Ja ik voel me wel durty nu. Mijn prepaid legacy is dyingquote:
Ik heb wel geprobeerd maar dat gaat echt skeer.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Volgens mij heb je het daar echt voor gedaan.
Nee.quote:
Ik heb vieze pics van Marques Houston gezien en nu kan ik niet meer naar hem luisterenquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:51 schreef Chuck_Norris het volgende:
Negeer Soulja boy![]()
Deze is wel chill dan.
Wat is deze man, nu laat je mij hier achter in prepaidwereld.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:52 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja ik voel me wel durty nu. Mijn prepaid legacy is dying!
quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:53 schreef Chuck_Norris het volgende:
WD waarom negeer je mijn slijmposts. Ik moet 5 dagen E-Husstle inhalen.
wat.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:53 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik heb vieze pics van Marques Houston gezien en nu kan ik niet meer naar hem luisteren.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:53 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik heb vieze pics van Marques Houston gezien en nu kan ik niet meer naar hem luisteren.
Ik zou het niet eens willen.quote:
Ja en ze denkt dat ze lekker isquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:54 schreef Otis2.0 het volgende:
Ey Laki word jij er ook zo moe van dat Nicki Minaj alle potentieel goede nummers moet verkankeren![]()
?!
Nohh we zijn net als de Indianen die door de blanken worden weggejaagdquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wat is deze man, nu laat je mij hier achter in prepaidwereld.Maar ik ga deez zomer ook abbo nemen. =$
Gmail.quote:
Prepaid.quote:
Carice?quote:
Ik heb iets gemist?quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:53 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |