Dan kan je beter PvdA stemmen. Die nuanceert toch echt wat beterquote:Op dinsdag 24 april 2012 04:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Als ik echt zou moeten stemmen zou ik inderdaad ook voor D66 gaan, de enige partij die nog begrijpt wat 'nuance' betekent.
Je kunt het ook zo zien:quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:20 schreef Aquars het volgende:
[..]
We hebben in de geschiedenis één links kabinet gehad. De VVD bijvoorbeeld heeft in de afgelopen 30 jaar iets van 26 jaar geregeerd. Zij zijn onder andere de veroorzakers en dan links de schuld gaan geven
Jij kunt zo de politiek in.quote:Op dinsdag 24 april 2012 04:26 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Je kunt het ook zo zien:
De welvaart nu is zeer sterk gegroeid in de afgelopen 30 jaar onder leiding van rechts. Maar nu het eventjes wat minder gaat, betekent dat niet dat rechts een slecht systeem heeft.
Meen je dit nou?quote:
Zodat het tekort wat meer boven de 3% gaat stijgen, de werkeloosheid toeneemt en structurele hervormingen uitblijven?quote:
Dat zeg ik ook altijd.quote:Op dinsdag 24 april 2012 08:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Zullen we de mythe maar weer even de nek omdraaien met het bekende plaatje?
[ afbeelding ]
En wanneer in het verleden heeft links precies de problemen veroorzaakt? Komt dit nog allemaal door Den Uyl?quote:Op dinsdag 24 april 2012 08:31 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd.
Nu is er crisis, linkse lui zeggen dat het door Rutte komt, terwijl die juist de onmogelijke taak heeft om de problemen veroorzaakt in het verleden door links op te lossen.
Gelul, deze recessie is mede te danken aan dit kabinet dat alleen maar de verkeerde dingen doetquote:Op dinsdag 24 april 2012 08:31 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd.
Nu is er crisis, linkse lui zeggen dat het door Rutte komt, terwijl die juist de onmogelijke taak heeft om de problemen veroorzaakt in het verleden door links op te lossen.
Klopt, men ging heel bewust voor een koers die de problemen eerder versterkte dan op zou lossen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 08:36 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Gelul, deze recessie is mede te danken aan dit kabinet dat alleen maar de verkeerde dingen doet
Ja ik ga lekker Sargasso lezen... Dat is toch zo verdraaid als ik weet niet hoe kerel...quote:Op dinsdag 24 april 2012 08:04 schreef Lord_Vetinari het volgende:
En wat leesvoer voor TS:
http://sargasso.nl/archie(...)e-linkse-kabinetten/
quote:Op dinsdag 24 april 2012 08:36 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Gelul, deze recessie is mede te danken aan dit kabinet dat alleen maar de verkeerde dingen doet
Dat zegt Hexagon niet... Echter een kabinet heeft wel degelijk invloed op hoe een crisis Nederland raakt. Daarin hebben ze dit keer geen positieve rol gespeeld...quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nederland is schuldig aan de globale recessie. Oke
Zelfs in Belgie gaat het beter.quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:05 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat zegt Hexagon niet... Echter een kabinet heeft wel degelijk invloed op hoe een crisis Nederland raakt. Daarin hebben ze dit keer geen positieve rol gespeeld...
Ze hebben helemaal geen rol gespeeld, dat is eerder een probleemquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:05 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat zegt Hexagon niet... Echter een kabinet heeft wel degelijk invloed op hoe een crisis Nederland raakt. Daarin hebben ze dit keer geen positieve rol gespeeld...
Dit is uiteraard compleet stupide gelulquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:38 schreef LXIV het volgende:
Het kost in het algemeen een generatie de tijd om de schade van één linkse regering weer goed te maken. We zitten nog steeds in de naweeën van het kabinet Den Uyl. Sinds de jaren 80 hebben we moeten bezuinigen en onze eigen bevolking in de kou moeten laten staan om die puinhopen weer recht te trekken. Gun onze kinderen een goede toekomst en geef Links niet wederom de kans het land in het onheil te storten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |