ik inderdaadquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:51 schreef Tinkepink het volgende:
Wie zocht er ookal weer woonruimte in Amsterdam? Een van mijn oud-schoolgenoten heeft schijnbaar iets te huur: 3 kamer appartement in de buurt van de Sloterplas.
ja winst, maar ja... nog niet DE grote winnaar hoop ik.. morgen de uitslag, als hij echt heeft gewonnen ga k huilen... ik had gelijk in paniek een vriendin gebeldquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Perruche, ... je vriendje maakte geen grapje. PVV groter dan CDA. Dat mag je met recht winst noemen. Helaas.
Nouja, reken er maar wel op. Overal van zo'n 13% naar 30+% bijna overal...quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:30 schreef Perruche het volgende:
[..]
ja winst, maar ja... nog niet DE grote winnaar hoop ik.. morgen de uitslag, als hij echt heeft gewonnen ga k huilen... ik had gelijk in paniek een vriendin gebeld
Ik doe toch maar met je mee! Morgen om 7uur gaat de wekker weer en hele dag werkenquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ga nu in ieder geval wel slapen - de rest zie ik morgen wel![]()
Trusten!
Dat merkte ik ook al opquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:03 schreef anna82 het volgende:
Zei Geert Peerdesteert nou echt dat zijn partij staat voor hoop en optimisme?
quote:Filodeegpakketje gevuld met walnoten, dadels, peer, gorgonzola en brie geserveerd met een tapenade van feta, cashewnoten en rucola.
toevallig een congres in ede?quote:Op donderdag 10 juni 2010 06:53 schreef _Calimero_ het volgende:
Vandaag:
O: 3 crackers (kaas, pindakaas, jam)
?
?
?
Ik heb een congres en eten wordt verzorgd geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |