Goed lezen knul.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:29 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
En als je tegen de zionisten bent ben je gelijk een moslim.Kijk zo dom ben je ook weer. Iedereen op fok! weet dat ik niets tegen joden heb, maar wel tegen die moorddadige zionistische staat ben.
Allemaal heel leuk en in te vullen zoals je wilt. Je bewijst er niets mee anders dat jij de situatie zodanig invult zoals die jou uitkomt.quote:Het moorden begon bij het enteren van het schip, met als dieptepunt van dichtbij 4x door het hoofd schieten schieten op een jongen van 19 jaar die uit Amerika allemaal kadootjes had meegenomen voor de kinderen in Gaza.
http://dailycaller.com/20(...)n-gaza-aid-flotilla/
http://countusout.wordpre(...)ing-furkan-19-years/
Ok, dan ben ik een moslim, wat jij wilt troll.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:34 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Goed lezen knul.
Punt 1; je bent moslim. Dat herken je van verre.
Punt 2: je kunt wel roepen niks tegen de joden te hebben, daarmee is niks bewezen. Het blijft maar geroep.
Daarbij is mijn conclusie dat je een moslim bent niet omdat je tegen zionisten bent. Die conclusie komt voort uit je ongefundeerde geschreeuw en tegengeluid glashard negeren. Dat is een typisch moslim trekje.
Dit is dus een van de redenen dat ik meer pro Israel ben. Ik kan me geen Palestijnse vredesmanifestaties herinneren die ook de eigen kant bekritiseren.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:43 schreef HAKIM_1988 het volgende:
Ruim twintig duizend Israëliërs demonstreerden op zaterdag 5 juni in Tel Aviv tegen het corrupte Israëlische regime, tegen 43 jaar bezetting van de Palestijnse gebieden en tegen de aanval op de Gaza Freedom vloot onder de titel: 'De regering verdrinkt ons allemaal'.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:38 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Ok, dan ben ik een moslim, wat jij wilt troll.![]()
Verandert toch niets aan het feit dat de Israelische regering moorddadig is.
Dit gaat ten minste ook op voor de gemiddelde Westerling, Christen of Oosterling, dus haal dat bord maar voor je kop.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:40 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
![]()
Redelijkheid en realistische kijk op zaken gaan maar moeilijk samen met moslims.
De Israëlische regering is een schurkenregering als je kijkt hoeveel ministers daar een crimineel verleden hebben samen met al dan niet oorlogsmisdaden.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:38 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Ok, dan ben ik een moslim, wat jij wilt troll.![]()
Verandert toch niets aan het feit dat de Israelische regering moorddadig is.
Ik ben gewoon mezelf, ik maak tenminste geen kloon aan zoals jij wel doet omdat je bang bent dat je dan met je echte nick door de mand valt.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:40 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
![]()
Redelijkheid en realistische kijk op zaken gaan maar moeilijk samen met moslims.
Weer leuk en aardig...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:47 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Ik ben gewoon mezelf, ik maak tenminste geen kloon aan zoals jij wel doet omdat je bang bent dat je dan met je echte nick door de mand valt.
Ik ken 1 bekende user die hier geheid zou posten, maar sinds de aanval op de actievoerders houdt hij zich angstvallig 'stil'.....uhm stil(?)...
Ik vind het bovendien vreemd dat je alleen je eigen visie bestempeld als 'realistisch' , terwijl echt de hele wereld weet dat Israel gigantisch fout zit (zelfs de eigen regering zei dit).
Tevens werden joden uitgesloten van de gaypride in Madrid na deze laatste moordpartijen. Zoals je ziet heb ik daar al veel eerder gepost en gezegd dat dit nergens op slaat omdat die mensen daar niets mee te maken hebben.
Maar nee, Teenwolf is antisemiet, tegen joden en een 'schreeuwende moslim', want zo denken sommige joden eenmaal, alle kritiek wordt bestempeld als anti-semitisch en islamitisch en de kloon senseomelk is de waarheid zelve.
Die schoten kwamen van de Israeliers, vanaf de helicopter al. De activisten zie je wel wat terugdoen met katapultjes, meer ook niet. Bovendien zijn alle afgevoerde gewonden activisten.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:53 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Weer leuk en aardig...
Maar wanneer geef je nu toe dat jouw lees van het filmpje gewoon niet klopt en de mijne feiten bevat. Je kunt gewoon niet volhouden dat die schotgeluiden van de Israëli kwamen.
Je blijft gewoon erom heen draaien om het maar niet toe te geven. en wss, zoals je al vaker deed, hoop je dat het weg ebt om het vervolgens 2 delen verder opnieuw als "keihard bewijs" te hergebruiken. Zo simpel.
Mja... kop. zand, en veel blablablaquote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:01 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Die schoten kwamen van de Israeliers, vanaf de helicopter al.
Zie jij een actievoerder schieten?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:03 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Mja... kop. zand, en veel blablabla
Ja dan ben jij zeker 100% Anti-islam, kan niet anders.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:34 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Goed lezen knul.
Punt 1; je bent moslim. Dat herken je van verre.
Punt 2: je kunt wel roepen niks tegen de joden te hebben, daarmee is niks bewezen. Het blijft maar geroep.
Daarbij is mijn conclusie dat je een moslim bent niet omdat je tegen zionisten bent. Die conclusie komt voort uit je ongefundeerde geschreeuw en tegengeluid glashard negeren. Dat is een typisch moslim trekje.
[..]
Allemaal heel leuk en in te vullen zoals je wilt. Je bewijst er niets mee anders dat jij de situatie zodanig invult zoals die jou uitkomt.
Daarbij gaat het nu om jouw blunder over het filmpje waar je zo idioot over doet.
Zie jij Israeli schieten?quote:
Personen op die boot. of het actievoerders waren of agressieve Palestijnen/moslims, laat ik in het midden.quote:Na het afvuren van de schoten zijn er gewonden gevallen, zijn de afgevoerde gewonden actievoerders of Israeli's?
Klopt. En anti-Bijbel.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:07 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Ja dan ben jij zeker 100% Anti-islam, kan niet anders.
volgens mij heb jij niet in het leger gezeten.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:15 schreef KoffieMetMelk het volgende:
Blijft nog staan dat het onmogelijk is dat je zulke geluiden van schoten hoort als die kwamen vanuit de helicopter.
Islam betekent vrede. Christenen zijn heel wat oorlogszuchtiger gebleken, vroeger en nu.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:15 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Klopt. En anti-Bijbel.
Maar met de bijbel heb ik minder moeite omdat die vredig beleden wordt. De Islam is een ideologie, levenswijze, die met woord en zwaard verdedigd wordt.
Jij komt niet verder dan een Palestijnse krant zie ikquote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:40 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]
Islam betekent vrede. Christenen zijn heel wat oorlogszuchtiger gebleken, vroeger en nu.
Dat een marginale groep moslims geweld gebruikt, en dan met name tegen andere moslims staat in het niet tegenover de reputatie van de Christenen.
Er is geschoten en zelfs als je niet ziet wie er de hele tijd schiet heb je een uiteindelijke resultaat van het schieten, zo moeilijk is dat niet.quote:
Pure haat hmmm. Ik kan me niet herinneren dat ik in mijn hele leven iemand heb gehaat. Het feit dat jij 'haat' opnoemt geeft duidelijk weer dat er in jouw geest haat verborgen zit.quote:Kun je nu niet nadenken of wil je het gewoon niet uit pure haat?
Pfff duurt lang en bewijst niksquote:
Van zo'n weinig zeggend en subjectief filmpje iets gaan concluderenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:18 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Pfff duurt lang en bewijst niks![]()
Heb stokken en een ketting gezien en mensen die met een katapult op een heli schoten, de heli schoot niet terug.
Ik volg gewoon de Engelse en Nederlandse media hoorquote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:48 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Jij komt niet verder dan een Palestijnse krant zie ik
De enige die hier met aannames komt ben jij. Stukje projectie van je.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:23 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Herhalen van aannames ben je goed in. Ik wens je er veel plezier mee.
dit Photoshop gebeuren cropen ...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 09:23 schreef paddy het volgende:
[..]
Reuters moet eens niet freelance fotografen in dienst nemen. Ze hebben vaker een fotograaf in tijdelijke dienst gehad die reuters mooi voor gek heeft gezet door foto's te fotoshoppen
[..]
Ik weet dus niet of Reuters neutraal bericht of niet. Doet volgens mij geen enkele krant meer. Reuters is meer een gericht op de financiële berichten dacht ik.
Je ziet overduidelijk dat ze met paintball guns aan het schieten zijn.quote:
heb je de hele film gekekenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:40 schreef Lolque het volgende:
[..]
Je ziet overduidelijk dat ze met paintball guns aan het schieten zijn.
Nop, heb jammer genoeg niet zoveel vrije tijd.quote:
Ik wil absoluut niet de Islam of welke andere religie dan ook beledigen, maar het Christendom en de Islam zijn allebei evenveel door dezelfde massale volgelingen misbruikt in naam voor oorlogen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:40 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]
Islam betekent vrede. Christenen zijn heel wat oorlogszuchtiger gebleken, vroeger en nu.
Dat een marginale groep moslims geweld gebruikt, en dan met name tegen andere moslims staat in het niet tegenover de reputatie van de Christenen.
Moest er nog bijkomen zeg. Het is open zee, je kunt ook gewoon weer wegvliegen naar je eigen land, waar dat ook mag zijn.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:18 schreef deedeetee het volgende:
Heb stokken en een ketting gezien en mensen die met een katapult op een heli schoten, de heli schoot niet terug.
Dan moet je je bord voor je kop weghalen de oorlogsretoriek eens horen van de Christenen in Amerika die daar grote invloed hebben op de regering.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:50 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik wil absoluut niet de Islam of welke andere religie dan ook beledigen, maar het Christendom en de Islam zijn allebei evenveel door dezelfde massale volgelingen misbruikt in naam voor oorlogen.
De naam der Christendom is niet meer misbruikt in de loop der eeuwen dan bvb de Islam, tegenwoordig een heel stuk minder (heeft weer andere problemen), en voor de Islam helaas nog niet.
concluderenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:50 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]
Van zo'n weinig zeggend en subjectief filmpje iets gaan concluderen
quote:Pfff duurt lang en bewijst niks![]()
Ik zie je toch concluderen?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:06 schreef deedeetee het volgende:
[..]
concluderend'r viel niks te concluderen dat zeg ik toch juist.
[..]
Van vooringenomen gesproken, jij had dus jouw conclusie al klaar staan
Ah, want Erdogan en zijn confessionele partij, die rieken natuurlijk niet naar oorlog.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:00 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]
Dan moet je je bord voor je kop weghalen de oorlogsretoriek eens horen van de Christenen in Amerika die daar grote invloed hebben op de regering.
Na 35 min komt er wat leven in de brouwerij.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:46 schreef Lolque het volgende:
[..]
Nop, heb jammer genoeg niet zoveel vrije tijd.
Kan je even de mooie stukjes uitzoeken voor me?
Nee, die rieken inderdaad niet naar oorlog.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:08 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ah, want Erdogan en zijn confessionele partij, die rieken natuurlijk niet naar oorlog.
Of de Islamitische Revolutie van Iran, achja achja, en dat is echt niet zo kleinschalig als jij het voorstelt.
Uit welk trollenhol ben jij komen kruipen ? Veel plezier in de openlucht maar pas op voor de zon anders krijg je een nog ergere zonnesteek.quote:
Haha, kom op jongen, Amerika en het Christendom zijn alleen maar oorlogszuchtig.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:09 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]
Nee, die rieken inderdaad niet naar oorlog.
Beetje jammer dat je in vooroordelen denkt.
Ga eens boeken lezen over dit onderwerp want je komt erg kortzichtig over
Helemaal mee eens, want zo'n ding maakt een hels lawaai. Dat zou ik ook niet prettig vinden recht boven mijn hoofd.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:58 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Moest er nog bijkomen zeg. Het is open zee, je kunt ook gewoon weer wegvliegen naar je eigen land, waar dat ook mag zijn.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:14 schreef DeParo het volgende:
[..]
Haha, kom op jongen, Amerika en het Christendom zijn alleen maar oorlogszuchtig.
En de Islam is alleen maar vredelievend en verdedigend, sure, volgens mij was het toch echt een Fries die Bonifatius heeft vermoord nietwaar
en niet bepaald andersom![]()
.
Lolz, de discussie verschuiven naar een breed platform.quote:
Rasjood? Yitzhak? Ik ben Joods? Trouwens, ga je nog in op die schietgeluiden? Vind je zelf ook niet dat het klinkt of het van het schip zelf komt?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:17 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Hey shreeuwrasjood, dat zijn activisten die zichzelf door de kop schieten zodat ze op stretchers afgevoerd kunnen worden.
Ja schreeuwrasjood ja. Je verliest uit het niets zomaar je respect en begint mij voor 'schreeuwende kleuter' uit te schelden, dan kun je ook disrespect en gescheld terugverwachten niet?!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:15 schreef Disorder het volgende:
[..]
Rasjood? Yitzhak? Ik ben Joods? Trouwens, ga je nog in op die schietgeluiden? Vind je zelf ook niet dat het klinkt of het van het schip zelf komt?
Als er met een katapult op je geschoten wordt, dan kan dat verder weinig kwaad, maar is het wel een duidelijk signaal dat je niet welkom bent op dat schip. En de helicopter was ook niet in nood, dus dan heb je het schip op open zee gewoon met rust te laten.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:15 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, want zo'n ding maakt een hels lawaai. Dat zou ik ook niet prettig vinden recht boven mijn hoofd.
Feit ook is !quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:54 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Ja schreeuwrasjood ja. Je verliest uit het niets zomaar je respect en begint mij voor 'schreeuwende kleuter' uit te schelden, dan kun je ook disrespect en gescheld terugverwachten niet?!
Als je een beetje de draad had gevolgd, had je kunnen lezen dat ik zei dat die schoten van de helicopter kwamen die op pakweg 10 meter boven het schip zweefde.
Ok, dan laten we de hele discussie van waar de schoten kwamen even in het midden en kijken we naar de FEITEN.
Feit: schoten zijn gelost
Feit: er zijn gewonden gevallen door de schoten aan de kant van de activisten die bij bosjes gewond zijn geraakt.
Feit:er zijn doden gevallen, allemaal actievoerders.
Oorzaak>Gevolg
Dus gezien de doden en gewonden aan de kant van de actievoerders zijn gevallen (Gevolg) , kun je er dus vanuitgaan dat de OORZAAK (schoten) bij de Israeli's ligt.
jij noemde mij als eerste 'yitzhak'. Zijn we dat voor het gemak vergeten? En wat ik bedoelde te vragen is hoe jij tot de conclusie komt dat het klinkt dat de schoten vanaf de helikopter komen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:54 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Ja schreeuwrasjood ja. Je verliest uit het niets zomaar je respect en begint mij voor 'schreeuwende kleuter' uit te schelden, dan kun je ook disrespect en gescheld terugverwachten niet?!
Als je een beetje de draad had gevolgd, had je kunnen lezen dat ik zei dat die schoten van de helicopter kwamen die op pakweg 10 meter boven het schip zweefde.
Dit is misschien wel het kromste wat ik ooit gelezen heb.quote:Oorzaak>Gevolg
Dus gezien de doden en gewonden aan de kant van de actievoerders zijn gevallen (Gevolg) , kun je er dus vanuitgaan dat de OORZAAK (schoten) bij de Israeli's ligt.
De afdaling op het dek, de beelden dat ze bijna gelyncht worden, zijn anders van een later tijdstip, op dat moment was er blijkbaar al een dode en een paar gewonden.quote:Op zondag 13 juni 2010 10:48 schreef Disorder het volgende:
Oorzaak > gevolg: gezien de eerder vrijgegeven beelden waarin te zien is dat de Israeli's bijna gelynched worden (oorzaak), is het logisch dat er op de activisten geschoten is (gevolg).
Sja, het wordt steeds duidelijker waarom Israël alle bewijzen heeft proberen te confisqueren: Israël valt aan -eventueel "slechts" met paintballgeweren en rookgranaten-, de activisten proberen aanvallende helikopters af te weren met kleine handkatapultjes, de soldaten laten zich in een woeste en aangevallen menigte vallen, waarna gewonde soldaten worden verzorgd door de hulpverleners. Tevens lijkt het erop dat ze een lijst bij zich hebben, een hitlist?quote:Op zondag 13 juni 2010 00:17 schreef Ticker het volgende:
New Video Smuggled Out from Mavi Marmara
Euh.. juist ja.. vanuit helikopters dus.
Dat zei die activiste (Anne de Jong?) ook al in Knevel & van de Brink, als je naasten neergeschoten zijn en dood gaan dan wordt het zeer begrijpelijk dat je zover wordt gebracht om op de direct verantwoordelijkheden af te reageren.quote:Op zondag 13 juni 2010 11:20 schreef moussie het volgende:
[..]
De afdaling op het dek, de beelden dat ze bijna gelyncht worden, zijn anders van een later tijdstip, op dat moment was er blijkbaar al een dode en een paar gewonden.
Het is inderdaad niet duidelijk of er nou wel of niet geschoten wordt, klopt, wat wel duidelijk is is dat er iets op de grond ligt en geschopt wordt, en dat zal geen plunjebaal zijn. Wat ook duidelijk wordt is dat dat geen paintgun is.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:08 schreef Monidique het volgende:
Ik heb niet alles gevolgd, ik wil geestelijk nog een béétje gezond blijven, maar er is een video die suggereert dat hulpverleners, in ieder geval één, zijn geexecuteerd door Israëlische militairen:
Is hier al meer bekend over, want het is duidelijk dat er geen slachtoffer zichtbaar is?
-edit-
Lijkt mij niks en ongeloofwaardig. Als in: geen schoten, wapens worden slechts geladen, geen idee waar dat ogenschijnlijke schoppen vandaan komt. Kortom: niets. Nou, is dat ook weer duidelijk.
minuut 36.00 komen ze maaiend in een boot voorbij.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:28 schreef rakotto het volgende:
http://vimeo.com/12409330
Complete footage. ;o Te lang voor mij om het helemaal te bekijken.
Foutje! Je laat je opnaaien!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:47 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Ik ben gewoon mezelf, ik maak tenminste geen kloon aan zoals jij wel doet omdat je bang bent dat je dan met je echte nick door de mand valt.
Ik ken 1 bekende user die hier geheid zou posten, maar sinds de aanval op de actievoerders houdt hij zich angstvallig 'stil'.....uhm stil(?)...
Ik vind het bovendien vreemd dat je alleen je eigen visie bestempeld als 'realistisch' , terwijl echt de hele wereld weet dat Israel gigantisch fout zit (zelfs de eigen regering zei dit).
Tevens werden joden uitgesloten van de gaypride in Madrid na deze laatste moordpartijen. Zoals je ziet heb ik daar al veel eerder gepost en gezegd dat dit nergens op slaat omdat die mensen daar niets mee te maken hebben.
Maar nee, Teenwolf is antisemiet, tegen joden en een 'schreeuwende moslim', want zo denken sommige joden eenmaal, alle kritiek wordt bestempeld als anti-semitisch en islamitisch en de kloon senseomelk is de waarheid zelve.
omg, dus als ik het goed begrijp hebben de Israëliërs gewacht tot het tijd is voor het gebed (voor wie het niet weet, die tijden liggen vast) is om dan tijdens het gebed en in het donker aan te vallen .. in eerste instantie inderdaad met paintguns, maar dan wel met bloedrode verf ..quote:Op zondag 13 juni 2010 19:28 schreef rakotto het volgende:
http://vimeo.com/12409330
Complete footage. ;o Te lang voor mij om het helemaal te bekijken.
Zou je denken?quote:Op maandag 14 juni 2010 02:16 schreef moussie het volgende:
[..]
omg, dus als ik het goed begrijp hebben de Israëliërs gewacht tot het tijd is voor het gebed (voor wie het niet weet, die tijden liggen vast) is om dan tijdens het gebed en in het donker aan te vallen .. in eerste instantie inderdaad met paintguns, maar dan wel met bloedrode verf ..
je zou toch haast denken dat dat opzettelijk zo is gedaan, om een zo groot mogelijke paniek te veroorzaken
Alleen hadden ze niet verwacht op tegenstand te stuiten blijkbaar....quote:Op maandag 14 juni 2010 15:40 schreef Lolque het volgende:
[..]
Zou je denken?
In paniek gaan mensen rennen, en zijn ze makkelijker te manipuleren.
Wel erbij vertellen dat met jouw overdreven woord "maaien" gebeurd met paintball guns, he?quote:Op maandag 14 juni 2010 01:18 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
minuut 36.00 komen ze maaiend in een boot voorbij.
Ze hadden inderdaad niet verwacht dat d'r mensen aan boord waren die martelaren wouden worden.quote:Op maandag 14 juni 2010 15:52 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Alleen hadden ze niet verwacht op tegenstand te stuiten blijkbaar....
Tja, maar als ze nergens naar toe kunnen rennen keren ze zich om en vallen je aanquote:Op maandag 14 juni 2010 15:40 schreef Lolque het volgende:
[..]
Zou je denken?
In paniek gaan mensen rennen, en zijn ze makkelijker te manipuleren.
Zo zitten 90% van de mensen niet in elkaar bij paniek.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:40 schreef moussie het volgende:
[..]
Tja, maar als ze nergens naar toe kunnen rennen keren ze zich om en vallen je aan
euhm, hoe kom ja aan die 90 procent .. je dikke duim?quote:Op maandag 14 juni 2010 16:41 schreef Lolque het volgende:
[..]
Zo zitten 90% van de mensen niet in elkaar bij paniek.
Het was inderdaad maar een klein schip, dus ze konden ook echt nergens heen.
Verder hebben ze daar de tijd ook niet voor gehad, toch?
http://www.hulpgids.nl/index.php?mid=45quote:Paniek is een panische schrik; plotselinge hevige schrik of angst die een groot aantal mensen bevangt wegens een wezenlijk of verondersteld gevaar, en die leidt tot buitensporige of onoordeelkundige pogingen om zich daarvoor te beveiligen. #1 paniekstoornis Angst is een normale reactie is op een dreigend gevaar voor wezenlijk (van buiten komend) of vermeend (van binnen komend) gevaar. Wezenlijk gevaar is bijvoorbeeld als je aangevallen wordt door een hongerige leeuw, vermeend gevaar is bijvoorbeeld angst om te falen. Angst heeft, net als pijn, een belangrijke functie. Pijn is een signaal dat rust men rust moet nemen om te kunnen herstellen. Angst is een signaal om in beweging te komen om gevaar te bestrijden (vechten) of te ontlopen (vluchten).
Er werd gemaaid ja, dat ontkent ook niemand.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:00 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Wel erbij vertellen dat met jouw overdreven woord "maaien" gebeurd met paintball guns, he?
Mwah, het is bij die opnamen wel goed te zien dat er van die tanks bovenop zitten.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:20 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Er werd gemaaid ja, dat ontkent ook niemand.
Was jij erbij dat het met paintballguns was?
Bovendien zijn de 9 doden niet gevallen door paintballs.
Weet je nog dat Israël de satelliet gejammed had?quote:Op maandag 14 juni 2010 22:42 schreef zoalshetis het volgende:
hoezo komt dit filmpje zo laat?
nu mist het zijn doel en gaan er terecht kritische vragen komen.
Haal dat woestijnzand eens uit je ogen en kijk op 36 mins. nog eens goed. Die paintball guns zijn duidelijk in beeld.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:20 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Er werd gemaaid ja, dat ontkent ook niemand.
Was jij erbij dat het met paintballguns was?
Bovendien zijn de 9 doden niet gevallen door paintballs.
En dat bloed dan? Dat was namelijk geen paint ball verf hoor.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 06:05 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Vent, je zeurt. Haal dat woestijnzand eens uit je ogen en kijk op 36 mins. nog eens goed. Die paintball guns zijn duidelijk in beeld.
Daar ga je weer op je blaffende muil.
Dat er 9 doden zijn gevallen is van latere situatie toen die Hamas/moslims de soldaten hun wapens ontfutseld hadden en ermee schoten. De soldaten met nog wapens hadden geen andere keus dan terug te schieten met scherp.
Blijft staan dat die hamas/moslim met 4 kogelgaten in zijn harses (als dit echt zo is, tot nu toe enkel een verklaring van een partijdige zijde) wel bedenkelijk is.
Maar dit alles neemt niet weg dat je de boel zit te bedonderen met bewuste schreeuw propaganda. Voor- en ten tijde van de entering is er vooralsnog nergens een bewijs dat er met scherp geschoten is.
Paintball verf. Overduidelijk.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:41 schreef Ticker het volgende:
[..]
En dat bloed dan? Dat was namelijk geen paint ball verf hoor.
http://www.liveleak.com/view?i=4fa_1276208427
Direct aan het begin..
Aah, dus de Hamas/moslims hebben de IDF'ers de paintguns ontfutseld en toen moest er wel met scherp terug geschoten worden?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 06:05 schreef KoffieMetMelk het volgende:
Dat er 9 doden zijn gevallen is van latere situatie toen die Hamas/moslims de soldaten hun wapens ontfutseld hadden en ermee schoten. De soldaten met nog wapens hadden geen andere keus dan terug te schieten met scherp.
Overduidelijk misschien voor iemand die daar ervaring mee heeft, misschien wat minder duidelijk in het donker en voor mensen die er geen ervaring mee hebben?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:10 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Paintball verf. Overduidelijk.
Of denk je echt dat dat bloed is?
Dat is dan wel raar. Een opvarende wordt nogal bruut overhoop geschoten (getuige het patroon van het bloed), en niemand op die boot neemt NA dit dodelijke schot dekking. Das nogal, zacht uitgedrukt, tegenstrijdig.
Daarbij hoor je ten tijde van dat videoshot de paintball guns ploffen, vuren. Je hoort geen scherp geschut schoten.
Zucht... zit de haat zo vol in je hoofd dat je gekke dingen gaat fantaseren? Wat mankeert je toch?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:14 schreef moussie het volgende:
[..]
Aah, dus de Hamas/moslims hebben de IDF'ers de paintguns ontfutseld en toen moest er wel met scherp terug geschoten worden?
Geeft niet: Bij deze recht gezet. Het is verf van een paint gun.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:17 schreef moussie het volgende:
[..]
Overduidelijk misschien voor iemand die daar ervaring mee heeft, misschien wat minder duidelijk in het donker en voor mensen die er geen ervaring mee hebben?
In de video werd ook door een journalist/fotograaf of zoiets uitgelegd dat het geen bloed was aan de mensen op het dekquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:17 schreef moussie het volgende:
[..]
Overduidelijk misschien voor iemand die daar ervaring mee heeft, misschien wat minder duidelijk in het donker en voor mensen die er geen ervaring mee hebben?
Ik zie je dit vaker posten. Kleine katapults. Hoe zien de groten er dan uit?quote:Op zondag 13 juni 2010 11:28 schreef Monidique het volgende:
[..]
de activisten proberen aanvallende helikopters af te weren met kleine handkatapultjes,
Dit is wat jij zegtquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:21 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Zucht... zit de haat zo vol in je hoofd dat je gekke dingen gaat fantaseren? Wat mankeert je toch?
Dat betekend dus dat de IDF niet alleen paintguns had .. en is de vraag wie er het eerst met scherp geschoten heeft dus nog steeds onduidelijkquote:toen die Hamas/moslims de soldaten hun wapens ontfutseld hadden en ermee schoten
Nou leuk als jij dat weet, en ik nu ook, maar wat hebben die mensen daar nu nog aan?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:22 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Geeft niet: Bij deze recht gezet. Het is verf van een paint gun.
Next.
zoquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:31 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik zie je dit vaker posten. Kleine katapults. Hoe zien de groten er dan uit?
Beetje flauw? Wat een understatement. Zoals ik al zei, tijdens het gebed aanvallen, in het donker, en dan die rode verf, dat is gaan voor het maximale effect, voor de paniekreactie ..quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:25 schreef paddy het volgende:
[..]
In de video werd ook door een journalist/fotograaf of zoiets uitgelegd dat het geen bloed was aan de mensen op het dekKan me voorstellen dat je er van schrikt, dus eigenlijk wel flauw dat ze rode verf hebben gebruikt.
Onzin, is gewoon tactiek.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:25 schreef paddy het volgende:
[..]
In de video werd ook door een journalist/fotograaf of zoiets uitgelegd dat het geen bloed was aan de mensen op het dekKan me voorstellen dat je er van schrikt, dus eigenlijk wel flauw dat ze rode verf hebben gebruikt.
Leg eens uitquote:
Voor de tienduizendste keer, de blokkade op Gaza is illegaal.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:18 schreef Shiryon het volgende:
Wat had de IDF anders kunnen doen? Het schip laten doorvaren naar de bestemming? Dan was de regering niet meer geloofwaardig, immers de Gaza-strook is afgegrendeld om geen wapens toe te laten. De IDF had al een andere haven aangeboden maar dit schip wilde perse doorvaren naar zijn bestemmming.
Omdat de lading onbekend was voor de entering, kan en moet de IDF uit landsbescherming optreden. Het laatste waar zowel Gaza als Israem op wacht is nog meer Qassams in omloop in Gaza.
Yeah right, ze hebben zo geknipt en geplakt dat het gebed niet, zoals de gewoonte is, door iedereen tegelijk wordt afgesloten maar de helft nog zit te bidden terwijl de andere helft eromheen naar de railing loopt en lampen richt etc .. hou toch op zegquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:30 schreef Mylene het volgende:
Dat aanvallen tijdens het gebed heeft een Australische journalist ook aan boord ervan gemaakt.
Van wat ik heb gelezen is er ook die film van een uur geknipt en geplakt.
Meid, dat was al vanaf dag 1 al duidelijk. Dat die hamas/moslims die wapens ontfutseld hadden werd ook al door beide partijen bevestigd.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:59 schreef moussie het volgende:
[..]
Dit is wat jij zegt
[..]
Dat betekend dus dat de IDF niet alleen paintguns had .. en is de vraag wie er het eerst met scherp geschoten heeft dus nog steeds onduidelijk
Het gaat erom dat mensen er hier wat aan hebben.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:00 schreef moussie het volgende:
[..]
Nou leuk als jij dat weet, en ik nu ook, maar wat hebben die mensen daar nu nog aan?
Nope... daar zit men nog over in de maag. Het ene verdrag zegt illegaal, het andere legaal.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:51 schreef HAKIM_1988 het volgende:
[..]
Voor de tienduizendste keer, de blokkade op Gaza is illegaal.
Ze hadden wel een sidearm bij, een pistool.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:14 schreef moussie het volgende:
[..]
Aah, dus de Hamas/moslims hebben de IDF'ers de paintguns ontfutseld en toen moest er wel met scherp terug geschoten worden?
Simpel, je moet alles gebruiken wat je kunt om de vijand te overmeesteren. In het geval van niet-dodelijk geweld, is dat dus met verrassing, schrik en overrompeling. Je zorgt ervoor dat je aan boord komt op het moment dat voor jou 't meest geschikt is - handig als er dan een bidsessie is.quote:
Ik zeg dat dat je verhaal van 'ze hadden alleen maar paintguns' ontkracht. Je ziet paintguns op die boot, ja, maar dat wil dus niet zeggen dat er niet met scherp is geschoten, wantze hadden ook echte wapens.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:18 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Meid, dat was al vanaf dag 1 al duidelijk. Dat die hamas/moslims die wapens ontfutseld hadden werd ook al door beide partijen bevestigd.
Lijkt wel of je erop zit te wachten om de zoveel delen eventjes volledig overnieuw te beginnen met de hele discussie omdat jij anders zaken gaat verdraaien.
Ook dat had ik al bevestigd.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:05 schreef moussie het volgende:
[..]
Ik zeg dat dat je verhaal van 'ze hadden alleen maar paintguns' ontkracht. Je ziet paintguns op die boot, ja, maar dat wil dus niet zeggen dat er niet met scherp is geschoten, wantze hadden ook echte wapens.
De blokkade is illegaal. Afgezien daarvan; zo'n beetje hele wereld, inclusief het Witte Huis veroordeelt de blokkade met woorden als 'onnacceptabel en onhoudbaar'.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:22 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Nope... daar zit men nog over in de maag. Het ene verdrag zegt illegaal, het andere legaal.
Dat weet jij ook wel aangezien ik je vanaf het begin hier al zag. Maarja, eigen gemaakte argumenten herhalen is makkelijker dan echte feiten zoeken. Vooral als ze je niet aan staan he?
quote:An association of German Jews planning to send a boat with humanitarian aid to break the Gaza blockade is searching for a second vessel, given the high number of requests to travel with the group.
The group, Jewish Voices for a Just Peace, had originally planned to send one small vessel from an unnamed Mediterranean port in mid- July, with the intention of getting aid past the Israeli-imposed blockade of Gaza.
However, spokeswoman Edith Lutz told dpa that "our preparations have been held back somewhat because we have been inundated with requests to travel."
Lutz said that the first vessel, which could hold up to 14 passengers, was now full and that a further 40 German Jews were seeking to travel aboard a second vessel.
http://www.haaretz.com/je(...)id-flotilla-1.296146
Zucht, ik zeg dat in de tegenaanval gaan onder de gegeven omstandigheden normaal is .. je kan dan wel achteraf vast stellen dat het maar verf en paintguns waren, en de reactie daarop buitenproportioneel gewelddadig, maar op het moment zelf zie je dat anders, op dat moment denk je dat je laatste uur geslagen heeft en daar reageer je op.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:10 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Ook dat had ik al bevestigd.
Het ging erom of die rode spatters van paintguns kwamen of dat het kwam doordat een opvarende aan gort was geschoten door scherp.
Ik was al duidelijk dat ik niet ontken dat ze helemaal geen scherp bij zich hadden.
Wat zoek je nou eigenlijk? Spijkers op laag water?
Oke dus dat juist die 9 mensen die wél door de flikker geschoten zijn allemaal martelaren wouden worden laten we maar even buiten beschouwing?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:27 schreef moussie het volgende:
[..]
Zucht, ik zeg dat in de tegenaanval gaan onder de gegeven omstandigheden normaal is .. je kan dan wel achteraf vast stellen dat het maar verf en paintguns waren, en de reactie daarop buitenproportioneel gewelddadig, maar op het moment zelf zie je dat anders, op dat moment denk je dat je laatste uur geslagen heeft en daar reageer je op.
En tja, bij de combinatie van in het donker, tijdens het gebed en dan met rode verf schieten vraag ik mij af of dit bewust is gedaan, een gewelddadige reactie uitlokken .. verander een aspect: als die verf nou gewoon groen was geweest, leuk gllow-in-the-dark of zo, dan zou het algeheel waarschijnlijk anders zijn verlopen, dan zou iedereen namelijk geweten hebben dat het geen bloed is, dat er niet met scherp wordt geschoten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |