quote:
wtf, ga weg uit mijn topic links tuig!!!quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
euhm ik geloof dat de aarde 2000 jaar bestaat en dino'sgeloof jij dat serieus??
_!!
Inderdaad, die skeletten zijn door god gecreëerd om de mens te misleiden.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
euhm ik geloof dat de aarde 20006000 jaar bestaat en dino'sgeloof jij dat serieus??
_!!
door niet een bagger lay-out te hebbenquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:23 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik wil ook een dino GvD waar krijg je ze?
skeletten van steenquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:25 schreef mstx het volgende:
[..]
Inderdaad, die skeletten zijn door god gecreëerd om de mens te misleiden.
Last time I checked... Gast, nou enquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
skeletten van steenlast time i checked zijn botten niet van steen
Dan kan je toch beter helemaal geen nep skeletten creëren?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:25 schreef mstx het volgende:
[..]
Inderdaad, die skeletten zijn door god gecreëerd om de mens te misleiden.
Ja.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:46 schreef EvanStone het volgende:
Heb ik 'm ook aangezien ik de fok_silver layout gebruik?
precies, man-madequote:Op woensdag 9 juni 2010 23:45 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Dan kan je toch beter helemaal geen nep skeletten creëren?
als je een andere layout gebruikt dan bagger zien anderen de dino bij jouquote:Op donderdag 10 juni 2010 09:23 schreef Garisson72 het volgende:
Ik snap niks van dat dino-fenomeen ineens. Waar dienen ze voor? Waar slaat het op? Krijg ik er ook één? Wanneer? En waarom dan? Wat moet ik hem dan voeren? Kan die ook in een andere kleur? Of een ander merk dino?
Welk doel dient dat dan? De dino geeft aan dat ik baggerlayout heb, of zo? Wie is geholpen met die info?quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:38 schreef Salatrel het volgende:
als je een andere layout gebruikt dan bagger zien anderen de dino bij jou
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |