Oh, de meeste mensen deugen niet hoor.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik vind het vooral deprimerend dat zoveel mensen de PVV een goed idee vinden eigenlijk! Dat ze in de praktijk weinig zullen kunnen weet ik wel, maar ik vind het best wel erg dat zoveel Nederlanders zo denken, eigenlijk. Het is hun goed recht, en democratie enzo, maar toch
Ik was 'm al heel lang zat, dus ik ben er echt niet rouwig om. Integendeel.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Hij had al gezegd dat ie niet in de kamer wilde, maar nu opstappen is eigenlijk wel lullig als ie het toch al van plan was.
Wel voor degenen die op m gestemd hebben!quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik was 'm al heel lang zat, dus ik ben er echt niet rouwig om. Integendeel.
Daar had ik het net over met mijn ouders, ik vind dat een beetje een eng idee eigenlijk, juist omdat veel mensen denk ik helemaal geen idee hebben. Het was allemaal zo'n stemmingmakerij en dat er dan mensen voor vallen...quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik vind het vooral deprimerend dat zoveel mensen de PVV een goed idee vinden eigenlijk! Dat ze in de praktijk weinig zullen kunnen weet ik wel, maar ik vind het best wel erg dat zoveel Nederlanders zo denken, eigenlijk. Het is hun goed recht, en democratie enzo, maar toch
Ik weet niet zeker wat de strekking van deze post is - sarcastisch, bitter of realistisch, maar ik ga denk ik voor het laatste!quote:
Ja datte! Het boze-menigte-torches-and-pitchforks-idee!quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:51 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Daar had ik het net over met mijn ouders, ik vind dat een beetje een eng idee eigenlijk, juist omdat veel mensen denk ik helemaal geen idee hebben. Het was allemaal zo'n stemmingmakerij en dat er dan mensen voor vallen...
Laten we hopen van wel. Bij nog 4 jaren in de oppositie zal de PVV alleen nog maar meer garen spinnen. Doodknuffelen die engerds.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:54 schreef Viking84 het volgende:
Jongeeeeeeeeens, er kómt geen kabinet met de PVV.
Of een aanslag op zijn leven, zie Fortuyn.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:54 schreef Merel het volgende:
Ik vraag me vooral af wanneer de eerste grote aanslag in NL gaat plaatsvinden als de PVV ook echt zou gaan regeren. Daar worden extremisten/terroristen niet blij van.
Daar zit ik net op te googlenquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:58 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd naar die vrouw van Wilders.
Precies! In het kabinet en get it over with.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:56 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Laten we hopen van wel. Bij nog 4 jaren in de oppositie zal de PVV alleen nog maar meer garen spinnen. Doodknuffelen die engerds.
Hopen dat niemand dat in zijn hoofd haalt. Je mag het dan met hem oneens zijn, als je iemand dood vanwege zijn opinie dan ben je nog veel erger dan Wilders zelf.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Of een aanslag op zijn leven, zie Fortuyn.
Hij wordt al constant bedreigd, da's niks nieuws. Maar een groot deel van NL heeft nu wel gezegd achter hem te staan, en dat vormt toch ook het imago van NL naar het buitenland. Ben benieuwd wat buitenlandse pers hier bijvoorbeeld morgen over schrijft.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Of een aanslag op zijn leven, zie Fortuyn.
Klopt. Maar ik acht het helaas niet ondenkbaar.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hopen dat niemand dat in zijn hoofd haalt. Je mag het dan met hem oneens zijn, als je iemand dood vanwege zijn opinie dan ben je nog veel erger dan Wilders zelf.
Ik heb volgens mij wel eens een foto van haar gezien.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:59 schreef neen het volgende:
Je kan googlen wat je wil maar die zul je niet vinden.
Lijkt wel een fanatieke supporterskern bij een voetbalclub
Volgens mij is ze donkerder.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:00 schreef Viking84 het volgende:
Volgens mij is dit de vrouw van Wilders.
Het is haar idd niet (de dame op de foto is een Hongaarse politica).quote:
Ik had al gekeken op bbc idd. Stond vooral veel over Rutte.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:59 schreef Merel het volgende:
[..]
Hij wordt al constant bedreigd, da's niks nieuws. Maar een groot deel van NL heeft nu wel gezegd achter hem te staan, en dat vormt toch ook het imago van NL naar het buitenland. Ben benieuwd wat buitenlandse pers hier bijvoorbeeld morgen over schrijft.
Hahaha, ja de grappenmaker.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:03 schreef anna82 het volgende:
Zei Geert Peerdesteert nou echt dat zijn partij staat voor hoop en optimisme?
Dat ja. En dan kunnen we wel denken dat we zo ontwikkeld zijn enzo maar dat verandert volgens mij nooitquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja datte! [b]Het boze-menigte-torches-and-pitchforks-idee![/b[
Paul Gilroy zei ook iets wat erg waar is mijns inziens: iets in de trant van, we leven niet in de tijd van migratie, maar van racisme. Voorbeeld van zijn casus was de tweede generatie migrant die nooit gemigreerd is, maar toch wordt gezien als buitenstaander, vreemdeling. En dit zijn dan toch veelal de niet-blanken die met die issues te maken krijgen.
Shit, net die speech van Wilders gemist, maar ho ho ho! Denk jij dat ik een volgeling van Wilders benquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:56 schreef Tinkepink het volgende:
![]()
Die speech van Wilders. Het spijt met als ik je kwets Noukjeee, maar ik vind het echt heel erg dat hij zo veel volgelingen heeft.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:11 schreef Noukjee het volgende:
[..]
Shit, net die speech van Wilders gemist, maar ho ho ho! Denk jij dat ik een volgeling van Wilders ben? want dat is echt niet zo! Heb ook niet eens op de PVV gestemd!
Que?quote:
Alle users die niet de baggerlayout gebruiken hebben een plaatje van een dinoquote:
achter hun naam staan
Euh, ik dacht dat ik het niet zag omdat ik niet de nieuwe layout heb dus had ik die even aangezet. Maar nu ben ik weer terug bij mijn geliefde fokforum_darkquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:20 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik zie bij sigme heul geen dino!
ik inderdaadquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:51 schreef Tinkepink het volgende:
Wie zocht er ookal weer woonruimte in Amsterdam? Een van mijn oud-schoolgenoten heeft schijnbaar iets te huur: 3 kamer appartement in de buurt van de Sloterplas.
ja winst, maar ja... nog niet DE grote winnaar hoop ik.. morgen de uitslag, als hij echt heeft gewonnen ga k huilen... ik had gelijk in paniek een vriendin gebeldquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Perruche, ... je vriendje maakte geen grapje. PVV groter dan CDA. Dat mag je met recht winst noemen. Helaas.
Nouja, reken er maar wel op. Overal van zo'n 13% naar 30+% bijna overal...quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:30 schreef Perruche het volgende:
[..]
ja winst, maar ja... nog niet DE grote winnaar hoop ik.. morgen de uitslag, als hij echt heeft gewonnen ga k huilen... ik had gelijk in paniek een vriendin gebeld
Ik doe toch maar met je mee! Morgen om 7uur gaat de wekker weer en hele dag werkenquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ga nu in ieder geval wel slapen - de rest zie ik morgen wel![]()
Trusten!
Dat merkte ik ook al opquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:03 schreef anna82 het volgende:
Zei Geert Peerdesteert nou echt dat zijn partij staat voor hoop en optimisme?
quote:Filodeegpakketje gevuld met walnoten, dadels, peer, gorgonzola en brie geserveerd met een tapenade van feta, cashewnoten en rucola.
toevallig een congres in ede?quote:Op donderdag 10 juni 2010 06:53 schreef _Calimero_ het volgende:
Vandaag:
O: 3 crackers (kaas, pindakaas, jam)
?
?
?
Ik heb een congres en eten wordt verzorgd geloof ik
Pols en scheenbeen waren 'gelukkig' al brak voor dit alles begon. Anders had ik zeker een verband vermoed. Scheenbeenproblemen worden hoogstwaarschijnlijk veroorzaakt door licht hypermobiele enkels volgens de fysio, dus wellicht dat al mijn gewrichten wat hypermobiel zijn? Of hoeft dat niet per se? XM, weet jij hier meer over? Stress zal niet echt helpen neem ik aan. Schouder is nu overigens weer een stuk beter, slaap + spierbalsem heeft geholpenquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Het is zwaar als jij lichamelijk instort. En natuurlijk heb je weinig keuze, het is je moeder, het moet gedaan worden. Ik hoop dat het nog lang duurt voordat (een van) mijn ouders plots zo hulpbehoevend worden. Mijn alleenstaande moeder is nog vief gelukkig, mijn vader heeft een jonge vriendin (nou ja, 53 dan).
quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ze hangen! M'n gordijnen hangen!.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heldin!quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ben je nou boos.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Thanks!.
Lienekien..
Maria, wat leuk! Wel een foto showen hè! Ik ben benieuwd hoe je het vindt!
Oh nee, ik vergat de knipoog-PI.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |