Ik denk zware omzetverliesquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:59 schreef RenRen- het volgende:
Waarom zouden ze van gedachten zijn veranderd, dat is dan het enige waar ik aan denk, en watvoor consequenties eraan vastzitten.
Ik ook, maar dat houdt toch niet in dat het postkantoor het daar opeens goed vindt dat er nagellak wordt verzonden?quote:
Niet ons probleemquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat houdt toch niet in dat het postkantoor het daar opeens goed vindt dat er nagellak wordt verzonden?
ik maak al lijstjequote:Op woensdag 9 juni 2010 19:11 schreef Debsterr het volgende:
Ik ga straks op mijn gemak bestellen(en wacht voor de zekerheid nog even de reactie af op m'n 2e mail, of het echt alleen $18,- is.)
omdat we een stel schapen van jewelste zijn zo te zienquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:11 schreef Debsterr het volgende:
Waarom heeft nooit iemand het gewoon geprobeerd?
Maar jij hebt ook geen groene uien die later vogeltjes blijken te zijn ...quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Van uien gaat mijn lak nooit peelen![]()
Klopt, meestal blijken het insectenquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Maar jij hebt ook geen groene uien die later vogeltjes blijken te zijn ...![]()
HE, wat?quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Maar jij hebt ook geen groene uien die later vogeltjes blijken te zijn ...![]()
RenRen-'s avatar, ik dacht eert dat het UI was totdat ik goed keekquote:
Dat is toch een vis die op z'n kop ligt?quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
RenRen-'s avatar, ik dacht eert dat het UI was totdat ik goed keek![]()
Laat maar ....![]()
ONTOPIC: Hoe staat het met TD!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Jij mag niet eten jij moet achter je mail blijven!quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:23 schreef Debsterr het volgende:
Haha dames dames, als ik een mail heb horen jullie het asap. Nu eerst zo even eten!
Zou je de reactie ook even hier kunnen melden? Je bent mijn heldinquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:11 schreef Debsterr het volgende:
Ik ga straks op mijn gemak bestellen(en wacht voor de zekerheid nog even de reactie af op m'n 2e mail, of het echt alleen $18,- is.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |