wat. Ik wist er niets van, maar ik werd wel als bedreiging gezien. Dus toen ben ik het klooster ingegaan en heb ik m'n zonden daar weg laten bidden.quote:
Wat een onzin Sym, voor idioot krijg je geen ban.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ze zijn er best streng op...
En ik vind het veel te gezellig dat je er bent, dus niet doen
Ik had het over narcissen, natuurlijk. Wat denken jullie wel niet van me.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:37 schreef D. het volgende:
[..]
bij ons in de buurt heeft iedereen planten in de tuin
Of doel je op specifieke planten?
Daar hou ik wel van.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die Flora en Fauna modjes, iets met logs en weet ik veel wat. Ik wist er niets van, maar ik werd wel als bedreiging gezien. Dus toen ben ik het klooster ingegaan en heb ik m'n zonden daar weg laten bidden.
maar daar ben je beetje laat voor.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik had het over narcissen, natuurlijk. Wat denken jullie wel niet van me.![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die Flora en Fauna modjes, iets met logs en weet ik veel wat. Ik wist er niets van, maar ik werd wel als bedreiging gezien. Dus toen ben ik het klooster ingegaan en heb ik m'n zonden daar weg laten bidden.
Narcissen zijn bloemen, geen plantenquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik had het over narcissen, natuurlijk. Wat denken jullie wel niet van me.![]()
Ik heb nog de geniale note "Nooit meer crew!" meegekregen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Daar hou ik wel van.Maar een half jaar.
Heul niet, ik ben te braaf weet je nogquote:
Mjaa, ik word er wel een beetje egoistisch van. En ik begin op mezelf te geilen, maar verder.quote:
Zo denk ik ook. Ik vind haar wel erg stoer.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
ehm, je kan ermee door
Niet bepaald lelijk, maar echt knap...?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb nog de geniale note "Nooit meer crew!" meegekregen.
En daar een half jaar voor?quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik moet er dus ook maar eens aan beginnen, klinkt goed.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mjaa, ik word er wel een beetje egoistisch van. En ik begin op mezelf te geilen, maar verder.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zo denk ik ook. Ik vind haar wel erg stoer.
Stuk of 15 meen ik.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
En daar een half jaar voor?
Lijkt me niet dat je de enige was met zo'n lange ban?
Ik las iets over crewbashen, daar reageerde ik eigenlijk op.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:39 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Wat een onzin Sym, voor idioot krijg je geen ban.
gelukkig was nooit meer erg relatief....quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb nog de geniale note "Nooit meer crew!" meegekregen.
Dus ik mag jullie een idioot noemen?quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:39 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Wat een onzin Sym, voor idioot krijg je geen ban.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pfwe...gelukkig maar....kan ze mooi morgen toch de kat wegbrengenquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:44 schreef Kally het volgende:
Oke broer belt net, het is een mooie breuk, gaat gips om, ze is bijna klaar, ze kan alweer grapjes maken en lachen
Jeejquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:44 schreef Kally het volgende:
Oke broer belt net, het is een mooie breuk, gaat gips om, ze is bijna klaar, ze kan alweer grapjes maken en lachen
Een Bugs Bunny boxer?quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zit hier in m'n boxer achter de pc, nog aan het afkoelen van de warme douche.
Inderdaad.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gelukkig was nooit meer erg relatief....
Mooi zoquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:44 schreef Kally het volgende:
Uhhh, ze mag niet autorijdenquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Pfwe...gelukkig maar....kan ze mooi morgen toch de kat wegbrengen![]()
![]()
Haha nee. Eentje van Cavello. De gabberaars onder jullie moeten het merk nog wel kennen.quote:
Inclusief wortel.quote:
Spannendquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zit hier in m'n boxer achter de pc, nog aan het afkoelen van de warme douche.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Inclusief wortel.Sorry moest hem inkoppen.
Een mooie breukquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:44 schreef Kally het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik heb voor het eerst gestemd net![]()
Ik doe het voor een goed doel, als ik straks geband ben en jullie fijn in het nieuwe forum kletsen, denk nog eens aan mijquote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:49 schreef PatriQue89 het volgende:
Kallyy.. vervelend voor je moederGeef d'r maar een dikke
van me!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik heb voor het eerst gestemd net![]()
Tnx Kittykat
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
dat forum moet dan maar Fir hetenquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik doe het voor een goed doel, als ik straks geband ben en jullie fijn in het nieuwe forum kletsen, denk nog eens aan mij?
Zo ver zal het niet komenquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik doe het voor een goed doel, als ik straks geband ben en jullie fijn in het nieuwe forum kletsen, denk nog eens aan mij?
We wachten dan met open armen op jequote:Op woensdag 9 juni 2010 20:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Sssst!quote:
Static is toch zo'n mannetje dat snel op zijn tenen is getrapt hoorde ik?quote:
gelukkig maarquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:44 schreef Kally het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |