Verhaal is precies zoals het er staat. Ryan Babel had webcam aangezet terwijl ze PES speelden. Met een chat ernaast. Dus iedereen shit zeggen. Toen las Elia mijn post daar en zei ie het hardop "Ryan ik wil je pijpen" en toen gingen ze stuk. En later kwam EL CAPITANO Gio binnen, hij keek even om zich heen, ging richting de cam, zag de chat, en het enige wat ie zei was LAKITU LAKITU.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
Btw wat is het verhaal achter je sig Laki. Ik las iets in dat topic maar geen zin om alles na te lezen. Samenvatting graag.
Waarom weet je datquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:45 schreef Bragi het volgende:
[..]
Zeiken over dat ze nog niet sliep, terwijl je zelf ook niet sliep!
Ik snap er niets van.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Stream uit zuid-afrika met PES potje van Elia, BlackcockGreg en RIO, Gio die binnen komt lopen en opleest van het scherm: LAKITU LAKITU
quote:There goes my baby
With someone new
She sure looks happy
I sure am blue
She was my baby
Till he stepped in
Goodbye to romance
That might have been
OMG GODDDDquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Verhaal is precies zoals het er staat. Ryan Babel had webcam aangezet terwijl ze PES speelden. Met een chat ernaast. Dus iedereen shit zeggen. Toen las Elia mijn post daar en zei ie het hardop "Ryan ik wil je pijpen" en toen gingen ze stuk. En later kwam EL CAPITANO Gio binnen, hij keek even om zich heen, ging richting de cam, zag de chat, en het enige wat ie zei was LAKITU LAKITU.
Ook te zien op dit filmpje:
Van 7:10 tot 7:15.
Nee ik moet huilen omdat je je aangetrokken voelt tot 14 jarigen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:46 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Waarom weet je dat
En WD ik laat je toch altijd lachen? (L)
Ik lag naast haar in bed toen je haar pingde.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:46 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Waarom weet je dat
En WD ik laat je toch altijd lachen? (L)
WORSHIP MEquote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:48 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik lag naast haar in bed toen je haar pingde.
Check 'm gaan, de e-player.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zolang het publiekelijk blijft, houd ik me ingetogen
Je las toch dat ik nu op 16-17 jaar val. ALL EYEZ ON YOUUquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee ik moet huilen omdat je je aangetrokken voelt tot 14 jarigen.
Sinds gister :$. IK MOEST BLIJVEN FOKKEN ZONDER INTERNETquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:48 schreef Lakitu het volgende:
Maar sinds wanneer heb je BB dang, chuckie?
eensquote:
Volgens mij heb je het daar echt voor gedaan.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:50 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Sinds gister :$. IK MOEST BLIJVEN FOKKEN ZONDER INTERNET
Aight. Abbo genomen?quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:50 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Sinds gister :$. IK MOEST BLIJVEN FOKKEN ZONDER INTERNET
quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij lag aan het voeteinde, dwerg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |