Luie hond. Ik ben alweer klaar met werken.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:59 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga maar eens uit mn nest en op de bank hangen. En bapao eten.
quote:
Ik heb vakantie.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Luie hond. Ik ben alweer klaar met werken.
Oh, dat wist ik niet. Maar volgens mij moet je heel weinig bellen en sms'en om echt voordelen te hebben van een prepaid.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:00 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, want je kan natuurlijk niet je beltegoed opwaarderen door even via de telefoon een code in te voeren, waarna het na 1 minuut op je mobiel staat.
Dat is zo chillquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:00 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, want je kan natuurlijk niet je beltegoed opwaarderen door even via de telefoon een code in te voeren, waarna het na 1 minuut op je mobiel staat.
Scare PF pic man. Geef eens goede geen zin om te zoeken =$quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:02 schreef Lakitu het volgende:
http://sterriestrawberry.hyves.nl/
Ey maar chuchu zou je geven ofniet?
Haha ik zie nu pas dat die andere club Lausanne was, die kies ik altijd bij Fifa als ik monsterscore wil omdat zij het scarest in het hele spel zijnquote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Scare PF pic man. Geef eens goede geen zin om te zoeken =$
quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Scare PF pic man. Geef eens goede geen zin om te zoeken =$
quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wd wou jou haar pingping geven.
Maar toen:quote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, zelfs hem gun ik dit niet. Wat een enge meid.
Partij voor de dieren.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:04 schreef wise het volgende:
en wat hebben jullie gestemd?
edit: ow wacht, de meeste zijn nog geen eens 18
Wilde? Waarom niet geven danquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wd wou jou haar pingping geven.
Lame.quote:
Eerst denk je zo aight oke, en dan zie je dr andere pics. Had ik ook.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:06 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha dat topic en die pics. NVM PASS ON.
Ik denk dat dat best tegenvalt, volgens mij is de meerderheid 18 of erboven.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:04 schreef wise het volgende:
Was het maar waar.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:04 schreef wise het volgende:
Ja die jij postte was nog wel geil.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Eerst denk je zo aight oke, en dan zie je dr andere pics. Had ik ook.
en waarom gedraagt niemand er zich naar dan?quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat dat best tegenvalt, volgens mij is de meerderheid 18 of erboven.
VVD. Ken er trouwens maar 1 hier die geen 18 is.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:04 schreef wise het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |