Verhaal is precies zoals het er staat. Ryan Babel had webcam aangezet terwijl ze PES speelden. Met een chat ernaast. Dus iedereen shit zeggen. Toen las Elia mijn post daar en zei ie het hardop "Ryan ik wil je pijpen" en toen gingen ze stuk. En later kwam EL CAPITANO Gio binnen, hij keek even om zich heen, ging richting de cam, zag de chat, en het enige wat ie zei was LAKITU LAKITU.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
Btw wat is het verhaal achter je sig Laki. Ik las iets in dat topic maar geen zin om alles na te lezen. Samenvatting graag.
Waarom weet je datquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:45 schreef Bragi het volgende:
[..]
Zeiken over dat ze nog niet sliep, terwijl je zelf ook niet sliep!
Ik snap er niets van.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Stream uit zuid-afrika met PES potje van Elia, BlackcockGreg en RIO, Gio die binnen komt lopen en opleest van het scherm: LAKITU LAKITU
quote:There goes my baby
With someone new
She sure looks happy
I sure am blue
She was my baby
Till he stepped in
Goodbye to romance
That might have been
OMG GODDDDquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Verhaal is precies zoals het er staat. Ryan Babel had webcam aangezet terwijl ze PES speelden. Met een chat ernaast. Dus iedereen shit zeggen. Toen las Elia mijn post daar en zei ie het hardop "Ryan ik wil je pijpen" en toen gingen ze stuk. En later kwam EL CAPITANO Gio binnen, hij keek even om zich heen, ging richting de cam, zag de chat, en het enige wat ie zei was LAKITU LAKITU.
Ook te zien op dit filmpje:
Van 7:10 tot 7:15.
Nee ik moet huilen omdat je je aangetrokken voelt tot 14 jarigen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:46 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Waarom weet je dat
En WD ik laat je toch altijd lachen? (L)
Ik lag naast haar in bed toen je haar pingde.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:46 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Waarom weet je dat
En WD ik laat je toch altijd lachen? (L)
WORSHIP MEquote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:48 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik lag naast haar in bed toen je haar pingde.
Check 'm gaan, de e-player.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zolang het publiekelijk blijft, houd ik me ingetogen
Je las toch dat ik nu op 16-17 jaar val. ALL EYEZ ON YOUUquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee ik moet huilen omdat je je aangetrokken voelt tot 14 jarigen.
Sinds gister :$. IK MOEST BLIJVEN FOKKEN ZONDER INTERNETquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:48 schreef Lakitu het volgende:
Maar sinds wanneer heb je BB dang, chuckie?
eensquote:
Volgens mij heb je het daar echt voor gedaan.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:50 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Sinds gister :$. IK MOEST BLIJVEN FOKKEN ZONDER INTERNET
Aight. Abbo genomen?quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:50 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Sinds gister :$. IK MOEST BLIJVEN FOKKEN ZONDER INTERNET
quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij lag aan het voeteinde, dwerg.
Ja ik voel me wel durty nu. Mijn prepaid legacy is dyingquote:
Ik heb wel geprobeerd maar dat gaat echt skeer.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Volgens mij heb je het daar echt voor gedaan.
Nee.quote:
Ik heb vieze pics van Marques Houston gezien en nu kan ik niet meer naar hem luisterenquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:51 schreef Chuck_Norris het volgende:
Negeer Soulja boy![]()
Deze is wel chill dan.
Wat is deze man, nu laat je mij hier achter in prepaidwereld.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:52 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja ik voel me wel durty nu. Mijn prepaid legacy is dying!
quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:53 schreef Chuck_Norris het volgende:
WD waarom negeer je mijn slijmposts. Ik moet 5 dagen E-Husstle inhalen.
wat.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:53 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik heb vieze pics van Marques Houston gezien en nu kan ik niet meer naar hem luisteren.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:53 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik heb vieze pics van Marques Houston gezien en nu kan ik niet meer naar hem luisteren.
Ik zou het niet eens willen.quote:
Ja en ze denkt dat ze lekker isquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:54 schreef Otis2.0 het volgende:
Ey Laki word jij er ook zo moe van dat Nicki Minaj alle potentieel goede nummers moet verkankeren![]()
?!
Nohh we zijn net als de Indianen die door de blanken worden weggejaagdquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wat is deze man, nu laat je mij hier achter in prepaidwereld.Maar ik ga deez zomer ook abbo nemen. =$
Gmail.quote:
Prepaid.quote:
Carice?quote:
Ik heb iets gemist?quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:53 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Warm. Ze kent haar wel erg goed.quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:54 schreef wolvendagen het volgende:
Mn telefoon trilt.
Kijk ik, zie ik dit:
Satria:
Zeg op fok dat je van me houd (l)
O fuuuu, ik weet het, maar ik kan er niet opkomen.quote:
Halina Scareheid.quote:
Yup.quote:
Ik blijf m'n tipi verdedigen. =$quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:55 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Nohh we zijn net als de Indianen die door de blanken worden weggejaagd!
Typisch.quote:
Beetje jammer van dat tweede gedeelte. Je had gewoon beter alleen tipisch moeten zeggen.quote:
Echt he opkankeren. En daar komt bij dat ik sowieso iedereen steun die dat rare wijf van een Rihanna een paar corrigerende tikken gevenquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:55 schreef Lakitu het volgende:
Mensen die niet meer naar Chris Breezy willen luisteren omdat ze zn acties niet supporten.![]()
TYF OP
Sorry.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:58 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Beetje jammer van dat tweede gedeelte. Je had gewoon beter alleen tipisch moeten zeggen.
ONLY IN COTE D'IVOIREquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:58 schreef Lakitu het volgende:
Assistent-coach Ivoorkust valt in en scoort
COTE D'IVORE #1 DE MONDE
Ja vieze slet dat het is.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:58 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Echt he opkankeren. En daar komt bij dat ik sowieso iedereen steun die dat rare wijf van een Rihanna een paar corrigerende tikken geven. Freakshow dat het is. Als je van zo'n image als tijdens SOS en Pon de Replay ineens naar die duistere shit als in Disturbia gaat moet je gewoon klappen krijgen
Haha hard.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:58 schreef Lakitu het volgende:
Assistent-coach Ivoorkust valt in en scoort
COTE D'IVORE #1 DE MONDE
Btg kan je online halen hoor tegenwoordig.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:59 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Geen internet en constant naar de supermarkt om beltegoed te halen, nee bedankt.
Ja, want je kan natuurlijk niet je beltegoed opwaarderen door even via de telefoon een code in te voeren, waarna het na 1 minuut op je mobiel staat.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:59 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Geen internet en constant naar de supermarkt om beltegoed te halen, nee bedankt.
ikwileenhapjevanjouquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:59 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga maar eens uit mn nest en op de bank hangen. En bapao eten.
=\quote:
Luie hond. Ik ben alweer klaar met werken.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:59 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga maar eens uit mn nest en op de bank hangen. En bapao eten.
quote:
Ik heb vakantie.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Luie hond. Ik ben alweer klaar met werken.
Oh, dat wist ik niet. Maar volgens mij moet je heel weinig bellen en sms'en om echt voordelen te hebben van een prepaid.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:00 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, want je kan natuurlijk niet je beltegoed opwaarderen door even via de telefoon een code in te voeren, waarna het na 1 minuut op je mobiel staat.
Dat is zo chillquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:00 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, want je kan natuurlijk niet je beltegoed opwaarderen door even via de telefoon een code in te voeren, waarna het na 1 minuut op je mobiel staat.
Scare PF pic man. Geef eens goede geen zin om te zoeken =$quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:02 schreef Lakitu het volgende:
http://sterriestrawberry.hyves.nl/
Ey maar chuchu zou je geven ofniet?
Haha ik zie nu pas dat die andere club Lausanne was, die kies ik altijd bij Fifa als ik monsterscore wil omdat zij het scarest in het hele spel zijnquote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Scare PF pic man. Geef eens goede geen zin om te zoeken =$
quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Scare PF pic man. Geef eens goede geen zin om te zoeken =$
quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wd wou jou haar pingping geven.
Maar toen:quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, zelfs hem gun ik dit niet. Wat een enge meid.
Partij voor de dieren.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:04 schreef wise het volgende:
en wat hebben jullie gestemd?
edit: ow wacht, de meeste zijn nog geen eens 18
Wilde? Waarom niet geven danquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wd wou jou haar pingping geven.
Lame.quote:
Eerst denk je zo aight oke, en dan zie je dr andere pics. Had ik ook.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:06 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha dat topic en die pics. NVM PASS ON.
Ik denk dat dat best tegenvalt, volgens mij is de meerderheid 18 of erboven.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:04 schreef wise het volgende:
Was het maar waar.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:04 schreef wise het volgende:
Ja die jij postte was nog wel geil.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Eerst denk je zo aight oke, en dan zie je dr andere pics. Had ik ook.
en waarom gedraagt niemand er zich naar dan?quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat dat best tegenvalt, volgens mij is de meerderheid 18 of erboven.
VVD. Ken er trouwens maar 1 hier die geen 18 is.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:04 schreef wise het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |