Je gaat gewoon niet.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb m'n enkel 2 weken geleden verstuikt. Nu is het weer goed, maar ik mis overduidelijk de 2 weken aan trainingsarbeid.
Eigenlijk zou static geband moeten worden voor die laatste opmerking, wat een venijn zegquote:Op woensdag 9 juni 2010 @ 20:22 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee. Ik zou het alleen sowieso niet doen, zou niet goed zijn daar nu een rel te beginnen.
Heb je ookquote:
quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die idioot heeft toch geen enkele macht binnen FOK! behalve topics sluiten zoals elke moderator kan.
Geband om 'bullshit'quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:24 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Eigenlijk zou static geband moeten worden voor die laatste opmerking, wat een venijn zeg.
quote:
Eh nee, die daar boven.quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
ow en nu ik zo'n nieuw onhanding ding krijg mag ik op tassenjacht om er toch nog een beetje fatsoenlijk bij te lopen....hoe goed is dat excuus dan
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:15 schreef Bellatrix het volgende:
Kun je geband worden als je een mod een idioot noemt?
Dat mag ook wel...quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Laat me even rustig afscheid nemen van het meedoe-idee.
Lijkt me wel spannend hoor, zo geband worden.quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lijkt me wel spannend hoor, zo geband worden.![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lijkt me wel spannend hoor, zo geband worden.![]()
Heb jij zoveel bans gehad dan?quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Mij haal je toch niet in qua bantijd. Dus laat maar mooi.
48 uur de coffeeshop in natuurlijk, duhhhquote:
Nou ik zou eerst een leven zoeken, en dan zou ik waarschijnlijk in mezelf gaan snijden en elke keer als ik mijn gezicht zou zien zou ik in de spiegel slaan en ik zou mijn handen afhakken en ritueel verbranden en dan zouden die 48 uur wel weer voorbij zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |