ik inderdaadquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:51 schreef Tinkepink het volgende:
Wie zocht er ookal weer woonruimte in Amsterdam? Een van mijn oud-schoolgenoten heeft schijnbaar iets te huur: 3 kamer appartement in de buurt van de Sloterplas.
ja winst, maar ja... nog niet DE grote winnaar hoop ik.. morgen de uitslag, als hij echt heeft gewonnen ga k huilen... ik had gelijk in paniek een vriendin gebeldquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Perruche, ... je vriendje maakte geen grapje. PVV groter dan CDA. Dat mag je met recht winst noemen. Helaas.
Nouja, reken er maar wel op. Overal van zo'n 13% naar 30+% bijna overal...quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:30 schreef Perruche het volgende:
[..]
ja winst, maar ja... nog niet DE grote winnaar hoop ik.. morgen de uitslag, als hij echt heeft gewonnen ga k huilen... ik had gelijk in paniek een vriendin gebeld
Ik doe toch maar met je mee! Morgen om 7uur gaat de wekker weer en hele dag werkenquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ga nu in ieder geval wel slapen - de rest zie ik morgen wel![]()
Trusten!
Dat merkte ik ook al opquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:03 schreef anna82 het volgende:
Zei Geert Peerdesteert nou echt dat zijn partij staat voor hoop en optimisme?
quote:Filodeegpakketje gevuld met walnoten, dadels, peer, gorgonzola en brie geserveerd met een tapenade van feta, cashewnoten en rucola.
toevallig een congres in ede?quote:Op donderdag 10 juni 2010 06:53 schreef _Calimero_ het volgende:
Vandaag:
O: 3 crackers (kaas, pindakaas, jam)
?
?
?
Ik heb een congres en eten wordt verzorgd geloof ik
Pols en scheenbeen waren 'gelukkig' al brak voor dit alles begon. Anders had ik zeker een verband vermoed. Scheenbeenproblemen worden hoogstwaarschijnlijk veroorzaakt door licht hypermobiele enkels volgens de fysio, dus wellicht dat al mijn gewrichten wat hypermobiel zijn? Of hoeft dat niet per se? XM, weet jij hier meer over? Stress zal niet echt helpen neem ik aan. Schouder is nu overigens weer een stuk beter, slaap + spierbalsem heeft geholpenquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Het is zwaar als jij lichamelijk instort. En natuurlijk heb je weinig keuze, het is je moeder, het moet gedaan worden. Ik hoop dat het nog lang duurt voordat (een van) mijn ouders plots zo hulpbehoevend worden. Mijn alleenstaande moeder is nog vief gelukkig, mijn vader heeft een jonge vriendin (nou ja, 53 dan).
quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ze hangen! M'n gordijnen hangen!.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heldin!quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ben je nou boos.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Thanks!.
Lienekien..
Maria, wat leuk! Wel een foto showen hè! Ik ben benieuwd hoe je het vindt!
Oh nee, ik vergat de knipoog-PI.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |