Volgens mij is ze donkerder.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:00 schreef Viking84 het volgende:
Volgens mij is dit de vrouw van Wilders.
Het is haar idd niet (de dame op de foto is een Hongaarse politica).quote:
Ik had al gekeken op bbc idd. Stond vooral veel over Rutte.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:59 schreef Merel het volgende:
[..]
Hij wordt al constant bedreigd, da's niks nieuws. Maar een groot deel van NL heeft nu wel gezegd achter hem te staan, en dat vormt toch ook het imago van NL naar het buitenland. Ben benieuwd wat buitenlandse pers hier bijvoorbeeld morgen over schrijft.
Hahaha, ja de grappenmaker.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:03 schreef anna82 het volgende:
Zei Geert Peerdesteert nou echt dat zijn partij staat voor hoop en optimisme?
Dat ja. En dan kunnen we wel denken dat we zo ontwikkeld zijn enzo maar dat verandert volgens mij nooitquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja datte! [b]Het boze-menigte-torches-and-pitchforks-idee![/b[
Paul Gilroy zei ook iets wat erg waar is mijns inziens: iets in de trant van, we leven niet in de tijd van migratie, maar van racisme. Voorbeeld van zijn casus was de tweede generatie migrant die nooit gemigreerd is, maar toch wordt gezien als buitenstaander, vreemdeling. En dit zijn dan toch veelal de niet-blanken die met die issues te maken krijgen.
Shit, net die speech van Wilders gemist, maar ho ho ho! Denk jij dat ik een volgeling van Wilders benquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:56 schreef Tinkepink het volgende:
![]()
Die speech van Wilders. Het spijt met als ik je kwets Noukjeee, maar ik vind het echt heel erg dat hij zo veel volgelingen heeft.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:11 schreef Noukjee het volgende:
[..]
Shit, net die speech van Wilders gemist, maar ho ho ho! Denk jij dat ik een volgeling van Wilders ben? want dat is echt niet zo! Heb ook niet eens op de PVV gestemd!
Que?quote:
Alle users die niet de baggerlayout gebruiken hebben een plaatje van een dinoquote:
achter hun naam staan
Euh, ik dacht dat ik het niet zag omdat ik niet de nieuwe layout heb dus had ik die even aangezet. Maar nu ben ik weer terug bij mijn geliefde fokforum_darkquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:20 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik zie bij sigme heul geen dino!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |