Grr, ik krijg net mail van m'n coach dat die twee leerlingen die vorige week een dikke onvoldoende kregen over mij geklaagd hebben

. Ze zeggen dat ze een onvoldoende hebben omdat ze geen uitleg hebben gekregen in de les, maar dat is hun eigen schuld, omdat ik een afspraak met hen had gemaakt dat ze hun werk op een bepaalde datum naar mij toe zouden sturen, zodat we het in de les konden bespreken. Maar ze stuurden niks op, want ze waren (allebei, uhuh, toevallig!) hun papieren kwijtgeraakt. Tja, dat vind ik toch echt hun eigen verantwoordelijkheid hoor. Ze zijn 18 jaar, dus dan mag je wel verwachten dat je iets zorgvuldiger en serieuzer met je schoolwerk om gaat. En anders kun je toch komen en om nieuwe papieren vragen? Echt, ik haat dat, zo'n lakse, onverantwoordelijke houding

. En één van die leerlingen levert überhaupt nooit iets in en doet niet serieus mee in de les, dus die heeft al helemaal geen recht op klagen.
Naja, morgen een gesprekje, begrijp ik, dus we zullen zien. Mijn coach staat iig achter mij

.