Oh, de meeste mensen deugen niet hoor.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik vind het vooral deprimerend dat zoveel mensen de PVV een goed idee vinden eigenlijk! Dat ze in de praktijk weinig zullen kunnen weet ik wel, maar ik vind het best wel erg dat zoveel Nederlanders zo denken, eigenlijk. Het is hun goed recht, en democratie enzo, maar toch
Ik was 'm al heel lang zat, dus ik ben er echt niet rouwig om. Integendeel.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Hij had al gezegd dat ie niet in de kamer wilde, maar nu opstappen is eigenlijk wel lullig als ie het toch al van plan was.
Wel voor degenen die op m gestemd hebben!quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik was 'm al heel lang zat, dus ik ben er echt niet rouwig om. Integendeel.
Daar had ik het net over met mijn ouders, ik vind dat een beetje een eng idee eigenlijk, juist omdat veel mensen denk ik helemaal geen idee hebben. Het was allemaal zo'n stemmingmakerij en dat er dan mensen voor vallen...quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik vind het vooral deprimerend dat zoveel mensen de PVV een goed idee vinden eigenlijk! Dat ze in de praktijk weinig zullen kunnen weet ik wel, maar ik vind het best wel erg dat zoveel Nederlanders zo denken, eigenlijk. Het is hun goed recht, en democratie enzo, maar toch
Ik weet niet zeker wat de strekking van deze post is - sarcastisch, bitter of realistisch, maar ik ga denk ik voor het laatste!quote:
Ja datte! Het boze-menigte-torches-and-pitchforks-idee!quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:51 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Daar had ik het net over met mijn ouders, ik vind dat een beetje een eng idee eigenlijk, juist omdat veel mensen denk ik helemaal geen idee hebben. Het was allemaal zo'n stemmingmakerij en dat er dan mensen voor vallen...
Laten we hopen van wel. Bij nog 4 jaren in de oppositie zal de PVV alleen nog maar meer garen spinnen. Doodknuffelen die engerds.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:54 schreef Viking84 het volgende:
Jongeeeeeeeeens, er kómt geen kabinet met de PVV.
Of een aanslag op zijn leven, zie Fortuyn.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:54 schreef Merel het volgende:
Ik vraag me vooral af wanneer de eerste grote aanslag in NL gaat plaatsvinden als de PVV ook echt zou gaan regeren. Daar worden extremisten/terroristen niet blij van.
Daar zit ik net op te googlenquote:Op woensdag 9 juni 2010 22:58 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd naar die vrouw van Wilders.
Precies! In het kabinet en get it over with.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:56 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Laten we hopen van wel. Bij nog 4 jaren in de oppositie zal de PVV alleen nog maar meer garen spinnen. Doodknuffelen die engerds.
Hopen dat niemand dat in zijn hoofd haalt. Je mag het dan met hem oneens zijn, als je iemand dood vanwege zijn opinie dan ben je nog veel erger dan Wilders zelf.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Of een aanslag op zijn leven, zie Fortuyn.
Hij wordt al constant bedreigd, da's niks nieuws. Maar een groot deel van NL heeft nu wel gezegd achter hem te staan, en dat vormt toch ook het imago van NL naar het buitenland. Ben benieuwd wat buitenlandse pers hier bijvoorbeeld morgen over schrijft.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Of een aanslag op zijn leven, zie Fortuyn.
Klopt. Maar ik acht het helaas niet ondenkbaar.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hopen dat niemand dat in zijn hoofd haalt. Je mag het dan met hem oneens zijn, als je iemand dood vanwege zijn opinie dan ben je nog veel erger dan Wilders zelf.
Ik heb volgens mij wel eens een foto van haar gezien.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:59 schreef neen het volgende:
Je kan googlen wat je wil maar die zul je niet vinden.
Lijkt wel een fanatieke supporterskern bij een voetbalclub
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |