Ik lak sinds kort per merk, en dan ook nog op volgorde van aankoop, zo hoef ik nooit meer iets te veranderenquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb nagelwielen gekocht, maar nu ben ik al 3 dagen aan het bedenken of ik op kleur zal lakken, of per merk. Echt..alsof ik niets beters te doen heb
Die Orly Royal Navy is er bij TDquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:06 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan deze weeknee voor de voorraad maar goed is goed
Ik heb alles op volgorde van aankoop, want elke keer als ik dan een nieuw lakje heb moet hij weer ergens tussen, en zoals ik hier ergens las is nagellakremover niet goed voor de nagelwieltjesquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb nagelwielen gekocht, maar nu ben ik al 3 dagen aan het bedenken of ik op kleur zal lakken, of per merk. Echt..alsof ik niets beters te doen heb
idd... ik had van die nagelpalleten, maar ze zien er niet meer uit door de nagellak remover... ik ga dus weer wielen aanschaffen..quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb alles op volgorde van aankoop, want elke keer als ik dan een nieuw lakje heb moet hij weer ergens tussen, en zoals ik hier ergens las is nagellakremover niet goed voor de nagelwieltjeshet ziet er zo ook best grappig uit!
toch weer een voordeel dat ik nooit ongesteld wordtquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:30 schreef RenRen- het volgende:
Als ongesteldheid van invloed kan zijn op je nagellak, hoe het reageert op je huid, zou de pil dat ook kunnen hebben, zou ook kunnen verklaren waarom nagellak altijd zo achterlijk doet op mijn nagels.
Ik ook niet, maar ik heb wel een pil (Prikprikquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
toch weer een voordeel dat ik nooit ongesteld wordtalhoewle ik ook wel aardig wat last heb van dat rotspiraal
maar mijn nagels zijn goed
misschien komt het door je ui!quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik heb wel een pil (Prikprik) waar bijna niemand gebruik van maakt, dus echt een vergelijking heb k ook niet echt. Maar ALTIJD bladdert mijn nagellak heel makkelijk af, ook met een sticky topcoat. Dus die ga ik misschien maar wegdoen
Misschien een sticky basecoat proberenquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik heb wel een pil (Prikprik) waar bijna niemand gebruik van maakt, dus echt een vergelijking heb k ook niet echt. Maar ALTIJD bladdert mijn nagellak heel makkelijk af, ook met een sticky topcoat. Dus die ga ik misschien maar wegdoen
quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Misschien een sticky basecoat proberen
Ik denk dat dat het isquote:
SERIEUS???quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:55 schreef Debsterr het volgende:
Oh my god ik heb een mail van Transdesign dat je in de comments kunt flatraten en dat het dan goed komt ±X...
OMG NEEquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:55 schreef Debsterr het volgende:
Oh my god ik heb een mail van Transdesign dat je in de comments kunt flatraten en dat het dan goed komt ±X...
Nee,nee nee nee nee neequote:Op woensdag 9 juni 2010 18:56 schreef Stormqueen het volgende:
Debster. Kun je de mail hier even quoten?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:57 schreef Debsterr het volgende:
Ik ga lekker falen en nog wat OPI´s aanschaffen, fuck de untrieds.
Hi!
I just wanted to place an order, unfortunately I don't see the flatrate option anymore? Are you back to notifying with a comment and then sent the right amount through a paypal request? And how many could fit again in a flatrate?
Best regards, Debsterr (the Netherlands)
-------------------------------------------------------------------
Hi,
Yes. Write in the comment and don’t pay.
We’ll send you the money request.
Thank you,
Van
Ik denk zware omzetverliesquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:59 schreef RenRen- het volgende:
Waarom zouden ze van gedachten zijn veranderd, dat is dan het enige waar ik aan denk, en watvoor consequenties eraan vastzitten.
Ik ook, maar dat houdt toch niet in dat het postkantoor het daar opeens goed vindt dat er nagellak wordt verzonden?quote:
Niet ons probleemquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat houdt toch niet in dat het postkantoor het daar opeens goed vindt dat er nagellak wordt verzonden?
ik maak al lijstjequote:Op woensdag 9 juni 2010 19:11 schreef Debsterr het volgende:
Ik ga straks op mijn gemak bestellen(en wacht voor de zekerheid nog even de reactie af op m'n 2e mail, of het echt alleen $18,- is.)
omdat we een stel schapen van jewelste zijn zo te zienquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:11 schreef Debsterr het volgende:
Waarom heeft nooit iemand het gewoon geprobeerd?
Maar jij hebt ook geen groene uien die later vogeltjes blijken te zijn ...quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Van uien gaat mijn lak nooit peelen![]()
Klopt, meestal blijken het insectenquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Maar jij hebt ook geen groene uien die later vogeltjes blijken te zijn ...![]()
HE, wat?quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Maar jij hebt ook geen groene uien die later vogeltjes blijken te zijn ...![]()
RenRen-'s avatar, ik dacht eert dat het UI was totdat ik goed keekquote:
Dat is toch een vis die op z'n kop ligt?quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
RenRen-'s avatar, ik dacht eert dat het UI was totdat ik goed keek![]()
Laat maar ....![]()
ONTOPIC: Hoe staat het met TD!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Jij mag niet eten jij moet achter je mail blijven!quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:23 schreef Debsterr het volgende:
Haha dames dames, als ik een mail heb horen jullie het asap. Nu eerst zo even eten!
Zou je de reactie ook even hier kunnen melden? Je bent mijn heldinquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:11 schreef Debsterr het volgende:
Ik ga straks op mijn gemak bestellen(en wacht voor de zekerheid nog even de reactie af op m'n 2e mail, of het echt alleen $18,- is.)
Hhahahaha van ui naar vis naar vogelquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:23 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Dat is toch een vis die op z'n kop ligt?
*staart*
OMG O NEE dat is een vogeltje die iets eet![]()
![]()
ik dacht 8 lakjes?quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:46 schreef -ladybird- het volgende:
Ik voel mijn trasdesign ontmaagding eraan komen....
Meestal als ik online betaal met paypal vraagt hij automtisch mijn wachtwoord om in te loggen bij paypal en betaald hij meteen, of 1 stap na het inloggen, is dit het moment dat je de betaalprocedure afbreekt en op een mail met het juiste bedrag van TD wacht?
(hoeveel waren het er ook alweer voor 18 dollar verzendkosten, 9 stuks toch?)
9quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik dacht 8 lakjes?![]()
je moet gewoon nog niet gelijk betalen
Huh die heb ik jou toch gestuurd?quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Daar keek ik ook al naar maar TD heeft hem niet
Jaquote:
Ieh, wat is het toch rotzooi eigenlijkquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:52 schreef Stormqueen het volgende:
ik denk dat ik per direct stop met de herome kuur. Ik heb een soort gekke bloeduitstortingen onder een paar nagels
Ja, aan mijn pinken, daar is het ook het sterkstquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:56 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ieh, wat is het toch rotzooi eigenlijkHeb je ook pijn?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, aan mijn pinken, daar is het ook het sterkst
[ afbeelding ]
linkerpink
[ afbeelding ]
Rechterpink
Echt vaagGeen idee of het door de kuur komt, maar VOOR de kuur had ik het iig nog niet, dus dat moet dan haast wel
Dat heb ik ook wel eens, maar dan maar 1 of 2 van die 'streepjes'.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
linkerpink
[ afbeelding ]
Rechterpink
Echt vaagGeen idee of het door de kuur komt, maar VOOR de kuur had ik het iig nog niet, dus dat moet dan haast wel
Volgens mij is dat een vrij normale reactie dan op nagelverharder, want ik had het laatst ook een beetje na een paar keer een Essence extra strong gebruikt te hebben (met formaldehyde dus)quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
linkerpink
[ afbeelding ]
Rechterpink
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
linkerpink
[ afbeelding ]
Rechterpink
Ze staan niet op finish gesorteerd. Welke zoek je?quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:09 schreef -ladybird- het volgende:
Ik gebruik nu sally hansen verharder, echt super!
Nog even over TD, ik zie geen holo's daar staan, klopt dat of kijk ik verkeerd?
Alle holo's die hier staan: http://beauty-product-jun(...)eep-updating-2947679quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ze staan niet op finish gesorteerd. Welke zoek je?
Bijvoorbeeld: LOL, BFF, IDK, allemaal holo's maar niet op TDquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:14 schreef -ladybird- het volgende:
[..]
Alle holo's die hier staan: http://beauty-product-jun(...)eep-updating-2947679
kan ik niet vinden, ik zie alleen de lijst met lak namen staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |