Hhahahaha van ui naar vis naar vogelquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:23 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Dat is toch een vis die op z'n kop ligt?
*staart*
OMG O NEE dat is een vogeltje die iets eet![]()
![]()
ik dacht 8 lakjes?quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:46 schreef -ladybird- het volgende:
Ik voel mijn trasdesign ontmaagding eraan komen....
Meestal als ik online betaal met paypal vraagt hij automtisch mijn wachtwoord om in te loggen bij paypal en betaald hij meteen, of 1 stap na het inloggen, is dit het moment dat je de betaalprocedure afbreekt en op een mail met het juiste bedrag van TD wacht?
(hoeveel waren het er ook alweer voor 18 dollar verzendkosten, 9 stuks toch?)
9quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik dacht 8 lakjes?![]()
je moet gewoon nog niet gelijk betalen
Huh die heb ik jou toch gestuurd?quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Daar keek ik ook al naar maar TD heeft hem niet
Jaquote:
Ieh, wat is het toch rotzooi eigenlijkquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:52 schreef Stormqueen het volgende:
ik denk dat ik per direct stop met de herome kuur. Ik heb een soort gekke bloeduitstortingen onder een paar nagels
Ja, aan mijn pinken, daar is het ook het sterkstquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:56 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ieh, wat is het toch rotzooi eigenlijkHeb je ook pijn?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, aan mijn pinken, daar is het ook het sterkst
[ afbeelding ]
linkerpink
[ afbeelding ]
Rechterpink
Echt vaagGeen idee of het door de kuur komt, maar VOOR de kuur had ik het iig nog niet, dus dat moet dan haast wel
Dat heb ik ook wel eens, maar dan maar 1 of 2 van die 'streepjes'.quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
linkerpink
[ afbeelding ]
Rechterpink
Echt vaagGeen idee of het door de kuur komt, maar VOOR de kuur had ik het iig nog niet, dus dat moet dan haast wel
Volgens mij is dat een vrij normale reactie dan op nagelverharder, want ik had het laatst ook een beetje na een paar keer een Essence extra strong gebruikt te hebben (met formaldehyde dus)quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
linkerpink
[ afbeelding ]
Rechterpink
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
linkerpink
[ afbeelding ]
Rechterpink
Ze staan niet op finish gesorteerd. Welke zoek je?quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:09 schreef -ladybird- het volgende:
Ik gebruik nu sally hansen verharder, echt super!
Nog even over TD, ik zie geen holo's daar staan, klopt dat of kijk ik verkeerd?
Alle holo's die hier staan: http://beauty-product-jun(...)eep-updating-2947679quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ze staan niet op finish gesorteerd. Welke zoek je?
Bijvoorbeeld: LOL, BFF, IDK, allemaal holo's maar niet op TDquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:14 schreef -ladybird- het volgende:
[..]
Alle holo's die hier staan: http://beauty-product-jun(...)eep-updating-2947679
kan ik niet vinden, ik zie alleen de lijst met lak namen staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |