Ik heb static een idioot genoemd.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:22 schreef Koen66 het volgende:
Heb ik nog wat leukigheden, sappige roddels of andere wetenswaardigheden gemist vandaag?
Ben alleen thuis nu dus dat gaat primaquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hee! Gaat het thuis alweer wat beter?
Ik wilde zeggen dat dat logisch was, maar ben ooit op mijn hoofd gevallen en had toen 2 armen gebrokenquote:
Owee... Toch wat fout gegaan, gevaarlijke bezigheid, klussenquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:27 schreef D. het volgende:
[..]
Kally's moeder, toen ze bij Kally aan het klussen was
Jij bent niet logisch, dus dit is logisch bij jou.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:26 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen dat dat logisch was, maar ben ooit op mijn hoofd gevallen en had toen 2 armen gebroken
Dan zit er iets niet helemaal goedquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:28 schreef Kally het volgende:
Mijn moeder![]()
ik kan niet meer quoten, ben mijn invoeren en preview knoppen kwijt
Uitzetten in opties en weer aanzetten? Had ik ook een keer....quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:28 schreef Kally het volgende:
Mijn moeder![]()
ik denk dat Danny bezig is, ik was de knopjes net ook kwijt...quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:28 schreef Kally het volgende:
Mijn moeder![]()
Danny heeft het op Kally gemunt?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik denk dat Danny bezig is, ik was de knopjes net ook kwijt...
En op mij.quote:
Probeer anders eens de Silver layout?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:36 schreef Kally het volgende:
Ik heb alleen een volg topic knop, helemaal onder het tekstveld door
Met een andere layout lukt het welquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Danny moet van Kally afblijven.![]()
Kally is van ons.
GMTAquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |