Warm. Ze kent haar wel erg goed.quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:54 schreef wolvendagen het volgende:
Mn telefoon trilt.
Kijk ik, zie ik dit:
Satria:
Zeg op fok dat je van me houd (l)
O fuuuu, ik weet het, maar ik kan er niet opkomen.quote:
Halina Scareheid.quote:
Yup.quote:
Ik blijf m'n tipi verdedigen. =$quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:55 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Nohh we zijn net als de Indianen die door de blanken worden weggejaagd!
Typisch.quote:
Beetje jammer van dat tweede gedeelte. Je had gewoon beter alleen tipisch moeten zeggen.quote:
Echt he opkankeren. En daar komt bij dat ik sowieso iedereen steun die dat rare wijf van een Rihanna een paar corrigerende tikken gevenquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:55 schreef Lakitu het volgende:
Mensen die niet meer naar Chris Breezy willen luisteren omdat ze zn acties niet supporten.![]()
TYF OP
Sorry.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:58 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Beetje jammer van dat tweede gedeelte. Je had gewoon beter alleen tipisch moeten zeggen.
ONLY IN COTE D'IVOIREquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:58 schreef Lakitu het volgende:
Assistent-coach Ivoorkust valt in en scoort
COTE D'IVORE #1 DE MONDE
Ja vieze slet dat het is.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:58 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Echt he opkankeren. En daar komt bij dat ik sowieso iedereen steun die dat rare wijf van een Rihanna een paar corrigerende tikken geven. Freakshow dat het is. Als je van zo'n image als tijdens SOS en Pon de Replay ineens naar die duistere shit als in Disturbia gaat moet je gewoon klappen krijgen
Haha hard.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:58 schreef Lakitu het volgende:
Assistent-coach Ivoorkust valt in en scoort
COTE D'IVORE #1 DE MONDE
Btg kan je online halen hoor tegenwoordig.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:59 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Geen internet en constant naar de supermarkt om beltegoed te halen, nee bedankt.
Ja, want je kan natuurlijk niet je beltegoed opwaarderen door even via de telefoon een code in te voeren, waarna het na 1 minuut op je mobiel staat.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:59 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Geen internet en constant naar de supermarkt om beltegoed te halen, nee bedankt.
ikwileenhapjevanjouquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:59 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga maar eens uit mn nest en op de bank hangen. En bapao eten.
=\quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |