quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:37 schreef Bellatrix het volgende:
Geest van Danny waart hier rond.
Hij deed heul niks meerquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:38 schreef gomi het volgende:
ik heb dat ook weleens ga dan als een gek refreshen en soms is dan ineens alles weer terug.
ws gewoon meer geluk dan wijsheid
dat van die layout ga ik nu iig wel onthouden voor de volgende keer. werkt sneller dan f5 f5 f5quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij deed heul niks meer![]()
En nu moet ik even wennen aan die ander layout
Ik had bagger, nu silver ach dan maar zoquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:38 schreef Koen66 het volgende:
Vaag, ik heb geen enkel probleem..... Welke layout gebruik je Kally?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:39 schreef gomi het volgende:
[..]
dat van die layout ga ik nu iig wel onthouden voor de volgende keer. werkt sneller dan f5 f5 f5
quote:
Nog waziger, niks mis met Bagger hierquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik had bagger, nu silver ach dan maar zo
Silver is de goeistequote:Op woensdag 9 juni 2010 21:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik had bagger, nu silver ach dan maar zo
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nog waziger, niks mis met Bagger hier
Misschien worden leden een voor een aangepakt ofzo
Teveel vrede op Fok is ook niet goed hequote:Op woensdag 9 juni 2010 21:42 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Iedereen beweert dat ik braaf en lief ben enzo, waarom word ik aangepakt dan
ze beginnen met wat zij ms als makkelijker target zien?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:42 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Misschien ben jij wel liefquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:42 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Behoorlijk irritant ookquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:43 schreef crv het volgende:
Nu ook maar een andere layout en ze zijn weer terug. maar in andere forums deed ie het wel goed..... vreemd
Het verkeerde merk pc, heel aannemelijkquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Misschien ben jij wel liefmaar is je pc stout
en wordt nu gestraft?
Owquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:43 schreef gomi het volgende:
[..]
ze beginnen met wat zij ms als makkelijker target zien?
Is dat zo noemenswaardig?quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb static een idioot genoemd.![]()
Benny stemt lijst 17
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |