Niet eens?quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mij vroegen ze heul niet naar mn naam...
Ik heb nog niet definitief de knoop doorgehakt. Maar de hele situatie is wel jammer ja. Had me er wel op verheugd, maar dit zal snel 'self destruction' zijn. Niet de bedoeling.quote:
Ik kreegt ooit een week ban van Danny zelf omdat ik hem een dictator noemde.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:15 schreef Bellatrix het volgende:
Kun je geband worden als je een mod een idioot noemt?
Jaquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:15 schreef Bellatrix het volgende:
Vrijheids van meningsuiting bestaat dus niet op FOK! Had ik eigenlijk ook wel kunnen verwachten.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kreegt ooit een week ban van Danny zelf omdat ik hem een dictator noemde.
Modbashing is idd verboden.
Nou ja dat weet ik niet, als je wel gaat heb je kans dat het bij jou ook weer terug naar af isquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb nog niet definitief de knoop doorgehakt. Maar de hele situatie is wel jammer ja. Had me er wel op verheugd, maar dit zal snel 'self destruction' zijn. Niet de bedoeling.
Maar goed, dit staat in geen verhouding met die lieve moeder van Kally met een gebroken arm.
Juistquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Vrijheids van meningsuiting bestaat dus niet op FOK! Had ik eigenlijk ook wel kunnen verwachten.
Andersom mag wel. Dus je kunt ook eerst mod worden en het dan doenquote:Op woensdag 9 juni 2010 @ 20:15 schreef Bellatrix het volgende:
Een mening mag welquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Vrijheids van meningsuiting bestaat dus niet op FOK! Had ik eigenlijk ook wel kunnen verwachten.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kreegt ooit een week ban van Danny zelf omdat ik hem een dictator noemde.
Modbashing is idd verboden.
Eerder kon ik dit op routine. Nu kom ik erachter dat dat zelfs niet meer lukt. Je hebt gelijk en ik denk dat ik maar eens heel snel moet beslissen niet te gaan.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja dat weet ik niet, als je wel gaat heb je kans dat het bij jou ook weer terug naar af is
Dat wist ik ja, dat schandaal.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Juist
Maar kijk uit ze lezen overal mee.
Zelfs je PM kunnen ze lezen.
wat heb je eigenlijk aan je enkel?quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Eerder kon ik dit op routine. Nu kom ik erachter dat dat zelfs niet meer lukt. Je hebt gelijk en ik denk dat ik maar eens heel snel moet beslissen niet te gaan.
Nee. Ik zou het alleen sowieso niet doen, zou niet goed zijn daar nu een rel te beginnen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:15 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb m'n enkel 2 weken geleden verstuikt. Nu is het weer goed, maar ik mis overduidelijk de 2 weken aan trainingsarbeid.quote:
Nja, het is wel vervelendquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb nog niet definitief de knoop doorgehakt. Maar de hele situatie is wel jammer ja. Had me er wel op verheugd, maar dit zal snel 'self destruction' zijn. Niet de bedoeling.
Maar goed, dit staat in geen verhouding met die lieve moeder van Kally met een gebroken arm.
Doe ik dat voortaan.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:20 schreef D. het volgende:
[..]
Een mening mag wel
'Jij bent een idioot' mag niet, maar 'ik vind jou een idioot' weer wel
Iddquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar dan zit er ook wel een verschil tussen een dictator en een idioot
Omdat ze het hier net zeiquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:22 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee. Ik zou het alleen sowieso niet doen, zou niet goed zijn daar nu een rel te beginnen.
ah k. gewoon weer lekker rustig opbouwen dan. veel beter dan ineens teveel willen doen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb m'n enkel 2 weken geleden verstuikt. Nu is het weer goed, maar ik mis overduidelijk de 2 weken aan trainingsarbeid.
Tja op langere termijn lijkt dat me verstandig jaquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Eerder kon ik dit op routine. Nu kom ik erachter dat dat zelfs niet meer lukt. Je hebt gelijk en ik denk dat ik maar eens heel snel moet beslissen niet te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |